Thursday, March 12, 2015

Просування бізнесу в соціальних мережах. Крок третій: «Че ти такий серйозний?»

Так, на чому ми зупинилися минулого разу , обговорюючи просування бізнесу в соціальних мережах? Ах так, на те, що у нас вже є готові групи або паблік в соцмережах, ми наповнили їх первинним контентом, запросили друзів і сидимо задоволені, смакуючи світле майбутнє і райдужні перспективи. Ха! Насправді, робота тільки почалася. Більшість бізнес-спільнот в соцмережах з часом перетворюється на кладовища. Деякі навіть не з часом, а прямо відразу. Якщо у вашу групу ніхто не вступає, чи не лайкать постів і не пише коментарів, давайте розбиратися, у чому справа. Можливо, ви допускаєте одну з наступних 10 помилок (або - OMG! - Відразу кілька):

1. Ви тягнете в будинок ботів. Ви занадто швидко нарощуєте аудиторію, не піклуючись про її якість. Ви перетворюєте свою групу в смітник. Помилуйтеся на скріншот - недавно натрапила на цей блог, і не могла не запротоколювати: Продвижение бизнеса ВКонтакте

Блог присвячений просуванню товару в соціальних мережах, а його група ВКонтакте складається суцільно з ботів. Правда, краса? Ви б вступили в таке співтовариство? Ось ще чудова картинка (на цей раз не моя):

Продвижение бизнеса ВКонтакте

Нагадую: кликати треба живих людей, що представляють вашу цільову аудиторію. Про те, де їх брати, я говорила в першій частині даного епосу (п. 5). Нехай у вас буде не так багато передплатників, але кожен з них своєю присутністю і своїм Лайком буде нести вам радість.

Продвижение бизнеса ВКонтакте

2. Ви постите занадто рідко або занадто часто. У першому випадку ваші групи та паблік виглядають покинутими, і відвідувачі роблять висновок, що ловити тут нема чого, тому контентом ніхто не займається. У другому - ви загажівать френдстрічку, і це всіх дратує. Яке ж кількість постів в день вважається оптимальним для просування бізнесу в соціальних мережах? Рік тому фахівці рекомендували оновлювати контент 4-5 разів на день. Нещодавно в одному з маркетингових паблік проводився великий опитування, в якому п одпісчіков запитували, скільки постів цього паблік вони готові без роздратування читати в своїх френдстрічку щодня. Відповідь переважної більшості був «1 пост». Ініціатори опитування не полінувалися провести невелике дослідження - і з'ясували, що щороку кількість груп та паблік, на які люди підписуються в соцмережах, зростає в геометричній прогресії. І якщо рік тому нас вистачало на прочитання чотирьох постів від кожної спільноти, то зараз вистачає тільки на один. І в цьому щось є. Особисто я тільки ВКонтакте підписана на більш ніж сотню груп, деякі з яких досить плідні. Плюс френди. Але ж є ще Twitter, Facebook і розсилки, і я намагаюся все це якщо не читати, то хоча б переглядати. І якщо якась група при цьому весь день муляє очі нескінченними постами, то рука сама тягнеться натиснути на «Unfollow», «Більше не подобається» або «Відписатися». З іншого боку, це питання спірне. Немає нічого поганого в 4-5 постах в день, якщо вони того варті. Загалом, істина, як завжди, десь посередині.

3. Ви постите не вчасно. Залежно від вашої специфіки, при просуванні бізнесу в соціальних мережах слід враховувати час доби і день тижня. Багато компаній недооцінюють вечора і вихідні, коли у більшості юзерів якраз з'являється час на спокійне читання. А SMMщікі при цьому працюють на п'ятиденці, упускаючи масу можливостей. Іноді навіть серйозні напрямки бізнесу можуть розраховувати на підвищену увагу передплатників, наприклад, по суботах. Що вже говорити про розважальному секторі та інтернет-магазинах? Почитайте ось цю гарну статтю . Мова в ній йде про Твіттері, але багато чого можна віднести і до інших соцмережах.

4. Ви постите скрізь одне і те ж, і той, хто підписаний на вас ВКонтакте, не бачить сенсу читати вас в Twitter і Facebook, бо там все те ж саме. Розділяйте контент. Особливо це актуально для тих, у кого цільова аудиторія складається з різних груп. Ви можете орієнтувати кожне зі створених вами спільнот на конкретну групу або хоча б розставляти різні акценти. Подивіться, що вийде.

5. Ви занадто нормальні. Ви копіюєте стратегію конкурентів і нічим від них не відрізняєтеся. Нормальність в наш час - шлях в нікуди. Виділяйтеся, шукайте свою фішку!
Продвижение бизнеса социальных сетях - контент

Реклама маркера

6. Ви займаєтеся серйозною справою. Вам дорога ваша ділова репутація. Ви постите тільки ордена, медалі, офіційні новини та плани розвитку бізнесу. Ви нудні до судом. Пам'ятайте: навіть самий серйозний бізнесмен при вході в соцмережу повинен знімати краватку. Вмійте бути різним для різних аудиторій. Дістаньте своє почуття гумору з того ящика письмового столу, куди ви його кладете, приходячи на роботу. При просуванні бізнесу в соціальних мережах воно буде потрібно вам в повному обсязі. Жарти, пісні, танці, картинки, веселі голосовалка та конкурси (все це, зрозуміло, з вашої тематики) - ось з чого повинні складатися ваші пости як мінімум наполовину.

Продвижение бизнеса социальных сетях - контент

7. Ви спам і намагаєтеся продавати. Це жахливо. Все, що припустимо робити в соцмережах в плані прямої реклами бренду - це позначити в профілі, хто ви, чим можете бути корисні людям, викласти фото, відео, а потім регулярно (але в міру) постити новини компанії, щедро розбавляючи їх нейтральною інформацією, ніяк не пов'язаної з вашим продуктом. Я вже списала всі паркани закликами спробувати свої сили в навчальному маркетингу, і повторюю знову: давайте юзерам безкоштовні цінні поради, відповідні специфіці вашого бізнесу. Ви господар качалки? Розкажіть, як зробити кубики на животі. Увага: зробити їх не в вашому залі, і не за допомогою вашого тренера. А ВЗАГАЛІ. Торгуєте борошном? Викладайте рецепти булочок і розтягаїв. Не з вашої борошна. А ПРОСТО. Не турбуйтеся: коли справа дійде до кубиків або випічки, споживач, найімовірніше, сам прийде в вашу гойдалку і купить вашу муку. Втім, навряд чи це буде один і той же споживач)). Будьте альтруїстом. Тоді вас помітять і захочуть відслідковувати ваші записи, т.к. знатимуть, що вони дійсно корисні.

8. Ви ревнуєте. Ви хочете, щоб ваша аудиторія належала тільки вам, і (боже упаси!) Не пішла в чужі групи і на чужі сайти. Не будьте жалюгідним власником. Чи не тисніться на перепост з іншого паблік, якщо там вам попалася дійсно класна стаття. Не скупіться на посилання на інші якісні ресурси. Ви думаєте, що, відкривши юзерам дверцята до конкурентів, ви відразу ж їх втратите? Неа. Вони не підуть від того, хто не лінується збирати для них делікатеси по всьому інтернету. Тому що у них самих немає на це часу. Багато чого дається тому, хто сам готовий віддавати. До того ж, тут як в любові: «Якщо любиш - відпусти. Твій чоловік до тебе повернеться. А якщо не повернеться - значить, він не твій, так що і переживати нема про що ». Логічно? Логічно. Тільки не забувайте бути при цьому реально крутим і впевненим у собі.

Продвижение бизнеса социальных сетях - контент

9. Ви клянчити. «Лайкніте, перепис, запросіть друзів, прокоментуйте та ін.». Киньте це заняття. Одна справа - скромно приписати, скажімо, до твіту «PLS RT» або «please retweet», і зовсім інша - жебрати і гундеть. Ваша справа - генерувати якісний контент і зберігати обличчя. Якщо все вийде, самі лайкнути, самі перепис, самі запросять і откаментят.

10. Ви спілкуєтеся у формі монологу. Не цікавитеся думками передплатників, що не публікуєте голосовалок і обговорень, що не задаєте питань, які не відповідаєте на відгуки, ігноруєте коментарі. Ну і навіщо ви тоді потрібні?

Господь всемогутній! А тепер дай мені часу і сил на те, щоб слідувати хоча б половині своїх геніальних порад! Амінь.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru