Книга «iМаркетінг» iМаркетинг - рецензия на книгу призначена для підприємців, яким небайдуже те, як їх бізнес представлений в онлайні. Такі люди не просто замовляють сайт і його просування, а там куди крива вивезе. Ні, вони особисто беруть участь у процесі і працюють нарівні з розробниками. Книга також буде корисною і для маркетеров. На перший погляд, вона розрахована на новачків, але місцями може змусити задуматися і ветеранів.
Тепер докладніше про корисність книги. Напевно, у кожного маркетолога є свої сильні і слабкі сторони. При прочитанні «iМаркетінга» це відчувалося досить сильно. Тому відгук у мене вийшов двоїстий.
Що сподобалося:
Глава про цільові сторінках (тут їх називають «сторінки-пастки»). Як заманити відвідувача на продающую сторінку, утримати його і підштовхнути до покупки? Рекомендації щодо оформлення, текстам, інструментам, навігації і т.п. Продажу - моє слабке місце, і я в черговий раз міцно задумалася про оформлення своєї сторінки « Консультації »за всіма правилами успішних Лендінзі. А то сиджу як швець без чобіт. Навіть якщо ваші Лендінзі повністю вас влаштовують, пройдіться по цій частині як по чекліст.
Глава про ретаргетінге. Тема це порівняно нова, методика ефективна, а матеріалів та інструкцій не так вже й багато. Прочитайте обов'язково.
Глава про email-маркетингу. Відчувається добре знання предмета. Що писати, кому, як часто, в якому стилі і т.д. Є хороші приклади. Рекомендую всім, особливо тим, у кого нульовий або обмежений бюджет. Адже розсилки - інструмент безкоштовний, і при вмілому використанні може принести вам дуже багато користі і грошей.
Поділ реклами на іміджеву, товарну і продає. Добре сказано про «банерну сліпоту» і про те, що не скотитися в чистий альтруїзм, створюючи корисний контент.
Що не сподобалося:
Назва книги. Успіх продукції Apple так грандіозний, що у багатьох виникає спокуса підставляти до назв своїх і партнерських брендів букву «i». Так само вчинив і автор книги «iМаркетінг» (хоча є підозра, що назва придумав не він). Маючи на увазі звичайний інтернет-маркетинг. Більше того, один з розділів названий «iУдержаніе», що виглядає зовсім вже дивно. Незважаючи на те, що позов від імені «Еппл Рус» до компанії «Панімпорт» за використання бренду iBroker, виявився фейком, так само як і намір ініціювати серію аналогічних позовів і боротися за заборону використання приставки «i» у назвах брендів, не пов'язаних з компанією Apple, я б все-таки двічі подумала, чи варто вживати цей прийом в неймінгу. По-перше, рано чи пізно і у справжнього Apple можуть виникнути питання. А по-друге, наживатися на чужому креативі - просто не комільфо.
Глава про внутрішню оптимізацію сайту. Написана поверхово, корисної інформації практично немає. Цю частину краще взагалі пропустити, щоб випадково не взяти на озброєння такі шкідливі поради як: «Намагайтеся писати текст не менше 400 знаків, ключове слово (або словосполучення) повинно зустрічатися там п'ять-сім разів». Ніколи так не робіть, друзі. Років п'ять тому це було нормально. Зараз за переоптімізацію банять.
Глави про SMM і платну рекламу. Тема розкрита слабо, мало конкретики.
Викликають деякий скептицизм та поради з серії: «А можна і зовсім написати статтю про себе, своєї компанії і розмістити у Вікіпедії. Це безкоштовно, підвищує нашу репутацію, додає вагомості нашої компанії, і до того ж Вікіпедія прекрасно індексується пошуковиками ». З тим, що це ефективно, ніхто не сперечається. Але ви коли-небудь пробували ось так запросто створити у Вікіпедії сторінку бізнесу або продукту? Спробуйте. Потім розповісте.
Взагалі, книгу варто прочитати хоча б для того, щоб навчитися через навчальний маркетинг 25-м кадром рекламувати свій продукт. Думаю, всі, хто вже прочитав книгу, здогадалися, що вона була написана, в числі іншого, для просування семінарів «iМаркетінг» і CRM-системи ClientoBox (можу помилятися, але враження склалося саме таке). Вчіться, амігос! Це вам не банери розвішувати і спам розсилати.
Тепер докладніше про корисність книги. Напевно, у кожного маркетолога є свої сильні і слабкі сторони. При прочитанні «iМаркетінга» це відчувалося досить сильно. Тому відгук у мене вийшов двоїстий.
Що сподобалося:
Глава про цільові сторінках (тут їх називають «сторінки-пастки»). Як заманити відвідувача на продающую сторінку, утримати його і підштовхнути до покупки? Рекомендації щодо оформлення, текстам, інструментам, навігації і т.п. Продажу - моє слабке місце, і я в черговий раз міцно задумалася про оформлення своєї сторінки « Консультації »за всіма правилами успішних Лендінзі. А то сиджу як швець без чобіт. Навіть якщо ваші Лендінзі повністю вас влаштовують, пройдіться по цій частині як по чекліст.
Глава про ретаргетінге. Тема це порівняно нова, методика ефективна, а матеріалів та інструкцій не так вже й багато. Прочитайте обов'язково.
Глава про email-маркетингу. Відчувається добре знання предмета. Що писати, кому, як часто, в якому стилі і т.д. Є хороші приклади. Рекомендую всім, особливо тим, у кого нульовий або обмежений бюджет. Адже розсилки - інструмент безкоштовний, і при вмілому використанні може принести вам дуже багато користі і грошей.
Поділ реклами на іміджеву, товарну і продає. Добре сказано про «банерну сліпоту» і про те, що не скотитися в чистий альтруїзм, створюючи корисний контент.
Що не сподобалося:
Назва книги. Успіх продукції Apple так грандіозний, що у багатьох виникає спокуса підставляти до назв своїх і партнерських брендів букву «i». Так само вчинив і автор книги «iМаркетінг» (хоча є підозра, що назва придумав не він). Маючи на увазі звичайний інтернет-маркетинг. Більше того, один з розділів названий «iУдержаніе», що виглядає зовсім вже дивно. Незважаючи на те, що позов від імені «Еппл Рус» до компанії «Панімпорт» за використання бренду iBroker, виявився фейком, так само як і намір ініціювати серію аналогічних позовів і боротися за заборону використання приставки «i» у назвах брендів, не пов'язаних з компанією Apple, я б все-таки двічі подумала, чи варто вживати цей прийом в неймінгу. По-перше, рано чи пізно і у справжнього Apple можуть виникнути питання. А по-друге, наживатися на чужому креативі - просто не комільфо.
Глава про внутрішню оптимізацію сайту. Написана поверхово, корисної інформації практично немає. Цю частину краще взагалі пропустити, щоб випадково не взяти на озброєння такі шкідливі поради як: «Намагайтеся писати текст не менше 400 знаків, ключове слово (або словосполучення) повинно зустрічатися там п'ять-сім разів». Ніколи так не робіть, друзі. Років п'ять тому це було нормально. Зараз за переоптімізацію банять.
Глави про SMM і платну рекламу. Тема розкрита слабо, мало конкретики.
Викликають деякий скептицизм та поради з серії: «А можна і зовсім написати статтю про себе, своєї компанії і розмістити у Вікіпедії. Це безкоштовно, підвищує нашу репутацію, додає вагомості нашої компанії, і до того ж Вікіпедія прекрасно індексується пошуковиками ». З тим, що це ефективно, ніхто не сперечається. Але ви коли-небудь пробували ось так запросто створити у Вікіпедії сторінку бізнесу або продукту? Спробуйте. Потім розповісте.
Взагалі, книгу варто прочитати хоча б для того, щоб навчитися через навчальний маркетинг 25-м кадром рекламувати свій продукт. Думаю, всі, хто вже прочитав книгу, здогадалися, що вона була написана, в числі іншого, для просування семінарів «iМаркетінг» і CRM-системи ClientoBox (можу помилятися, але враження склалося саме таке). Вчіться, амігос! Це вам не банери розвішувати і спам розсилати.
No comments:
Post a Comment