Ідеально! Як створити і переробити свій сайт - рецензія Тільки що дочитала книгу « Як створити і переробити свій сайт »видавництва PushBook. Чесно кажучи, переглянувши зміст, подумала, що ні подужаю. Здалося, що книга призначена виключно для розробників і носить занадто вже технічний характер. Вже не знаю, заслуга чи це авторів (їх декілька), або з перекладачем їм пощастило, але втягнулася я моментально. І несподівано для себе прочитала не тільки загальнолюдську, а й технічну частину. Тому що написано легко і цікаво, а головне - це дійсно корисна річ.
Для кого книга «Ідеально!» Особливо корисна?
1. Для розробників. У широкому сенсі цього слова. Тобто для тих, хто займається створенням і редізайном сайтів і, серед іншого, веде переговори з клієнтами. Для вас, друзі, це абсолютний must-read! Особливо запам'яталася частина, написана Полом Боугом під назвою «Бізнес-підхід в переробленні сайтів». По-перше, він пояснює, що кожне рішення по дизайну і редизайну має відповідати на питання: як це допоможе бізнесу? І виходити завжди в першу чергу з цього, а не з міркувань типу: «всі так роблять», «це прикольно» або «хочу - і все!». А головне, Боуг дає справжній великий майстер-клас по спілкуванню з клієнтами. Примхливими і адекватними, просунутими і не дуже. Як відстояти свої пропозиції? Як переконати замовника у разі явно провальною «хотілки»? Як поводитися в разі негативного фідбека? Ось пара цитат:
«Мене часто дивує відсутність базової інформації у звичайній заявці. У вимогах часто не вистачає таких фундаментальних питань як:
Для чого нам сайт?
Чого ми чекаємо від сайту?
Як ми можемо виміряти його ефективність?
Що робитиме користувач на нашому сайті?
Як розробники ми зобов'язані витягнути цю інформацію з клієнта, до того як почнемо працювати над проектом. Бізнес-завдання повинні стати на чолі всього списку ».
«Реакція людей на зміни рідко коли буває позитивною. Деякі з нас просто не люблять змін, а інші розчаровуються в них, тому що все змінилося не так, як вони очікували. Я згадую, як ми обговорювали це питання з Даніелем Бурков, коли він був провідним дизайнером в Digg. Він розповідав мені, як складно йому було не реагувати на критику відразу ж, після того як виходив у світ новий елемент його проекту. Він вважав за краще тут же вирішувати гадану проблему. Але потім він навчився тому, що якщо почекати пару тижнів, користувачі звикають до змін і приймають їх. Зрештою, це стало його стандартним методом. Він не робив подальших змін до тих пір, поки елемент проекту не проживе хоча б двох тижнів. Коли замовник або користувач бачать нову розробку, вони дають поспішну оцінку, яка рідко відображає їх кінцеве сприйняття ».
Корисно знати такі речі, чи не так?
2. Книга також стане в нагоді підприємцям і керівникам, які приймають рішення по сайтах своїх компаній. Але не всім. Тільки тим, хто не просто ведом розробником, а по-справжньому вникає в процес і хоче розуміти, що відбувається, і що для бізнесу добре, а від чого більше шкоди, ніж користі. Тут вам дадуть цінні поради щодо вибору девелопера, платформи, окремих технічних рішень і т.п. Загалом, якщо ви ставитеся до свого сайту серйозно, ця книга - для вас. Не обіцяю, що ви (як і я) зрозумієте кожен IT-термін. Але, у всякому разі, спілкуватися з підрядником буде простіше в рази.
Ще хочу зазначити, що книга не встигла застаріти. Матеріали, що стосуються інтернету в цілому і веб-розробки зокрема, застарівають миттєво. Ці ж поки актуальні. До мене в руки книга «Ідеально!» Потрапила дуже вчасно - у розпал редизайну цього блогу . І багато в чому допомогла. Чого і вам бажаю.
Для кого книга «Ідеально!» Особливо корисна?
1. Для розробників. У широкому сенсі цього слова. Тобто для тих, хто займається створенням і редізайном сайтів і, серед іншого, веде переговори з клієнтами. Для вас, друзі, це абсолютний must-read! Особливо запам'яталася частина, написана Полом Боугом під назвою «Бізнес-підхід в переробленні сайтів». По-перше, він пояснює, що кожне рішення по дизайну і редизайну має відповідати на питання: як це допоможе бізнесу? І виходити завжди в першу чергу з цього, а не з міркувань типу: «всі так роблять», «це прикольно» або «хочу - і все!». А головне, Боуг дає справжній великий майстер-клас по спілкуванню з клієнтами. Примхливими і адекватними, просунутими і не дуже. Як відстояти свої пропозиції? Як переконати замовника у разі явно провальною «хотілки»? Як поводитися в разі негативного фідбека? Ось пара цитат:
«Мене часто дивує відсутність базової інформації у звичайній заявці. У вимогах часто не вистачає таких фундаментальних питань як:
Для чого нам сайт?
Чого ми чекаємо від сайту?
Як ми можемо виміряти його ефективність?
Що робитиме користувач на нашому сайті?
Як розробники ми зобов'язані витягнути цю інформацію з клієнта, до того як почнемо працювати над проектом. Бізнес-завдання повинні стати на чолі всього списку ».
«Реакція людей на зміни рідко коли буває позитивною. Деякі з нас просто не люблять змін, а інші розчаровуються в них, тому що все змінилося не так, як вони очікували. Я згадую, як ми обговорювали це питання з Даніелем Бурков, коли він був провідним дизайнером в Digg. Він розповідав мені, як складно йому було не реагувати на критику відразу ж, після того як виходив у світ новий елемент його проекту. Він вважав за краще тут же вирішувати гадану проблему. Але потім він навчився тому, що якщо почекати пару тижнів, користувачі звикають до змін і приймають їх. Зрештою, це стало його стандартним методом. Він не робив подальших змін до тих пір, поки елемент проекту не проживе хоча б двох тижнів. Коли замовник або користувач бачать нову розробку, вони дають поспішну оцінку, яка рідко відображає їх кінцеве сприйняття ».
Корисно знати такі речі, чи не так?
2. Книга також стане в нагоді підприємцям і керівникам, які приймають рішення по сайтах своїх компаній. Але не всім. Тільки тим, хто не просто ведом розробником, а по-справжньому вникає в процес і хоче розуміти, що відбувається, і що для бізнесу добре, а від чого більше шкоди, ніж користі. Тут вам дадуть цінні поради щодо вибору девелопера, платформи, окремих технічних рішень і т.п. Загалом, якщо ви ставитеся до свого сайту серйозно, ця книга - для вас. Не обіцяю, що ви (як і я) зрозумієте кожен IT-термін. Але, у всякому разі, спілкуватися з підрядником буде простіше в рази.
Ще хочу зазначити, що книга не встигла застаріти. Матеріали, що стосуються інтернету в цілому і веб-розробки зокрема, застарівають миттєво. Ці ж поки актуальні. До мене в руки книга «Ідеально!» Потрапила дуже вчасно - у розпал редизайну цього блогу . І багато в чому допомогла. Чого і вам бажаю.
No comments:
Post a Comment