Sunday, March 15, 2015

Просування бізнесу в соціальних мережах: вливаємося в епоху швидкого контенту

Продвижение бизнеса в социальных сетях - быстрый контент З тих пір як я востаннє вела мовлення тут про просування бізнесу в соціальних мережах, минуло майже півтора року. Для SMM це величезний термін. Природно, за цей час багато що змінилося. Всі соціальні мережі (і навіть Facebook!) Посилено шліфують функціонал, працюють над інтерфейсом, а деякі (такі як Google+) ще й встигають по п'ять разів за рік переробити дизайн. Не завжди в кращу сторону, але що поробиш ...

Ну і, звичайно, справжньою зіркою 2013 року в Росії став Instagram, якому хочу присвятити окремий абзац, як символу епохи. Півтора роки тому тут тусувалися тільки особливо самодостатні SMMщікі, які не претендують на велику аудиторію, а також хіпстери та інша просунута молодь. Але з тих пір «інстаграшечка» змінила світ настільки, що з'явилася навіть така ось статистика: 50% фотографій, зроблених за всю історію людства, були зняті за останній рік. Досить шокуюча цифра, якщо замислитися. Більш того, Оксфордський словник англійської мови визнав термін «selfie» (фото самого себе на мобільний для подальшого розміщення в соцмережах) словом року 2013. Вплив Instagram відчувається на всіх рівнях. Наприклад, коли ми з колегами зустрічаємося по понеділках, у нас не виходить обмінюватися новинами про вихідні, тому всі вже все бачили в Інстаграме. Хто де був, чого бачив, які тапочки купив, і які спік печеньки. Загалом, Інстаграм став нормою життя і повноправним членом сім'ї для найширших верств населення. І тут я, власне, хочу перейти до основної теми статті.

Продвижение бизнеса в социальных сетях - быстрый контент Отже, швидкий контент. Що це таке, і чому він відіграє все більшу роль у просуванні бізнесу, товарів і послуг в соціальних мережах? Якщо ви є активним користувачем соціальних мереж і періодично переглядаєте стрічку новин (френдстрічку, фид), ви, звичайно, помітили, наскільки вона перевантажена інформацією, від якої буквально рябить в очах. А адже кількість френдів і сторінок, на які ви підписуєтеся, постійно зростає. Додайте до цього вашу власну перевантаженість, і ви зрозумієте, чому вам все рідше хочеться читати довгі тексти в постах френдів та паблік, і чому ви клікаєте на чужі посилання тільки в разі крайньої необхідності. Якими б корисними ці пости і посилання не здавалися, і чого б доброго вони вам не обіцяли. Якщо ви не маркетолог, і в соцмережі ходите не по справі, а для відпочинку, то, швидше за все, будете спотикатися поглядом тільки про картинки. Великі картинки. А лайкать з цих великих картинок станете тільки якісні, смішні або красиві. Тому що текстів і посилань у сучасної людини в його власній голові стільки, що ходити за цим у соцмережі йому без потреби. Як і ламати очі про монітор замість відпочинку. Поведінка інтернет-користувача в наш час можна охарактеризувати одним словом: «втома». Інформаційне перенасичення, миготіння букв і посилань призводять до того, що замилений очей зупиняється тільки на великих і яскравих плямах. Настала епоха швидкого контенту, коли юзер воліє переглядати стрічку по діагоналі, та так, щоб скролл не спинявся через дрібниці. Приблизно так поводиться ваша цільова аудиторія, шановні підприємці та маркетологи, які просувають бізнес в соціальних мережах. І це зовсім не погано. Це добре. Просто дайте цим людям те, що вони хочуть - хліба і видовищ.

Про «хліб» (що постити, і як постити) ми вже говорили в статті «Просування бізнесу в соціальних мережах. Крок третій: «Че ти такий серйозний?» . В цьому плані нічого не змінилося: викладати треба не рекламу з промо-матеріалами, а цікаву і корисну інформацію. Сьогодні ж я хочу загострити увагу на «видовищах» - на те, що повинно супроводжувати і просувати ваш «хліб». Прості посилання (нехай навіть з автоматично генеруються Миниатюрки) або запальні анонси більше не працюють.

ДО КОЖНОГО своєму посту в будь соцмережі ви повинні докласти більше якісних ФОТО. Навіть якщо у вас не надто романтичний і видовищний бізнес, повірте, картинки можна підбирати і до нього. Я зараз веду 29 паблік в різних соцмережах, на абсолютно різні теми, для різних аудиторій, російською та англійською мовами. І жоден пост не залишаю без картинки. На це є Google Images (бажано вказувати автора, якщо він відомий; ну і є ще спеціальні джерела, де можна законно брати чужі фото). Благаю вас не використовувати в SMM подібні шедеври клипарта, обридлі всім до смерті ще 5 років тому:

Продвижение бизнеса в социальных сетях - быстрый контент Особисто в мені кліпарт викликає тільки одне бажання - вбивати. При просуванні бізнесу, товарів і послуг в соціальних мережах дуже доречний нішевий гумор. Часто смішна картинка стає ідеальною ілюстрацією до тексту.

Розмір має значення. Остерігайтеся дрібних зернистих фоток - вони дратують і пригнічують. В Google Images великі якісні фото вибираються так:

Продвижение бизнеса в социальных сетях - быстрый контент Розумію, що одними картинками ситий не будеш: для більшості з нас це лише декорація до текстового матеріалу, який ми все-таки хочемо донести до читача. Що робити, щоб передплатник НЕ проскролліл вас в стрічці? До якісного фото прикладіть зовсім невеликий (в пару-трійку рядків), але чіпляючий текстовий анонс і посилання, що веде туди, де стаття лежить в повному обсязі. Викладати такі пости бажано вранці, годині о 9-10, коли більша частина людей, які прийшли в офіси, з ще свіжими головами і очима, налаштовується на роботу і злегка прокрастінірует за чашкою кави, розбором пошти та переглядом френдстрічку. Статистика показує, що саме цей час є ідеальним для читання новин, корисних статей і email-розсилок.

У деяких соцмереж є свої особливості в тому, що стосується розміщення швидкого контенту.

Хороші фото мають особливе значення при просуванні бізнесу в Facebook (хоча функціонал для цього тут самий убогий). Справа в тому, що ця соціальна мережа пишається своїм алгоритмом, що забезпечує користувачеві максимальну «цікавість» його стрічки. Тому Фейсбук ранжує пости у вашій стрічці не в хронологічному порядку, а з цієї самої «цікавинки». Як він її визначає? Дуже просто. За вашим взаємодій з кожним з френдів або спільнот: лайкам, репост, коментарям і спілкуванню в личке. Першими в стрічці завжди стоять поновлення статусів тих ваших френдів, яким ви найчастіше ставите лайки, пишете коментарі, яких репост, з якими спілкуєтеся. Чим більше взаємодій з автором або співтовариством, тим вище у вашій стрічці його пост. Решта безжально зливаються чарівним алгоритмом вниз - за ступенем зростання їх нікчемності у ваших очах. Якщо ви не маєте звички ставити лайки авторам, яких любите, але не проявляєте цього дією, ви взагалі можете ніколи не побачити їх у стрічці. Тільки якщо зайдете конкретно на їх сторінки, і навіть там безцеремонний Фейсбук може розпоряджатися, що вам показувати, а що - ні. Отже, якщо хочете бачити улюбленого автора в стрічці (і вище) - не скупіться на лайки. Якщо хочете, щоб ваша ЦА бачила поновлення вашої спільноти у своїх стрічках (і вище) - не скупіться на пости, що збирають лайки. А це насамперед гарні фото, розміщення яких, за статистикою, робить будь-який запис в десятки разів привабливішою і лайкособірательнее.

Twitter тепер краще заточений під картинки: для їх перегляду більше не потрібно переходити на окрему сторінку: фото розгортається прямо під текстом твіту. Я рекомендую навіть у Твіттері якомога частіше ілюструвати текст картинкою. Не дарма ж хлопці старалися.

Продвижение товаров в Instagram Що стосується Інстаграма, тут доцільно просувати тільки «видовищний» бізнес. Із зовнішніми посиланнями і анонсами не розгуляєшся. Інстаграм (як колись Твіттер) урізав свій функціонал до мінімуму, і саме цим хороший. Тому сюди є сенс йти тільки тим компаніям, які виробляють щось популярне і / або красиве (або надають до нього доступ): дизайнерам, художникам, фотографам, ювелірам, турагентствам, модельєрам, рестораторам, архітекторам, роздрібним магазинам, нічним і фітнес- клубам і т.п. Тут важливі тільки фото, і вони, на відміну від інших соцмереж, які не прикрашають собою основний матеріал, а мають самостійну цінність. Інстаграм - це квінтесенція епохи швидкого контенту, коли юзер просто водить великим пальцем по краєчку свого смартфона, швидко переглядаючи фоточки і час від часу злегка вдаряючи цим же пальцем по екрану, щоб поставити лайк. Все. Більше йому тут нічого не потрібно. Виходите з цього, якщо йдете просуватися в Інстаграм. Ну і, звичайно, ніколи не вивалюйте купу фоток одночасно - одпишуть відразу і назавжди.

І наостанок ще трохи про магію фоток. Нещодавно вийшов у мене в Фейсбуці невеликий експеримент. Треба було попріглашать друзів в два нульових паблік. А друзі у мене в цій соцмережі все більше закордонні, по-російськи не розуміють. Так от, один паблік присвячений Дубаю, ведеться російською мовою і, звичайно ж, багатий вражаючими фото хорошої якості і великого розміру (Дубай є Дубай). Другий паблік розрахований на західну ЦА і ведеться, відповідно, англійською. Більше того, він призначений для широкої аудиторії - там просуваються знижки інтернет-магазинів самих різних ніш, які працюють по всьому світу. Загалом, цілком собі корисний для іноземців паблік (на відміну від дубайського з анонсами російською мовою) - хоч для індусів, хоч для американців, хоч для європейців, яких у мене серед 5000 френдів неміряно. Але є в другому паблік один мінус - фотки в ньому поскромніше дубайських. Я, звичайно, постаралася і вичавила з Google Images і дизайнера Артема все, що могла, але все ж купон паблік виглядає не настільки ефектно, як види Дубая з космосу, «танцюючі фонтани» і Бурдж аль Араб, оточений багатомільйонним феєрверком. Як і слід було очікувати, російськомовний паблік про Дубай (незрозумілий для іноземців за змістом, але зате видовищний) зібрав в кілька разів більше передплатників серед моїх друзів, які так активно лайкали і репост красиві фоточки, що ще й привели за собою близько 25% людей, які моїми друзями не є, і яких я не кликала. Просто ті побачили репости і теж захотіли підписатися на красиві фоточки. Загалом, вийшов навіть легкий вірусний ефект.

Мораль: до кожного свого посту, наскільки б абстрактним або високонауковим він не був, не лінуйтеся знайти гарне фото - велике і у високому дозволі. І буде вам любов і щастя.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru