Tuesday, March 17, 2015

Уроки інтернет-маркетингу від азіатських вуличних торговців

Сьогодні вирішила порадувати вас перекладом статті Zeke Camusio про вуличні торговців Південно-Східної Азії. Враховуючи нинішнє повальне захоплення росіян цим регіоном (В'єтнам, Камбоджа, Таїланд, Малайзія, Індонезія, Сінгапур, Філіппіни та ін.), Думаю, що рідкісний читач не побачив живцем цей веселий і спритний народ - азіатських торговців. Чому ж вони можуть навчити інтернет-маркетолога ? Читаємо статтю Зика:

Я провів 3 місяці в Південно-Східній Азії і навчився у місцевих вуличних торговців багатьом маркетинговим прийомам інтернет-маркетингу, які зараз успішно використовую у своєму агентстві. Ви, напевно, думаєте: «Та ні, не може бути, щоб він говорив це всерйоз!»

Але я абсолютно серйозний! І хочу поділитися з вами деякими з засвоєних уроків.

Тактика «Звідки ви приїхали?»

Як це працює: людина запитує, звідки ви. Він дуже доброзичливий. Ви розмовляєте деякий час, а потім він рекомендує пару місць, де ви могли б пообідати. Зрозуміло, там йому за це доплачують. Але ресторанчики, які він порадив, і правда дуже хороші. Крім того, він, принаймні, взяв на себе працю спочатку подружитися з вами.

Звичайно, після того як за пару днів до мене підійшло кілька людей, які використовували аналогічну тактику, ефект від неї сильно ослаб. Але в перші рази вона спрацювала. І я впевнений, що далеко не всі ваші конкуренти настільки ж милі і доброзичливі. Так що у вас є шанс завоювати особливе ставлення своїх клієнтів.

Як це відноситься до інтернет-маркетингу: збудуйте стосунки зі своєю аудиторією, перш ніж щось їй продавати.

Тактика «Дуже дешево! Дуже дешево! »

Як це працює: ви йдете по вулиці, і торговці бомблять вас рекламою супер-дешевого товару. Проблема полягає в тому, що особисто мене дешевизна не приваблює. Я не так вже багатий, але можу дозволити собі хороші якісні речі. Більшість інших перехожих (в основному, туристи) теж не виглядали зацікавленими. Висновок: ці торговці рекламували властивість товару (низька ціна), важливе для них, а не для їхніх потенційних клієнтів (для корінних жителів Південно-Східної Азії ціна зазвичай набагато важливіше якості). Що стосується західних туристів, їм зазвичай не шкода переплатити 50 центів за те, що їм дійсно подобається.

Як це відноситься до інтернет-маркетингу: ви продаєте не власними собі, тому не складайте свій маркетинговий заклик з того, що важливо для вас. З'ясуйте, чого хочуть ваші потенційні клієнти і тисніть на відповідні кнопки, щоб підштовхнути їх до бажаного дії.

Уроки інтернет маркетингу від азіатських торговців Тактика «Спеціальна ціна, тільки для вас!»

Як це працює: торговець пропонує вам «відмінну операцію», за особливою ціною, «тільки для вас». Зрозуміло, те ж саме він пропонує і всім іншим.

Як це відноситься до інтернет-маркетингу: багато сайтів забиті настирливої ??рекламою та іншим сміттям. Люди розумніші, ніж вам здається. Якщо ви робите заяву, надайте доказ. Якщо ви стверджуєте, що у вас «Найкраща кав'ярня в місті», замість слів краще покажіть відповідні відгуки клієнтів.

Ви запевняєте, що з вами можна заробити $ 1,475,786 всього за 7 хвилин, сидячи перед телевізором? Відмінно! Навіть якщо це правда, люди хочуть доказів.

Тактика «Дивіться, що у нас є. Відмінний товар. Бла-бла-бла »

Як це працює: інколи трапляється товар, який вам дійсно сподобався, і ви підходите до прилавка. І тут торговець, відчайдушно бажає продати якомога більше, починає тараторити. Він говорить так багато, що це вас лякає, і ви йдіть. Він навіть не дає вам можливості нормально озирнутися.

Як це відноситься до інтернет-маркетингу: закрити операцію дуже важливо, але всьому свій час. Відповідайте на питання потенційних клієнтів, дайте їм можливість як слід роздивитися і будьте готові допомогти. Дозвольте людині спокійно прийняти рішення, чи не відлякаємо його своєю нав'язливістю.

Тактика «Ви втомилися?»

Як це працює: коли мене атакувала дюжина торговців, ця маленька жінка сіла поруч і почекала, поки всі підуть. Я йшов пішки 9:00, і ще залишалося півгодини до запланованої ночівлі. Жінка запитала: «Ви втомилися?», Я відповів ствердно.

Вона пояснила, як дійти до наступної зупинки, і дала мені карту. Запитала, чи є у мене гамак або спальник. Я відповів, що ні. Тоді вона сказала: «Земля дуже жорстка, а ви весь день на ногах. Вам не здається, що ви заслужили ночівлю в гамаку? »

Я був повністю згоден. Виявилося, що вона продає гамаки (треба ж, який збіг!), І я купив відразу два - для себе і для дружини. А все тому, що жінка задавала правильні питання і намагалася вникнути в наше становище.

Як це відноситься до інтернет-маркетингу: запитуйте своїх клієнтів, чого вони хочуть, і давайте їм це. Так, ось так просто.

Тактика «Пляшка води за півціни»

Уроки інтернет маркетингу від азіатських торговців Як це працює: одного разу я проїхав багато годин на велосипеді, дуже втомився і зробив зупинку, щоб купити води. Група дітей продавала воду по 2 долари за пляшку (для Південно-Східної Азії це дуже дорого, ринкова ціна - 15 центів). А ця маленька дівчинка продавала воду по 50 центів, за точно таку ж пляшку, яка в інших дітей коштувала $ 2.

Я купив воду у неї і присів, щоб попити. При цьому вона додатково продала мені два мішки фруктів і ще три пляшки води.

Як це відноситься до інтернет-маркетингу: іноді потрібно завойовувати нових клієнтів навіть на шкоду свого прибутку. Якщо ви побудуєте з ними довірчі відносини, то в кінці кінців зможете продати їм навіть більше, ніж розраховували. Пам'ятайте: нові люди вас ще не знають і не довіряють вам. Найскладніше - це подолати цей поріг. Людям подобається мати справу з тими, кого вони знають, тому робіть все можливе для налагодження контакту.

Я отримав справжнє задоволення, коли писав цей пост, і сподіваюся, що вам, хлопці, він теж сподобався.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru