Сьогодні вирішила порадувати вас перекладом статті Zeke Camusio про вуличні торговців Південно-Східної Азії. Враховуючи нинішнє повальне захоплення росіян цим регіоном (В'єтнам, Камбоджа, Таїланд, Малайзія, Індонезія, Сінгапур, Філіппіни та ін.), Думаю, що рідкісний читач не побачив живцем цей веселий і спритний народ - азіатських торговців. Чому ж вони можуть навчити інтернет-маркетолога ? Читаємо статтю Зика:
Я провів 3 місяці в Південно-Східній Азії і навчився у місцевих вуличних торговців багатьом маркетинговим прийомам інтернет-маркетингу, які зараз успішно використовую у своєму агентстві. Ви, напевно, думаєте: «Та ні, не може бути, щоб він говорив це всерйоз!»
Але я абсолютно серйозний! І хочу поділитися з вами деякими з засвоєних уроків.
Тактика «Звідки ви приїхали?»
Як це працює: людина запитує, звідки ви. Він дуже доброзичливий. Ви розмовляєте деякий час, а потім він рекомендує пару місць, де ви могли б пообідати. Зрозуміло, там йому за це доплачують. Але ресторанчики, які він порадив, і правда дуже хороші. Крім того, він, принаймні, взяв на себе працю спочатку подружитися з вами.
Звичайно, після того як за пару днів до мене підійшло кілька людей, які використовували аналогічну тактику, ефект від неї сильно ослаб. Але в перші рази вона спрацювала. І я впевнений, що далеко не всі ваші конкуренти настільки ж милі і доброзичливі. Так що у вас є шанс завоювати особливе ставлення своїх клієнтів.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: збудуйте стосунки зі своєю аудиторією, перш ніж щось їй продавати.
Тактика «Дуже дешево! Дуже дешево! »
Як це працює: ви йдете по вулиці, і торговці бомблять вас рекламою супер-дешевого товару. Проблема полягає в тому, що особисто мене дешевизна не приваблює. Я не так вже багатий, але можу дозволити собі хороші якісні речі. Більшість інших перехожих (в основному, туристи) теж не виглядали зацікавленими. Висновок: ці торговці рекламували властивість товару (низька ціна), важливе для них, а не для їхніх потенційних клієнтів (для корінних жителів Південно-Східної Азії ціна зазвичай набагато важливіше якості). Що стосується західних туристів, їм зазвичай не шкода переплатити 50 центів за те, що їм дійсно подобається.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: ви продаєте не власними собі, тому не складайте свій маркетинговий заклик з того, що важливо для вас. З'ясуйте, чого хочуть ваші потенційні клієнти і тисніть на відповідні кнопки, щоб підштовхнути їх до бажаного дії.
Уроки інтернет маркетингу від азіатських торговців Тактика «Спеціальна ціна, тільки для вас!»
Як це працює: торговець пропонує вам «відмінну операцію», за особливою ціною, «тільки для вас». Зрозуміло, те ж саме він пропонує і всім іншим.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: багато сайтів забиті настирливої ??рекламою та іншим сміттям. Люди розумніші, ніж вам здається. Якщо ви робите заяву, надайте доказ. Якщо ви стверджуєте, що у вас «Найкраща кав'ярня в місті», замість слів краще покажіть відповідні відгуки клієнтів.
Ви запевняєте, що з вами можна заробити $ 1,475,786 всього за 7 хвилин, сидячи перед телевізором? Відмінно! Навіть якщо це правда, люди хочуть доказів.
Тактика «Дивіться, що у нас є. Відмінний товар. Бла-бла-бла »
Як це працює: інколи трапляється товар, який вам дійсно сподобався, і ви підходите до прилавка. І тут торговець, відчайдушно бажає продати якомога більше, починає тараторити. Він говорить так багато, що це вас лякає, і ви йдіть. Він навіть не дає вам можливості нормально озирнутися.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: закрити операцію дуже важливо, але всьому свій час. Відповідайте на питання потенційних клієнтів, дайте їм можливість як слід роздивитися і будьте готові допомогти. Дозвольте людині спокійно прийняти рішення, чи не відлякаємо його своєю нав'язливістю.
Тактика «Ви втомилися?»
Як це працює: коли мене атакувала дюжина торговців, ця маленька жінка сіла поруч і почекала, поки всі підуть. Я йшов пішки 9:00, і ще залишалося півгодини до запланованої ночівлі. Жінка запитала: «Ви втомилися?», Я відповів ствердно.
Вона пояснила, як дійти до наступної зупинки, і дала мені карту. Запитала, чи є у мене гамак або спальник. Я відповів, що ні. Тоді вона сказала: «Земля дуже жорстка, а ви весь день на ногах. Вам не здається, що ви заслужили ночівлю в гамаку? »
Я був повністю згоден. Виявилося, що вона продає гамаки (треба ж, який збіг!), І я купив відразу два - для себе і для дружини. А все тому, що жінка задавала правильні питання і намагалася вникнути в наше становище.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: запитуйте своїх клієнтів, чого вони хочуть, і давайте їм це. Так, ось так просто.
Тактика «Пляшка води за півціни»
Уроки інтернет маркетингу від азіатських торговців Як це працює: одного разу я проїхав багато годин на велосипеді, дуже втомився і зробив зупинку, щоб купити води. Група дітей продавала воду по 2 долари за пляшку (для Південно-Східної Азії це дуже дорого, ринкова ціна - 15 центів). А ця маленька дівчинка продавала воду по 50 центів, за точно таку ж пляшку, яка в інших дітей коштувала $ 2.
Я купив воду у неї і присів, щоб попити. При цьому вона додатково продала мені два мішки фруктів і ще три пляшки води.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: іноді потрібно завойовувати нових клієнтів навіть на шкоду свого прибутку. Якщо ви побудуєте з ними довірчі відносини, то в кінці кінців зможете продати їм навіть більше, ніж розраховували. Пам'ятайте: нові люди вас ще не знають і не довіряють вам. Найскладніше - це подолати цей поріг. Людям подобається мати справу з тими, кого вони знають, тому робіть все можливе для налагодження контакту.
Я отримав справжнє задоволення, коли писав цей пост, і сподіваюся, що вам, хлопці, він теж сподобався.
Я провів 3 місяці в Південно-Східній Азії і навчився у місцевих вуличних торговців багатьом маркетинговим прийомам інтернет-маркетингу, які зараз успішно використовую у своєму агентстві. Ви, напевно, думаєте: «Та ні, не може бути, щоб він говорив це всерйоз!»
Але я абсолютно серйозний! І хочу поділитися з вами деякими з засвоєних уроків.
Тактика «Звідки ви приїхали?»
Як це працює: людина запитує, звідки ви. Він дуже доброзичливий. Ви розмовляєте деякий час, а потім він рекомендує пару місць, де ви могли б пообідати. Зрозуміло, там йому за це доплачують. Але ресторанчики, які він порадив, і правда дуже хороші. Крім того, він, принаймні, взяв на себе працю спочатку подружитися з вами.
Звичайно, після того як за пару днів до мене підійшло кілька людей, які використовували аналогічну тактику, ефект від неї сильно ослаб. Але в перші рази вона спрацювала. І я впевнений, що далеко не всі ваші конкуренти настільки ж милі і доброзичливі. Так що у вас є шанс завоювати особливе ставлення своїх клієнтів.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: збудуйте стосунки зі своєю аудиторією, перш ніж щось їй продавати.
Тактика «Дуже дешево! Дуже дешево! »
Як це працює: ви йдете по вулиці, і торговці бомблять вас рекламою супер-дешевого товару. Проблема полягає в тому, що особисто мене дешевизна не приваблює. Я не так вже багатий, але можу дозволити собі хороші якісні речі. Більшість інших перехожих (в основному, туристи) теж не виглядали зацікавленими. Висновок: ці торговці рекламували властивість товару (низька ціна), важливе для них, а не для їхніх потенційних клієнтів (для корінних жителів Південно-Східної Азії ціна зазвичай набагато важливіше якості). Що стосується західних туристів, їм зазвичай не шкода переплатити 50 центів за те, що їм дійсно подобається.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: ви продаєте не власними собі, тому не складайте свій маркетинговий заклик з того, що важливо для вас. З'ясуйте, чого хочуть ваші потенційні клієнти і тисніть на відповідні кнопки, щоб підштовхнути їх до бажаного дії.
Уроки інтернет маркетингу від азіатських торговців Тактика «Спеціальна ціна, тільки для вас!»
Як це працює: торговець пропонує вам «відмінну операцію», за особливою ціною, «тільки для вас». Зрозуміло, те ж саме він пропонує і всім іншим.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: багато сайтів забиті настирливої ??рекламою та іншим сміттям. Люди розумніші, ніж вам здається. Якщо ви робите заяву, надайте доказ. Якщо ви стверджуєте, що у вас «Найкраща кав'ярня в місті», замість слів краще покажіть відповідні відгуки клієнтів.
Ви запевняєте, що з вами можна заробити $ 1,475,786 всього за 7 хвилин, сидячи перед телевізором? Відмінно! Навіть якщо це правда, люди хочуть доказів.
Тактика «Дивіться, що у нас є. Відмінний товар. Бла-бла-бла »
Як це працює: інколи трапляється товар, який вам дійсно сподобався, і ви підходите до прилавка. І тут торговець, відчайдушно бажає продати якомога більше, починає тараторити. Він говорить так багато, що це вас лякає, і ви йдіть. Він навіть не дає вам можливості нормально озирнутися.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: закрити операцію дуже важливо, але всьому свій час. Відповідайте на питання потенційних клієнтів, дайте їм можливість як слід роздивитися і будьте готові допомогти. Дозвольте людині спокійно прийняти рішення, чи не відлякаємо його своєю нав'язливістю.
Тактика «Ви втомилися?»
Як це працює: коли мене атакувала дюжина торговців, ця маленька жінка сіла поруч і почекала, поки всі підуть. Я йшов пішки 9:00, і ще залишалося півгодини до запланованої ночівлі. Жінка запитала: «Ви втомилися?», Я відповів ствердно.
Вона пояснила, як дійти до наступної зупинки, і дала мені карту. Запитала, чи є у мене гамак або спальник. Я відповів, що ні. Тоді вона сказала: «Земля дуже жорстка, а ви весь день на ногах. Вам не здається, що ви заслужили ночівлю в гамаку? »
Я був повністю згоден. Виявилося, що вона продає гамаки (треба ж, який збіг!), І я купив відразу два - для себе і для дружини. А все тому, що жінка задавала правильні питання і намагалася вникнути в наше становище.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: запитуйте своїх клієнтів, чого вони хочуть, і давайте їм це. Так, ось так просто.
Тактика «Пляшка води за півціни»
Уроки інтернет маркетингу від азіатських торговців Як це працює: одного разу я проїхав багато годин на велосипеді, дуже втомився і зробив зупинку, щоб купити води. Група дітей продавала воду по 2 долари за пляшку (для Південно-Східної Азії це дуже дорого, ринкова ціна - 15 центів). А ця маленька дівчинка продавала воду по 50 центів, за точно таку ж пляшку, яка в інших дітей коштувала $ 2.
Я купив воду у неї і присів, щоб попити. При цьому вона додатково продала мені два мішки фруктів і ще три пляшки води.
Як це відноситься до інтернет-маркетингу: іноді потрібно завойовувати нових клієнтів навіть на шкоду свого прибутку. Якщо ви побудуєте з ними довірчі відносини, то в кінці кінців зможете продати їм навіть більше, ніж розраховували. Пам'ятайте: нові люди вас ще не знають і не довіряють вам. Найскладніше - це подолати цей поріг. Людям подобається мати справу з тими, кого вони знають, тому робіть все можливе для налагодження контакту.
Я отримав справжнє задоволення, коли писав цей пост, і сподіваюся, що вам, хлопці, він теж сподобався.
No comments:
Post a Comment