Якщо рекламний бюджет вашої компанії обмежений, гроші доводиться витрачати з особливою обережністю. Втім, солідний бюджет також не звільняє від необхідності думати. Можна, звичайно, спустити все на одноразову кампанію конкретного продукту або обвішати весь інтернет однаковими банерами . Але краще спочатку сісти, як слід подумати і задати собі наступні питання, без яких ефективна реклама в інтернеті неможлива:
1. Кому конкретно я хочу продавати?
Знаю, знаю. Звичайно ж, всім підряд. Але перше, що потрібно визначити для себе, це: кому дійсно потрібен ваш продукт? Хто не може без нього жити? Хто животіє у темряві в очікуванні його появи на ринку? Зосередьтеся на цій цільовій групі. Запишіть, якими мають бути характеристики цих людей:
вік;
дохід;
кого в групі більше - чоловіків або жінок;
рівень їх освіти;
рід занять;
активність в інтернеті;
сімейний стан;
місце проживання;
які з їхніх загальних проблем можуть вирішити ваші товари або послуги;
яким способом вони воліють робити покупки;
... І т.д. Вам краще знати, що важливо для вашого конкретного бізнесу.
Створіть максимально деталізовану картину того, як повинна виглядати ця група. Проникніть в її колективний розум. Подивіться на себе її очима.
2. Чи знаю я, де знайти свій ринок?
Де в онлайні збирається ваша цільова аудиторія? На професійних сайтах? У клубах і спільнотах? У групах соціальних мереж? Twitter, Facebook, Профессіонали.ру, ВКонтакте? На форумах любителів вишивання хрестиком? Від релевантності майданчиків і залежатиме ефективність вашої реклами в інтернеті.
Обчисліть, де у них «гніздо», щоб не витрачати гроші на рекламу в марних місцях. Найпростіше зробити це через пошукові системи і внутрішній пошук в соціальних медіа. Забиваєте ключові слова, що відповідають вашому напрямку бізнесу, вибираєте з виданих результатів цікавих для вас людей, відвідувані ресурси та активні спільноти - і починаєте з усім цим працювати.
3. Чи є у мене пристойний слоган?
Скажімо, ваша компанія називається «Центр невідкладної стоматологічної допомоги». За назвою зрозуміло, чим займається Центр. Його слоганом може бути щось на кшталт: «Ми полегшимо вам життя. Швидко ». Все логічно.
Якщо ж ви називаєте, наприклад, IP Івановим, і використовуєте слоган «Ми полегшимо вам життя. Швидко », ніхто не зрозуміє, чим ви займаєтеся, і чим саме загадковий Іванов може швидко полегшити всім життя.
Загалом, якщо ваше назва говорить сама за себе, ви відносно вільні у виборі слогана. При більш розпливчастому назві потрібно скласти слоган, не тільки уточнююче рід діяльності, але і вказує на ваші переваги. Втім, останнє відноситься до всіх випадків, включаючи рекламу інтернет-магазинів.
4. Чи є у мене пропозиція, від якої важко відмовитися?
Створення пропозиції, від якої важко відмовитися - основа будь-якої рекламної кампанії. Перевірте по пунктах. Така пропозиція повинна:
Вирішувати реальну проблему;
Задовольняти одну з важливих людських потреб, таких як: заробляти / економити гроші; відчувати приналежність до спільноти; економити час і сили; підтримувати близьких; справляти враження; забезпечувати свою безпеку; отримувати більше задоволення від життя і т.п. (Згадаймо піраміду Маслоу ).
Бути більш цінним, ніж передбачає ціна;
Давати гарантії, що дозволяють споживачеві простіше ставитися до покупки;
Містити керівництво до дії, чітко визначає, чого ви хочете від одержувача.
5. Вказані чи в моєму реченні не тільки властивості, але і переваги продукту?
Властивості - це матеріальні характеристики продукту, такі як колір, розмір, комплектація, строки доставки, рівень сервісу і т.п. Вони допомагають споживачеві приймати рішення про покупку. Однак перерахування одних лише властивостей працює не дуже добре.
Переваги відносяться до тих нематеріальних якостей продукту, завдяки яким життя споживача стає краще. Вони пов'язані з емоціями, які він відчуває, купуючи ваші товари або послуги. Правильно поєднуючи властивості та переваги, ви впливаєте на ту ділянку мозку, який підштовхує людину до покупки.
Деякі компанії продають товари і послуги. А деякі компанії продають емоції. Як думаєте, у кого більше клієнтів?
6. Чи є у мене стратегія продажів?
Будь окремо взята рекламна кампанія повинна бути частиною системи продажів, що перетворює ваших потенційних клієнтів в реальних. Перед тим як розмістити чергову рекламу в інтернеті, переконайтеся, що ви чітко розумієте її місце і роль в загальному плані дій.
Займаючись маркетингом, легко наробити помилок. Якщо не продумати все заздалегідь.
Намалюйте план. Просто вражає, наскільки схеми, намальовані маркером на дошці, прояснюють мізки, виявляють слабкі ланки і розставляють речі по місцях. Намалюйте всі стадії, через які повинен, за вашою задумом, пройти потенційний клієнт від отримання вашого першого e-mail-повідомлення до своєї першої покупки у вас. Поруч пропишіть свої дії на кожній стадії.
Рекламна кампанія - це комплекс заздалегідь спланованих рекламних заходів, спрямованих на певну цільову аудиторію. При розробці рекламної кампанії необхідно визначити її мету і зібрати максимум інформації: провести аналіз ринку, виявити споживчі переваги, визначити портрет споживача, сформулювати пропозицію, запланувати бюджет, а також вибрати правильні медіаресурси.
1. Кому конкретно я хочу продавати?
Знаю, знаю. Звичайно ж, всім підряд. Але перше, що потрібно визначити для себе, це: кому дійсно потрібен ваш продукт? Хто не може без нього жити? Хто животіє у темряві в очікуванні його появи на ринку? Зосередьтеся на цій цільовій групі. Запишіть, якими мають бути характеристики цих людей:
вік;
дохід;
кого в групі більше - чоловіків або жінок;
рівень їх освіти;
рід занять;
активність в інтернеті;
сімейний стан;
місце проживання;
які з їхніх загальних проблем можуть вирішити ваші товари або послуги;
яким способом вони воліють робити покупки;
... І т.д. Вам краще знати, що важливо для вашого конкретного бізнесу.
Створіть максимально деталізовану картину того, як повинна виглядати ця група. Проникніть в її колективний розум. Подивіться на себе її очима.
2. Чи знаю я, де знайти свій ринок?
Де в онлайні збирається ваша цільова аудиторія? На професійних сайтах? У клубах і спільнотах? У групах соціальних мереж? Twitter, Facebook, Профессіонали.ру, ВКонтакте? На форумах любителів вишивання хрестиком? Від релевантності майданчиків і залежатиме ефективність вашої реклами в інтернеті.
Обчисліть, де у них «гніздо», щоб не витрачати гроші на рекламу в марних місцях. Найпростіше зробити це через пошукові системи і внутрішній пошук в соціальних медіа. Забиваєте ключові слова, що відповідають вашому напрямку бізнесу, вибираєте з виданих результатів цікавих для вас людей, відвідувані ресурси та активні спільноти - і починаєте з усім цим працювати.
3. Чи є у мене пристойний слоган?
Скажімо, ваша компанія називається «Центр невідкладної стоматологічної допомоги». За назвою зрозуміло, чим займається Центр. Його слоганом може бути щось на кшталт: «Ми полегшимо вам життя. Швидко ». Все логічно.
Якщо ж ви називаєте, наприклад, IP Івановим, і використовуєте слоган «Ми полегшимо вам життя. Швидко », ніхто не зрозуміє, чим ви займаєтеся, і чим саме загадковий Іванов може швидко полегшити всім життя.
Загалом, якщо ваше назва говорить сама за себе, ви відносно вільні у виборі слогана. При більш розпливчастому назві потрібно скласти слоган, не тільки уточнююче рід діяльності, але і вказує на ваші переваги. Втім, останнє відноситься до всіх випадків, включаючи рекламу інтернет-магазинів.
4. Чи є у мене пропозиція, від якої важко відмовитися?
Створення пропозиції, від якої важко відмовитися - основа будь-якої рекламної кампанії. Перевірте по пунктах. Така пропозиція повинна:
Вирішувати реальну проблему;
Задовольняти одну з важливих людських потреб, таких як: заробляти / економити гроші; відчувати приналежність до спільноти; економити час і сили; підтримувати близьких; справляти враження; забезпечувати свою безпеку; отримувати більше задоволення від життя і т.п. (Згадаймо піраміду Маслоу ).
Бути більш цінним, ніж передбачає ціна;
Давати гарантії, що дозволяють споживачеві простіше ставитися до покупки;
Містити керівництво до дії, чітко визначає, чого ви хочете від одержувача.
5. Вказані чи в моєму реченні не тільки властивості, але і переваги продукту?
Властивості - це матеріальні характеристики продукту, такі як колір, розмір, комплектація, строки доставки, рівень сервісу і т.п. Вони допомагають споживачеві приймати рішення про покупку. Однак перерахування одних лише властивостей працює не дуже добре.
Переваги відносяться до тих нематеріальних якостей продукту, завдяки яким життя споживача стає краще. Вони пов'язані з емоціями, які він відчуває, купуючи ваші товари або послуги. Правильно поєднуючи властивості та переваги, ви впливаєте на ту ділянку мозку, який підштовхує людину до покупки.
Деякі компанії продають товари і послуги. А деякі компанії продають емоції. Як думаєте, у кого більше клієнтів?
6. Чи є у мене стратегія продажів?
Будь окремо взята рекламна кампанія повинна бути частиною системи продажів, що перетворює ваших потенційних клієнтів в реальних. Перед тим як розмістити чергову рекламу в інтернеті, переконайтеся, що ви чітко розумієте її місце і роль в загальному плані дій.
Займаючись маркетингом, легко наробити помилок. Якщо не продумати все заздалегідь.
Намалюйте план. Просто вражає, наскільки схеми, намальовані маркером на дошці, прояснюють мізки, виявляють слабкі ланки і розставляють речі по місцях. Намалюйте всі стадії, через які повинен, за вашою задумом, пройти потенційний клієнт від отримання вашого першого e-mail-повідомлення до своєї першої покупки у вас. Поруч пропишіть свої дії на кожній стадії.
Рекламна кампанія - це комплекс заздалегідь спланованих рекламних заходів, спрямованих на певну цільову аудиторію. При розробці рекламної кампанії необхідно визначити її мету і зібрати максимум інформації: провести аналіз ринку, виявити споживчі переваги, визначити портрет споживача, сформулювати пропозицію, запланувати бюджет, а також вибрати правильні медіаресурси.
No comments:
Post a Comment