Thursday, March 19, 2015

«Посуньте цю штуку трохи лівіше» - про шкоду перфекціонізму

Про шкоду перфекціонізму У своєму блозі я іноді відволікаюся від інтернет-маркетингу та говорю з вами «за життя» . Сьогодні якраз такий день: я перечитала статтю про шкоду перфекціонізму в блозі Digital Aptitude, і перекладаю її вам з невеликими скороченнями.

Ця тема мені близька, тому довгий час я була запущеним і безнадійним перфекціоністом. Принаймні, в тому, що стосувалося продукту, виробленого мною на публіку (у багатьох інших речах я не така педантична). Якщо я робила візитки або буклети, то не затверджувала макет, поки він не ставав ідеальним до останнього міліметра і вивіреним до останнього розділового знака. Якщо публікувала статтю в журналі (а випустила я їх більше сотні), то не підписувала документів, поки коректори не робили текст орфографічно бездоганним, а дизайнери не пакували все це з дотриманням всіх правил композиції і «золотого перетину». Уявляєте, як мені було важко, коли найперша моя стаття вийшла в Голландії, на голландському ж мовою, і я ні на що не могла вплинути? Свої статті російською та англійською я редагувала десятки разів. А вже коли бралася за сайти, тут взагалі вимирало все живе в радіусі кілометра.

Зараз мені трохи краще. Можливо, тому, що роботи тепер так багато (і вся різна), що вимучувати одну статтю цілий день просто немає часу. Намагаюся відразу писати її максимально добре, щоб потім шліфануть максимум пару разів. А переклади зараз всього один раз редагую. Поки ніби ніхто не скаржився. Але навіть якщо де-небудь коли-небудь вилізе опечатка чи зайвий пробіл, від цього точно ніхто не помре. Тим і тішуся.

Якось дивилася мультик «Кунг-фу Панда 2». Там є цитата, яку можна приписати будь-якому перфекціоніст: «Посуньте цю штуку трохи лівіше. Я занадто довго чекав, і тепер хочу, щоб все було так, як я завжди уявляв. А я завжди уявляв це трохи лівіше ». От якось так я раніше і жила. Мене боялися журналісти, ненавиділи поліграфісти, і не впізнавали при зустрічі дизайнери. А зараз ... зараз мені ніколи - працювати треба.

Ну ладно, вистачить просторікувань. Ось обіцяна стаття Зика під назвою «Як не дати перфекціонізму вкрасти ваше життя»:

Про шкоду перфекціонізму Доброго ранку, мене звуть Зік Камьюсіо, і я перфекціоніст. Я в зав'язці близько року, і моє життя стало набагато краще.

Бути перфекціоністом - дійсно погано. Через це я угробив два бізнесу. На щастя, першим я керував у віці 18 років, а другий - у віці 20, і у мене ще не було родини, яку потрібно утримувати. Так що могло бути й гірше. У першому випадку моя компанія витрачала більше, ніж заробляла, а я тим часом був одержимий удосконаленням логотипу. Він був недостатньо хороший для мене. Тому цілих два тижні я працював над новим. А коли він був готовий і повністю мене влаштовував, закінчилися гроші на ведення бізнесу. У другому випадку я три місяці відкладав реліз нашого сайту через те, що не були готові всі потрібні мені функції. Коли ми нарешті запустили сайт, у нас залишилося так мало грошей, що ми не змогли дозволити собі нормальну маркетингову кампанію.

90% - це досить добре

Доведено чого-небудь до 100% -ного ідеалу забирає в три рази більше часів і сил, ніж доведення до ідеалу 90% -ного. Хороший сайт можна зробити за два тижні. Ідеальний сайт зажадає набагато більше часу. Це стосується також логотипів, презентацій і взагалі майже все, що ви робите.

Якщо ви перфекціоніст, то можете одного разу виявити, що клієнти не надають ніякого значення більшості речей, на яких ви зациклені. Ви можете витратити цілу годину, форматуючи звіт таким чином, щоб він виглядав красиво, клієнтів же у звітах хвилюють лише цифри. Ви можете цілими днями підбирати колірну гамму для своїх друкованих видань, але як це відіб'ється на втраті або придбанні нових клієнтів? Я виявив, що проводив багато часу, займаючись речами, до яких нікому крім мене немає діла. Ваша мета - обслуговувати клієнтів, а не тішити своє его.

Десь втрачаєш, а десь знаходиш

Про шкоду перфекціонізму Ще одна проблема перфекционістів полягає в тому, що наші очікування далекі від реальності. Ви не можете пройти від нульової точки до успіху без єдиної невдачі. Якщо ви хочете бути по-справжньому успішним, вам доведеться перепробувати багато речей. Деякі з них будуть працювати, а деякі - ні. Це частина гри.

Один з моїх наставників сказав мені те, чого я ніколи не забуду: «Для того щоб бути успішним, потрібно перемагати в 51% випадків». Тільки ідіоти і перфекціоністи вважають, що повинні вигравати кожну битву. Ще один мінус подібного способу мислення полягає в тому, що ви можете не зважитися на щось, якщо не будете на 100% впевнені в успіху. Це дійсно погана звичка, тому що вона не дозволяє вам пробувати нові речі і рости.

Які ваші пріоритети?

Задумайтесь на секунду: що ви повинні зробити на цьому тижні такого, що істотно просуне вас на шляху до мети? Завжди є дві-три речі, важливіші, ніж все інше. Займіться спочатку ними, а потім - тільки якщо у вас залишився час - менш важливими справами.

Створюйте нове

Для перфекционістів характерно прагнення перетворювати хороші речі в ідеальні (* прим. Пер. * У нас в Росії кажуть: «Краще - ворог хорошого»). Ми хочемо удосконалювати те, що вже існує. Мій наставник одного разу сказав: «Що, якщо замість шліфування твого нинішнього сайту (який і без того добре працює) ти створиш новий сайт, запропонуєш новий продукт або придбаєш нових клієнтів? Що, якщо ти припиниш обдзвонювати людей, яких явно не цікавиш, і замість цього складеш новий список потенційних клієнтів? »

Він надихнув мене на створення нових речей. На початку цього поста я згадав, що доведення чого-небудь до 100% -ного ідеалу забирає в три рази більше часів і сил, ніж доведення до ідеалу 90% -ного. Що, якщо замість однієї ідеальної речі ви створите три хороших?

Ви також повинні розуміти значення слова «ідеальний». Воно може бути різним для різних людей. Приклад: для мене ідеальний сайт - це бездоганний дизайн, ретельно прописаний код і відмінне відображення у всіх існуючих браузерах. А мій клієнт, можливо, вважає ідеальним сайт, який приносить багато грошей.

Створюйте якомога більше нових речей. Якщо одна з них зламалася, полагодите і рухайтеся далі. Запитуйте своїх клієнтів, що важливо для них, і працюйте саме над цим. Не дозволяйте своїм уявленням про ідеальний продукті сповільнювати вас і витрачати ваш час.

Ідеалу не існує

Про шкоду перфекціонізму Якщо ви вважаєте, що можете втриматися на своєму ринку тільки будучи ідеальним, вас, можливо, підбадьорить думка про те, що всі інші компанії НЕ ідеальні.

У моєму улюбленому ресторані доводиться чекати замовлених страв трохи довше, ніж хотілося б. Але самі страви приголомшливо смачні, і я повертаюся туди знову і знову. Деякі продавці великого інтернет-магазину BestBuy не надто професійні, але у них великий вибір електроніки за доступними цінами, тому я продовжую купувати саме у них.

Визначте, що є ядром вашого бізнесу і працюйте над цим з особливим старанням. Все інше можете робити «просто добре». Ми, наприклад, займаємося SEO. Якби ми не були дійсно успішні в просуванні своїх клієнтів в перші рядки Google, ми б вилетіли з бізнесу, тому що це наша основна спеціалізація. Але наші звіти могли б бути трохи краще, ми могли б відповідати на повідомлення трохи швидше і писати в блог трохи частіше. Ми працюємо над цим, але якщо у мене з'являється зайвий вільний час, я присвячую його роботі саме над основним напрямком, а не над чимось іншим.

Будьте поблажливі до себе

Якщо ви перфекціоніст, то, можливо, зараз думаєте: «Звучить непогано. Прямо зараз перестаю бути перфекціоністом! »Якщо так, то ви знову хочете з точки А потрапити прямо в точку В, але так не вийде. У вас будуть рецидиви. Намагайтеся. У вас будуть погані дні і хороші, і нехай вас це не бентежить. Пам'ятайте: перемагати необхідно лише в 51% випадків. Бажаю удачі!

Не можу сказати, що готова підписатися під кожним словом анти-перфекціоністські маніфесту Зика . Справа в тому, що Зік - американець, і не факт, що для Росії перфекціонізм так само шкідливий, як для Америки. Для нас це досить рідкісне захворювання: за все життя я зустріла тільки двох справжніх, хворих на всю голову перфекционістів, яким дійсно треба зменшити обороти, щоб не угробити себе і оточуючих. Решта претендентів на це звання - просто хороші працівники, і їх теж можна перерахувати по пальцях. Занадто часто мені доводилося мати справу з тими, хто до себе надмірно поблажливий: з безграмотними журналістами, безвідповідальними програмістами, недбалими поліграфістами і дизайнерами без найменших понять про смак, колір і композиції, щоб я стала розмахувати транспарантом з написом «Геть перфекціонізм!». Ні, нехай його буде якомога більше. У нас, перфекционістів, своя перфекціоністські шкала. І якщо ті, з ким мені доведеться працювати, будуть дотягувати хоча б до її середини, я буду щаслива.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru