Monday, March 16, 2015

«IМаркетінг» В. Мишляева - рецензія на книгу

Книга «iМаркетінг» iМаркетинг - рецензия на книгу призначена для підприємців, яким небайдуже те, як їх бізнес представлений в онлайні. Такі люди не просто замовляють сайт і його просування, а там куди крива вивезе. Ні, вони особисто беруть участь у процесі і працюють нарівні з розробниками. Книга також буде корисною і для маркетеров. На перший погляд, вона розрахована на новачків, але місцями може змусити задуматися і ветеранів.

Тепер докладніше про корисність книги. Напевно, у кожного маркетолога є свої сильні і слабкі сторони. При прочитанні «iМаркетінга» це відчувалося досить сильно. Тому відгук у мене вийшов двоїстий.

Що сподобалося:

    Глава про цільові сторінках (тут їх називають «сторінки-пастки»). Як заманити відвідувача на продающую сторінку, утримати його і підштовхнути до покупки? Рекомендації щодо оформлення, текстам, інструментам, навігації і т.п. Продажу - моє слабке місце, і я в черговий раз міцно задумалася про оформлення своєї сторінки « Консультації »за всіма правилами успішних Лендінзі. А то сиджу як швець без чобіт. Навіть якщо ваші Лендінзі повністю вас влаштовують, пройдіться по цій частині як по чекліст.
    Глава про ретаргетінге. Тема це порівняно нова, методика ефективна, а матеріалів та інструкцій не так вже й багато. Прочитайте обов'язково.
    Глава про email-маркетингу. Відчувається добре знання предмета. Що писати, кому, як часто, в якому стилі і т.д. Є хороші приклади. Рекомендую всім, особливо тим, у кого нульовий або обмежений бюджет. Адже розсилки - інструмент безкоштовний, і при вмілому використанні може принести вам дуже багато користі і грошей.
    Поділ реклами на іміджеву, товарну і продає. Добре сказано про «банерну сліпоту» і про те, що не скотитися в чистий альтруїзм, створюючи корисний контент.

Що не сподобалося:

    Назва книги. Успіх продукції Apple так грандіозний, що у багатьох виникає спокуса підставляти до назв своїх і партнерських брендів букву «i». Так само вчинив і автор книги «iМаркетінг» (хоча є підозра, що назва придумав не він). Маючи на увазі звичайний інтернет-маркетинг. Більше того, один з розділів названий «iУдержаніе», що виглядає зовсім вже дивно. Незважаючи на те, що позов від імені «Еппл Рус» до компанії «Панімпорт» за використання бренду iBroker, виявився фейком, так само як і намір ініціювати серію аналогічних позовів і боротися за заборону використання приставки «i» у назвах брендів, не пов'язаних з компанією Apple, я б все-таки двічі подумала, чи варто вживати цей прийом в неймінгу. По-перше, рано чи пізно і у справжнього Apple можуть виникнути питання. А по-друге, наживатися на чужому креативі - просто не комільфо.
    Глава про внутрішню оптимізацію сайту. Написана поверхово, корисної інформації практично немає. Цю частину краще взагалі пропустити, щоб випадково не взяти на озброєння такі шкідливі поради як: «Намагайтеся писати текст не менше 400 знаків, ключове слово (або словосполучення) повинно зустрічатися там п'ять-сім разів». Ніколи так не робіть, друзі. Років п'ять тому це було нормально. Зараз за переоптімізацію банять.
    Глави про SMM і платну рекламу. Тема розкрита слабо, мало конкретики.
    Викликають деякий скептицизм та поради з серії: «А можна і зовсім написати статтю про себе, своєї компанії і розмістити у Вікіпедії. Це безкоштовно, підвищує нашу репутацію, додає вагомості нашої компанії, і до того ж Вікіпедія прекрасно індексується пошуковиками ». З тим, що це ефективно, ніхто не сперечається. Але ви коли-небудь пробували ось так запросто створити у Вікіпедії сторінку бізнесу або продукту? Спробуйте. Потім розповісте.

Взагалі, книгу варто прочитати хоча б для того, щоб навчитися через навчальний маркетинг 25-м кадром рекламувати свій продукт. Думаю, всі, хто вже прочитав книгу, здогадалися, що вона була написана, в числі іншого, для просування семінарів «iМаркетінг» і CRM-системи ClientoBox (можу помилятися, але враження склалося саме таке). Вчіться, амігос! Це вам не банери розвішувати і спам розсилати.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru