Эффективная баннерная реклама Скільки б ми не міркували про те, що і з нульовим бюджетом можна розкрутитися в інтернеті - був би час і бажання - але, якщо результат потрібен швидкий і помітний, іноді все ж доводиться розщедритися. Сьогодні ми поговоримо про банерну рекламу. Розміщення банерів - один з найдорожчих і найефективніших способів просування в інтернеті. Втім, він не завжди буває дорогим (не забуватимемо про варіанти з бартером, акціями, знижками, корисними знайомствами і елементарної удачею), і, на жаль, не завжди буває ефективним. Щоб даремно не витратити гроші на рекламу в інтернеті , дотримуйтесь наступних рекомендацій:
Крок 1. Створіть правильну цільову сторінку
Спочатку доведіть до розуму власний сайт, а головне - його цільову сторінку (сторінку приземлення, landing page), тобто те місце, куди користувачі будуть переходити, клікаючи на ваш банер. Типовою помилкою при розміщенні банерної реклами є те, що багато рекламодавців забувають про те, КУДИ приведуть відвідувачів посилання і банери. А приводити вони повинні на сторінку, де знаходяться заявлені в банері продукт, акція чи інформація. Це не завжди головна сторінка сайту. Тут все залежить від вашої мети і від того, якого дії ви домагаєтеся від відвідувачів: підписатися на ваші розсилки, купити товар в інтернет-магазині і т.п. Якщо, скажімо, у вас проходить сезонний розпродаж, і ви заявляєте про неї в банері, то ведіть користувачів відразу на сторінку розпродажі, а не на головну - щоб вони не блукали по сайту в пошуках потрібної сторінки і не робили зайвих кліків. Якщо б ви знали, скільки разів я велася на банер з гарненькими туфельками, кликала по ньому і півгодини безуспішно шукала ті самі туфельки серед сотень інших! Найчастіше не знаходила, і закривала сайт. А якщо б відразу знайшла - як знати, може, й купила б ... Тому, якщо в банерній рекламі ви показуєте конкретний товар - ведіть людей саме до нього. Якщо вам потрібно зібрати якомога більше передплатників, цільової буде сторінка з формою для введення електронних адрес і інших потрібних вам даних. Кожен зайвий клік - це втрачені клієнти.
Особливої ??згадки заслуговують цільові сторінки, спеціально задізайненние під продаж того чи іншого товару та послуги. Вони так і називаються - продають сторінки. Як їх оформляти?
На продає сторінці розмістіть фото товару або картинку, що символізує послугу, додайте заголовок, опис переваг товару (не плутати з характеристиками), і обов'язково - виразний, яскраво оформлений заклик до дії. Найчастіше це велика яскрава кнопка з написом «Купити» або «Підписатися». Все це господарство має розташовуватися на першому скрині (у верхній частині сторінки, що входить в екран без скролла), щоб відвідувачеві не довелося скролл вниз. Заголовок повинен бути помітним, «чіпляють» і пояснює, про що, власне, йдеться, і в чому вигода користувача від покупки / підписки. Добре б цифрах. Наприклад: «Тільки в серпні! Заощаджуйте 8000 рублів при покупці річного абонемента! »Або« 300 бонусних балів на карту кожному передплатнику! ». Нижче у вигляді короткого маркованого списку викладіть, які ще переваги дасть споживачеві ця покупка / підписка.
Завершувати все це пишність повинна велика яскрава кнопка із закликом - така, щоб рука сама тяглася на неї клікнути. Найвдалішим кольором для таких кнопок вважається помаранчевий: він майже так само яскравий, як червоний, але без тривожності, червоного. Приберіть зі сторінки все зайве - те, що може відвернути відвідувача від дії, якого ви від нього домагаєтеся. В ідеалі - ніякої навігації, крім кнопки покупки / підписки. Деякі особливо продумані маркетологи прибирають з продає сторінки навіть меню, бічні панелі і футер сайту, щоб у юзера не залишилося жодного шансу піти зі сторінки, крім кнопок браузера «назад» і «закрити». Ось приклад порівняно вдалою цільової сторінки (правда, кольори трохи похмуро і навігація зайва, але ви ж мене знаєте - мені не догодиш).
Эффективная реклама в интернете
Якщо у вас є позитивні відгуки клієнтів, вже скористалися вашим продуктом, розташуйте ці відгуки внизу, але теж таким чином, щоб до них не потрібно було далеко скролл. Продаючу сторінку взагалі краще зробити так, щоб вона цілком містилася в екран. Список задоволених клієнтів буде виглядати ефектніше, якщо ви Додасте їх фото з іменами і посадами або логотипи їхніх компаній. Добре б найбільш яскраві їх цитати вивести в заголовок відкликання. Американці люблять розміщувати відеоролики з пропагандою продукту, але в Росії, як мені здається, ставлення до роликів досить прохолодне - можливо, через те, що швидкість інтернету місцями ще занизька, та й часу на відео зазвичай шкода.
Ваша цільова сторінка буде виглядати привабливіше, якщо ви не поскупилася на послуги хорошого дизайнера. Або, як варіант, скористаєтеся симпатичним безкоштовним шаблоном.
Крок 2. Ретельно проробіть банер
Банер (англ. Banner - прапор, транспарант) - графічне зображення рекламного характеру, аналогічне рекламному модулю в пресі. Може бути як статичним зображенням або навіть текстом, так і містити анімовані елементи (аж до відео та інтерактивних об'єктів). Як правило, містить гіперпосилання на сайт рекламодавця або на сторінку з додатковою інформацією (с) Вікіпедія.
Банери є однією з найстаріших різновидів онлайн-реклами, їх можна назвати ровесниками самого інтернету. Раніше рекламодавці не надто морочилися на предмет дизайну, текстів та доцільності розміщення банерної реклами на тих чи інших майданчиках. Банери можна було майструвати «на коліні» і розвішувати по будь-яким сайтам - ефект і так був дуже істотним, приблизно в 3-4 рази вище, ніж зараз. Причина спаду ефективності банерів, як і інших видів реклами, в наші дні полягає у високій конкуренції та перенасичення всіх сфер нашого життя інформацією в цілому і рекламою зокрема. Банерні кампанії як і раніше можуть приносити багато користі, але тепер для цього потрібно постаратися: по-перше, виділитися, по-друге - грамотно спланувати розміщення.
Ваш банер повинен:
1. Залучати увагу. Це первісний необхідний результат його роботи. Пам'ятайте, що на будь-якому сайті ви зі своїм банером будете не одні. Якщо майданчик, яку ви пригледіли, рясніє від дрібних і яскравих банерів, ваш повинен бути великим і лаконічним. Якщо, навпаки, навколо всі банери виконані в минималистичной манері, зробіть свій яскравим, зі смачною картинкою. Загалом, не стаєте частиною шпалер - будьте картиною на них!
2. Зацікавлювати, тобто пробуджувати у клієнта інтерес до рекламованого товару або послуги. Я вже згадувала, що є характеристики продукту, а є переваги (features and benefits, по-нашому кажучи). Характеристики - це всякі технічні деталі типу розміру, ваги, швидкості, дозволи. Все це важливо, але хай воно залишиться для сторінки продукту з подробицями. Для реклами потрібні саме переваги, тобто якості продукту, які зроблять життя покупця краще. Грамотні маркетологи продають не тури, а збуваються мрії; НЕ фотоапарати, а спогади; НЕ абонементи у фітнес-клуби, а красиві тіла і високу самооцінку. Ну це зовсім грамотні. Не кожен може придумати щось настільки піднесене. Тому більшість з нас продає економію на стільки-то рублів. Теж варіант.
3. Підштовхувати до переходу на сайт з банерної реклами. Ця задача досягається графічно (стрілки, шрифт, колір, картинки і інш.) І вербально (наказовий спосіб: Заходи! Дізнайся! Заощаджуйте!). Вся поверхня банера повинна бути клікабельно.
Для того щоб ваш банер був помітний на строкатому тлі конкурентів, перше, на чому я завжди наполягаю, це послуги хорошого дизайнера. Кожен карбованець, вкладений в дизайн, може принести 10 рублів прибутку вашому бізнесу. Отже, перша вимога - це привабливість і несхожість на інших. Для підвищення впізнаваності бренду використовуйте логотип, корпоративні кольори та інші елементи фірмового стилю. Анімовані банери привертають більше уваги, але їх виготовлення коштує дорожче, і вантажаться вони довше.
Окрім краси, велику роль відіграє зміст банера. Тексту повинно бути по мінімуму, але, як і на цільовій сторінці, важливо вказати переваги продукту (вигідна ціна, новизна, користь тощо) і скласти помітний заголовок. Якщо у вас багато товарів, зробіть не одну картинку, а слайд-шоу. Якщо ви продаєте продукт за привабливою ціною - вкажіть її. Якщо підозрюєте, що ціна, навпаки, може відлякати потенційних покупців, приховуйте її до останнього, наголошуючи на переваги продукту. У період розпродажу вказуйте великими цифрами розміри знижок і термін їх дії. Якщо знижки дійсно хороші, розмістіть поруч з новою ціною закреслити стару. Особисто на мене, незважаючи на життєвий досвід і скептичне ставлення до реклами, це як і раніше іноді діє.
Різні сайти приймають банери різних розмірів і форм. Колись стандартним був формат 468х60 пікселів, зараз же їх розплодилося безліч. Ось найпоширеніші різновиди (розміри вказані в пікселях):
Эффективная баннерная реклама
88 x 31 - мікро-смуга
100 x 100 - квадратний маленький
120 x 60 - кнопка 2
120 x 90 - кнопка 1
125 x 125 - квадратна кнопка
120 x 240 - вертикальний банер
120 x 600 - хмарочос
160 x 600 - широкий хмарочос
180 x 150 - прямокутник
234 x 60 - половина довгого банера
240 x 400 - вертикальний прямокутник
250 x 250 - спливаючий квадрат
300 x 250 - прямокутник середньої величини
300 x 600 - оголошення на півсторінки
336 x 280 - великий прямокутник
468 x 60 - довгий банер
500 x 100 - горизонтальний
600 x 90 - горизонтальний середній
728 x 90 - горизонтальний (ведучий) довгий
Pop-up, Pop-under - Банер, що відкривається в окремому вікні, не перекриває зображення сайту
Float - Банер, що спливає над сторінкою сайту. Як правило має «хрестик» для закриття
Top Line - Банер-розтяжка. Розміщується на всю ширину сторінки в самому верху
«Расхлоп» - Банер, що збільшується в розмірах при наведенні на нього миші
Вам напевно знадобиться кілька варіантів компоновки. Тому попросіть дизайнера (якщо він не штатний), щоб дав вам «розбірний» макет банера, який можна підганяти під будь-який формат: переміщати елементи, міняти їх розмір, редагувати текст, стискати, розтягувати і т.п. Підігнати макет можуть співробітники того сайту, на якому ви вирішите розміщуватися. Зберігайте всі варіанти в окремій папці.
«Вага» банера, тобто його розмір в байтах, теж має значення. Багато сайтів лімітують розмір прийнятих банерів: чим зображення складніше і важче, тим довше воно буде завантажуватися на комп'ютер кінцевого користувача, і тим більше ймовірність, що останній його просто не побачить. Це особливо актуально в тих місцях, де ще є перебої з широкосмуговим інтернетом.
Отже, всі рекомендації враховані, і ваш банер готовий до виходу в світ. Про те, куди його прилаштувати, і як потім оцінити результат, ми поговоримо наступного разу.
Крок 1. Створіть правильну цільову сторінку
Спочатку доведіть до розуму власний сайт, а головне - його цільову сторінку (сторінку приземлення, landing page), тобто те місце, куди користувачі будуть переходити, клікаючи на ваш банер. Типовою помилкою при розміщенні банерної реклами є те, що багато рекламодавців забувають про те, КУДИ приведуть відвідувачів посилання і банери. А приводити вони повинні на сторінку, де знаходяться заявлені в банері продукт, акція чи інформація. Це не завжди головна сторінка сайту. Тут все залежить від вашої мети і від того, якого дії ви домагаєтеся від відвідувачів: підписатися на ваші розсилки, купити товар в інтернет-магазині і т.п. Якщо, скажімо, у вас проходить сезонний розпродаж, і ви заявляєте про неї в банері, то ведіть користувачів відразу на сторінку розпродажі, а не на головну - щоб вони не блукали по сайту в пошуках потрібної сторінки і не робили зайвих кліків. Якщо б ви знали, скільки разів я велася на банер з гарненькими туфельками, кликала по ньому і півгодини безуспішно шукала ті самі туфельки серед сотень інших! Найчастіше не знаходила, і закривала сайт. А якщо б відразу знайшла - як знати, може, й купила б ... Тому, якщо в банерній рекламі ви показуєте конкретний товар - ведіть людей саме до нього. Якщо вам потрібно зібрати якомога більше передплатників, цільової буде сторінка з формою для введення електронних адрес і інших потрібних вам даних. Кожен зайвий клік - це втрачені клієнти.
Особливої ??згадки заслуговують цільові сторінки, спеціально задізайненние під продаж того чи іншого товару та послуги. Вони так і називаються - продають сторінки. Як їх оформляти?
На продає сторінці розмістіть фото товару або картинку, що символізує послугу, додайте заголовок, опис переваг товару (не плутати з характеристиками), і обов'язково - виразний, яскраво оформлений заклик до дії. Найчастіше це велика яскрава кнопка з написом «Купити» або «Підписатися». Все це господарство має розташовуватися на першому скрині (у верхній частині сторінки, що входить в екран без скролла), щоб відвідувачеві не довелося скролл вниз. Заголовок повинен бути помітним, «чіпляють» і пояснює, про що, власне, йдеться, і в чому вигода користувача від покупки / підписки. Добре б цифрах. Наприклад: «Тільки в серпні! Заощаджуйте 8000 рублів при покупці річного абонемента! »Або« 300 бонусних балів на карту кожному передплатнику! ». Нижче у вигляді короткого маркованого списку викладіть, які ще переваги дасть споживачеві ця покупка / підписка.
Завершувати все це пишність повинна велика яскрава кнопка із закликом - така, щоб рука сама тяглася на неї клікнути. Найвдалішим кольором для таких кнопок вважається помаранчевий: він майже так само яскравий, як червоний, але без тривожності, червоного. Приберіть зі сторінки все зайве - те, що може відвернути відвідувача від дії, якого ви від нього домагаєтеся. В ідеалі - ніякої навігації, крім кнопки покупки / підписки. Деякі особливо продумані маркетологи прибирають з продає сторінки навіть меню, бічні панелі і футер сайту, щоб у юзера не залишилося жодного шансу піти зі сторінки, крім кнопок браузера «назад» і «закрити». Ось приклад порівняно вдалою цільової сторінки (правда, кольори трохи похмуро і навігація зайва, але ви ж мене знаєте - мені не догодиш).
Эффективная реклама в интернете
Якщо у вас є позитивні відгуки клієнтів, вже скористалися вашим продуктом, розташуйте ці відгуки внизу, але теж таким чином, щоб до них не потрібно було далеко скролл. Продаючу сторінку взагалі краще зробити так, щоб вона цілком містилася в екран. Список задоволених клієнтів буде виглядати ефектніше, якщо ви Додасте їх фото з іменами і посадами або логотипи їхніх компаній. Добре б найбільш яскраві їх цитати вивести в заголовок відкликання. Американці люблять розміщувати відеоролики з пропагандою продукту, але в Росії, як мені здається, ставлення до роликів досить прохолодне - можливо, через те, що швидкість інтернету місцями ще занизька, та й часу на відео зазвичай шкода.
Ваша цільова сторінка буде виглядати привабливіше, якщо ви не поскупилася на послуги хорошого дизайнера. Або, як варіант, скористаєтеся симпатичним безкоштовним шаблоном.
Крок 2. Ретельно проробіть банер
Банер (англ. Banner - прапор, транспарант) - графічне зображення рекламного характеру, аналогічне рекламному модулю в пресі. Може бути як статичним зображенням або навіть текстом, так і містити анімовані елементи (аж до відео та інтерактивних об'єктів). Як правило, містить гіперпосилання на сайт рекламодавця або на сторінку з додатковою інформацією (с) Вікіпедія.
Банери є однією з найстаріших різновидів онлайн-реклами, їх можна назвати ровесниками самого інтернету. Раніше рекламодавці не надто морочилися на предмет дизайну, текстів та доцільності розміщення банерної реклами на тих чи інших майданчиках. Банери можна було майструвати «на коліні» і розвішувати по будь-яким сайтам - ефект і так був дуже істотним, приблизно в 3-4 рази вище, ніж зараз. Причина спаду ефективності банерів, як і інших видів реклами, в наші дні полягає у високій конкуренції та перенасичення всіх сфер нашого життя інформацією в цілому і рекламою зокрема. Банерні кампанії як і раніше можуть приносити багато користі, але тепер для цього потрібно постаратися: по-перше, виділитися, по-друге - грамотно спланувати розміщення.
Ваш банер повинен:
1. Залучати увагу. Це первісний необхідний результат його роботи. Пам'ятайте, що на будь-якому сайті ви зі своїм банером будете не одні. Якщо майданчик, яку ви пригледіли, рясніє від дрібних і яскравих банерів, ваш повинен бути великим і лаконічним. Якщо, навпаки, навколо всі банери виконані в минималистичной манері, зробіть свій яскравим, зі смачною картинкою. Загалом, не стаєте частиною шпалер - будьте картиною на них!
2. Зацікавлювати, тобто пробуджувати у клієнта інтерес до рекламованого товару або послуги. Я вже згадувала, що є характеристики продукту, а є переваги (features and benefits, по-нашому кажучи). Характеристики - це всякі технічні деталі типу розміру, ваги, швидкості, дозволи. Все це важливо, але хай воно залишиться для сторінки продукту з подробицями. Для реклами потрібні саме переваги, тобто якості продукту, які зроблять життя покупця краще. Грамотні маркетологи продають не тури, а збуваються мрії; НЕ фотоапарати, а спогади; НЕ абонементи у фітнес-клуби, а красиві тіла і високу самооцінку. Ну це зовсім грамотні. Не кожен може придумати щось настільки піднесене. Тому більшість з нас продає економію на стільки-то рублів. Теж варіант.
3. Підштовхувати до переходу на сайт з банерної реклами. Ця задача досягається графічно (стрілки, шрифт, колір, картинки і інш.) І вербально (наказовий спосіб: Заходи! Дізнайся! Заощаджуйте!). Вся поверхня банера повинна бути клікабельно.
Для того щоб ваш банер був помітний на строкатому тлі конкурентів, перше, на чому я завжди наполягаю, це послуги хорошого дизайнера. Кожен карбованець, вкладений в дизайн, може принести 10 рублів прибутку вашому бізнесу. Отже, перша вимога - це привабливість і несхожість на інших. Для підвищення впізнаваності бренду використовуйте логотип, корпоративні кольори та інші елементи фірмового стилю. Анімовані банери привертають більше уваги, але їх виготовлення коштує дорожче, і вантажаться вони довше.
Окрім краси, велику роль відіграє зміст банера. Тексту повинно бути по мінімуму, але, як і на цільовій сторінці, важливо вказати переваги продукту (вигідна ціна, новизна, користь тощо) і скласти помітний заголовок. Якщо у вас багато товарів, зробіть не одну картинку, а слайд-шоу. Якщо ви продаєте продукт за привабливою ціною - вкажіть її. Якщо підозрюєте, що ціна, навпаки, може відлякати потенційних покупців, приховуйте її до останнього, наголошуючи на переваги продукту. У період розпродажу вказуйте великими цифрами розміри знижок і термін їх дії. Якщо знижки дійсно хороші, розмістіть поруч з новою ціною закреслити стару. Особисто на мене, незважаючи на життєвий досвід і скептичне ставлення до реклами, це як і раніше іноді діє.
Різні сайти приймають банери різних розмірів і форм. Колись стандартним був формат 468х60 пікселів, зараз же їх розплодилося безліч. Ось найпоширеніші різновиди (розміри вказані в пікселях):
Эффективная баннерная реклама
88 x 31 - мікро-смуга
100 x 100 - квадратний маленький
120 x 60 - кнопка 2
120 x 90 - кнопка 1
125 x 125 - квадратна кнопка
120 x 240 - вертикальний банер
120 x 600 - хмарочос
160 x 600 - широкий хмарочос
180 x 150 - прямокутник
234 x 60 - половина довгого банера
240 x 400 - вертикальний прямокутник
250 x 250 - спливаючий квадрат
300 x 250 - прямокутник середньої величини
300 x 600 - оголошення на півсторінки
336 x 280 - великий прямокутник
468 x 60 - довгий банер
500 x 100 - горизонтальний
600 x 90 - горизонтальний середній
728 x 90 - горизонтальний (ведучий) довгий
Pop-up, Pop-under - Банер, що відкривається в окремому вікні, не перекриває зображення сайту
Float - Банер, що спливає над сторінкою сайту. Як правило має «хрестик» для закриття
Top Line - Банер-розтяжка. Розміщується на всю ширину сторінки в самому верху
«Расхлоп» - Банер, що збільшується в розмірах при наведенні на нього миші
Вам напевно знадобиться кілька варіантів компоновки. Тому попросіть дизайнера (якщо він не штатний), щоб дав вам «розбірний» макет банера, який можна підганяти під будь-який формат: переміщати елементи, міняти їх розмір, редагувати текст, стискати, розтягувати і т.п. Підігнати макет можуть співробітники того сайту, на якому ви вирішите розміщуватися. Зберігайте всі варіанти в окремій папці.
«Вага» банера, тобто його розмір в байтах, теж має значення. Багато сайтів лімітують розмір прийнятих банерів: чим зображення складніше і важче, тим довше воно буде завантажуватися на комп'ютер кінцевого користувача, і тим більше ймовірність, що останній його просто не побачить. Це особливо актуально в тих місцях, де ще є перебої з широкосмуговим інтернетом.
Отже, всі рекомендації враховані, і ваш банер готовий до виходу в світ. Про те, куди його прилаштувати, і як потім оцінити результат, ми поговоримо наступного разу.
No comments:
Post a Comment