Friday, March 13, 2015

Блондинка і SEO. Частина перша - ходіння по граблях

SEO (Search Engine Optimization - оптимізація сайтів під пошукові системи з метою підняття позицій у пошуковій видачі) інтригувала мене завжди. Бувало, як почую про SEO, так хоч святих винось: нічого не розумію, але цікаво - жах! А вже як в Google Analytics зайду - до вечері точно не чекайте. Так минуло два роки. Я займалася, скажімо так, репутаційним маркетингом, але завжди поглядала в бік SEO. Це заняття здавалося мені страшно загадковим і нагадувало роботу ведмежатника, що підбирає відмички і коди до сейфа. Та чого вже там: тепер, коли я «роблю це» 40 годин на тиждень, моя думка не змінилася.

SEO - це, в принципі, одна суцільна загадка, тому ніхто не знає пошукових алгоритмів на 100%. Крім тих, хто їх пише. Та й то не факт)). Опишу примітивним блондіночьім мовою, як я розумію SEO: пошуковики хочуть, щоб в їх перших рядках були тільки якісні сайти з корисним і унікальним контентом. Тому що їм дорога їхня репутація, і нафіг не потрібен відтік користувачів до конкурентам. Сеошники хочуть пробитися в перші рядки всяку ціну, і питання якості, користі та унікальності зазвичай цікавлять їх в останню чергу. Тому вони намагаються підкрутити коди та тексти своїх сайтів (іноді досить низькопробних) таким чином, щоб обдурити пошуковики. Пошуковики, в свою чергу, роблять все для того, щоб не пускати недобросовісних комбінаторів в святая святих. Вони постійно пишуть нові алгоритми і придумують нові санкції для негідників-сеошників, а негідники-сеошники трудяться вдень і вночі, щоб обчислити алгоритми, вивести сайти в топ і уникнути при цьому санкцій, банів, пессимізації та інших неприємних речей. Ось так ми і живемо - однією великою дружною сім'єю ...

Є, втім, один прекрасний і логічний вихід: робити контент дійсно якісним, унікальним і корисним. Працювати, оновлювати і чекати, поки сайт набере вагу. Але це довго, клопітно, і підходить не всім. Багатьом важко утриматися від переоптімізаціі, а також від сірих і чорних методів просування. Так, це ризиковано. Зате, якщо пощастить, допоможе швидко. Скільки б пошуковики не боролися з «сірими» посиланнями, сайти, які закуповують їх тоннами (іноді сотнями тисяч на місяць) як і раніше висять в топах. Так, вони ризикують потрапити в бан. Але поки висять. Торік я і сама баловалась «сірими» посиланнями для свого попереднього блогу. Але знаєте що? Коли я зав'язала і глянула статистику за рік, я виявила, що Google і Яндекс після скасування посилань стали давати навіть більше переходів, і позиції блогу зросли в обох пошуковиках. Це тому, що за рік я наростила некволий унікальний контент і дала йому спокійно «погладшати». Загалом, нині в пошукових мода на чесність. У наш час, щоб заслужити любов роботів, сеошник повинен стати хорошим копірайтером. Кажуть, скоро SEO, як самостійний метод просування, помре. І залишиться лише чесний, якісний копірайтинг плюс унікальні фото, відео та інші ніштяки. Особисто мене ця тенденція радує і змушує романтизувати сео оптимізацію ще більше.

Загалом, збулася мрія ідіота: тепер я працюю сеошник. Початок був не дуже обнадійливим: ентузіазму хоч відбавляй, а рівень знань - трохи вище нуля. Я вірила майже всього, що читала в блогах і на форумах. А читала я багато. Як я вже говорила, пошукова оптимізація сайтів оточена чутками, домислами, і є в ній закутки, де навіть досвідчені професіонали блукають у пітьмі. Я перебуваю в багатьох спільнотах російських і американських сеошників, і щодня бачу, як вони б'ються по коліно в крові відносно щільності ключових слів, закриття зовнішніх посилань, значення тИЦ для світової революції та інших інтригуючих речей. У такій ситуації дуже складно вирішити, кому вірити. Тому я вірила тим, хто мені більше подобався. І кілька разів мене це серйозно підвело.

Наприклад, одного разу я повірила дуже грамотному з вигляду товаришеві, який запевняв, що, прописуючи мета-теги, не потрібно ставити коми між ключовими фразами. Мене це злегка здивувало, але я послухалася. Адже він говорив так складно! Я прибрала коми, і мій сайт негайно звалився з насиджених (завдяки раніше Сеошніку) перших рядків. Наслідки розгрібаю досі. Помилку виявила швидко, а от на виправлення може піти не один місяць.

Ще однією помилкою було нехтування релевантностью, тобто відповідністю прописаних в мета-тегах ключевиков реальному контенту сторінки. Хтось сказав, що це більше не має значення, і я знову повірила. Зараз смішно - а тоді повірила. Адже це була пристойна на вигляд американська група на LinkedIn.

Ну і зовсім ідіотський випадок, в якому ніхто крім мене не винен: одного разу я забула поміняти регіон після одного з сайтів, який я просуваю по декількох містах Сибіру, ??- і прогнала через аудитор чисто омський сайт. Побачивши результати, посивіла і мало не злягла з інфарктом: всі основні ключовики (заточені під Омськ) повилітали з видачі геть! А клієнт, між іншим, платить гроші за просування. Якби, падаючи зі стільця, я краєм ока не помітила в куточку непомітну напис «Кемерово», наслідки для моєї незміцнілої психіки могли б стати незворотними.

Коли блондинка займається SEO - це завжди весело, друзі!

Мораль цієї байки така: якщо ви хочете самостійно просувати свій сайт, читайте багато, але не слухайте всіх підряд. Не слухайте навіть мене, коли в своїй наступній статті я розповім вам про необхідний мінімум, який кожен власник сайту повинен знати про сео оптимізації сайтів і пошуковому просуванні, про основні обов'язкових процедурах і про інструменти, які дозволять робити все це легко і швидко. Не слухайте мене, друзі. Але прочитайте обов'язково. До зустрічі!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru