Friday, March 20, 2015

Як подолати страх перед продажами?

Як подолати страх перед продажами Більшість людей не дуже-то любить прямі продажі. А холодні дзвінки стають для багатьох справжнім кошмаром. Як подолати неприязнь до цього виду діяльності?

1. Будьте готові покинути зону комфорту

Зона комфорту - область життєвого простору, що дає відчуття затишку і безпеки. Визначається звичними шаблонами поведінки. За межами зони комфорту знаходиться зона ризику. Розумний вихід за межі зони комфорту в зону ризику - необхідна умова розвитку особистості. Відмова від виходу з цієї зони і від розширення її кордонів призводить до припинення розвитку людини і деградації особистості (с) www.psychologos.ru.

У бізнесі «комфорт» і «успіх» - слова-антоніми. Якщо ви постійно прагнете до комфорту, вам ніколи не домогтися успіху. Щоб бути успішним, потрібно бути готовим випробувати дискомфорт. Слово «невдача» має різні значення для різних людей. Почати обдзвонювати потенційних клієнтів і здійснити при цьому кілька помилок - не біда. Невдача - це взагалі не зважитися почати обдзвін.

2. Продавайте гідний продукт

Це не так очевидно, як здається. Вам завжди буде складно продати продукт, в який ви не вірите.

3. Усвідомте, що означає відмову

Чи траплялося вам заходити в магазин і на питання продавця «Вам допомогти?» Відповідати: «Ні, дякую. Я просто дивлюся ». Швидше за все, це відбувається з вами регулярно. Ваша реакція не означає, що продавець вам неприємний; вона означає лише, що саме зараз вам цей товар не потрібен. Ось що таке відмова. У ньому немає нічого особистого. Комусь ваш продукт потрібен, а комусь - ні. Ви самі не купуєте все, що вам пропонують, тому не чекайте цього і від своїх потенційних клієнтів.

4. Будьте консультантом, а не продавцем

Продавець намагається продати товар, не замислюючись, чи потрібен він покупцеві. Консультант же задає питання, робить висновки про потреби покупця і дає рекомендації на підставі цих висновків. Якщо ви міркуєте як продавець, ви будете думати лише про продаж, начисто забувши про потреби покупця. Якщо ж ви міркуєте як консультант, то ви розумієте, що у ваших споживачів є питання, і їм потрібно допомогти. Це полегшує покупцеві спілкування з вами, він перестає відчувати тиск, який зазвичай виходить від продавця, що намагається всучити товар за всяку ціну. Повірте, такої людини все бачать за версту. Чим наполегливіше ви намагаєтеся продати, тим менше продажів здійснюєте.

5. Відчувайте грань, коли людину пора залишити в спокої

Всі ненавидять нав'язливих, тараторящіх без угаву продавців пилососів, косметики і відпарювачів. Напевно і вам вони дзвонили не раз. Згадайте їх тактику і зробіть так, щоб у вашій манері спілкування з потенційними клієнтами не було нічого схожого. Використовуйте «секту пилесосніков» в якості вигідного фону для себе. Будьте коректні і доброзичливі, зберігайте гідність, вмійте чути і розуміти слово «ні».

6. Менше думайте про результати

Багато міркують приблизно так: «Дзвінок був вдалим, якщо мені вдалося закрити операцію. Якщо не вдалося, значить, дзвінок був невдалим ». Це не завжди правильно. Іноді людям спочатку настільки потрібен ваш продукт, що вони купують його навіть у тому випадку, якщо ваш дзвінок був зроблений абсолютно непрофесійно. А іноді людині, дійсно нужденному в продукті, необхідно спочатку переглянути бюджет, порадитися з партнером і т.п. Через це продаж не відбувається в день дзвінка. Сфокусуйтеся на допомоги клієнтам та їх проблеми - і продажу не змусять себе чекати.

7. Позбавтеся від відмовок

Страх перед продажами постійно підкидає нам прийменники НЕ дзвонити потенційним клієнтам: «тут погано ловить телефон», «вона, напевно, зараз на обіді», «на дворі кінець місяця, і він, звичайно, дуже зайнятий», «не можу знайти її номер »і т.п.

Постарайтеся зловити себе на цих відмовки і позбутися від них. Якщо телефон погано ловить там, де ви знаходитеся, перейдіть на більш підходяще місце. Зробіть це до чи після обідньої перерви, щоб не спрацював прийменник про обід. Заносите всі номери в телефон, щоб потрібні контакти завжди були під рукою.

Ну ось, тепер у вас немає відмовок. Так що починайте обдзвонювати потенційних клієнтів і не забувайте про те, що ваша місія - допомагати їм. Якщо ваш продукт їм потрібен, вони його куплять. Якщо не потрібен - не куплять. У кожному разі, процес обдзвону - це те, що ви про нього думаєте. Якщо ви вважаєте його гіршим кошмаром у Всесвіті - так і буде. Якщо ж спілкуватися з людьми для вас - задоволення, то його ви й отримаєте.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru