Friday, March 13, 2015

Якщо ти працюєш так, що світу білого не бачиш, навіщо ти працюєш?

Щось давно ми з вами не говорили тут « за життя ». А між тим, створюється враження, що все навколо тільки за життя і говорять. Досить відкрити френдстрічку того ж ВКонтакте - і ви побачите, що філософськими настроями перейнялися навіть найсерйозніші бізнесмени, а всі популярні ділові співтовариства віщають не стільки про бізнесі, скільки про ходінні босоніж по траві, мерехтінні сонця в краплях роси, польотах джмелів та інших легковажних речах . Тенденція, однако ... А ми ж хочемо бути в тренді? Хочемо. Сильно далеко від теми бізнесу йти не станемо (все-таки ми тут серйозною справою займаємося), але я покажу вам, як, наприклад, змінилося за останній рік світогляд одного з найбільш шанованих мною бізнес-консультантів. І як змінилися його погляди на тайм-менеджмент. Так, я знову про Зік Камьюсіо. У блозі Зика я загрузла в 2010-му, і велика частина його постів в ті часи була присвячена підвищенню продуктивності праці, тайм-менеджменту та іншої оптимізації всього на світі з метою виконати п'ятирічку в три роки. Потім Зік якось підозріло розм'як і почав допускати в своїх статтях крамольні думки з серії: «А в грошах щастя?», «А чи не краще проводити більше часу з сім'єю?» Або щось в дусі тієї цитати Чичваркіна, яка занадто гарна, щоб не винести її в заголовок статті. В результаті подібних роздумів Зика і зроблених ним дивовижних відкриттів, атмосфера блогу помітно змінилася. При цьому ні блог, ні сам автор гірше не стали. Бізнес продовжує процвітати, а пости збирають належну кількість «лайків». І Зік став ніби щасливішими. Ось що пише про все це він сам (перекладаю):

Раніше я був роботом. Ну ви розумієте: все, що мене цікавило - це як виконати всі завдання в максимальному обсязі і в мінімальні терміни. Звучить багатообіцяюче в плані продуктивності, чи не так? Але лише звучить. І ось чому:

Тайм менеджмент и жизнь Причина № 1: Роботи не розуміють, що різні люди мають різну мотивацію

Минулого тижня я склав список з 12 мотивуючих факторів і попросив кожного зі своїх підлеглих вибрати три найважливіших саме для нього. Відповіді виявилися дуже різними. Одних цікавлять гроші, інших - комфортна робоча обстановка або гнучкий графік, третє - індивідуальний підхід.

Я, наприклад, не люблю, коли зі мною заговорюють в той момент, коли я працюю за комп'ютером. А ось деякі з моїх співробітників, для того щоб отримувати задоволення від роботи і все встигати, не можуть обійтися без балачок і жартів. У мене пішло дуже багато часу на те, щоб зрозуміти, що умови, необхідні для хорошої продуктивності іншим людям, можуть відрізнятися від тих, що потрібні мені.

Запитайте своїх підлеглих, що для них важливо. Хтось скаже, що не може обійтися без ранкової кави. Комусь потрібна музика. А комусь - приходити і йти трохи пізніше інших. Якщо ці особливості не заважають їх продуктивності, дозвольте їм працювати так, як їм зручно. Вони порадіють вашої лояльності, а ви - результатами їх роботи.

Тайм менеджмент і життя Причина № 2: Якщо все, що вас цікавить - це продуктивність, то ви нещасна людина

Я прочитав стільки книг про підвищення продуктивності праці, що став одержимий потребою якнайшвидше закінчувати будь-яку справу, щоб негайно перейти до наступного. До недавнього часу я не отримував ніякого задоволення від роботи. Я, звичайно, радів новим клієнтам і засмучувався догляду старих, але самій роботі в конкретний момент часу я радіти не вмів. Зараз я краще з задоволенням витрачу повну годину на якусь справу, ніж закінчу його за 50 хвилин, думаючи лише про те, як би скоріше від нього позбутися і приступити до наступного в списку (прим. Перекладача: відчуваєте різницю менталітетів? 10 хвилин - як найбільше досягнення при спробі навчитися зменшувати темп)).

Значну частину свого життя ми проводимо на роботі. Ми повинні більше розслаблятися і отримувати від неї більше задоволення.

Причина № 3: Робити важливі речі повільно - ефективніше

Якщо ви не згодні зі мною в тому, що задоволення від роботи важливіше прагнення зробити якнайбільше, вас, можливо, переконає такий аргумент: швидкість і ефективність - це різні речі. Якщо ви робите щось довше (не плутати з відкладанням «на потім»), це дозволяє вам підвищити якість роботи. Мені складно уявити Мікеланджело, який прагне по-швидкому розправитися з розписом стелі Сікстинської Капели, щоб скоріше взятися за новий проект.

Мої найкращі ідеї відвідують мене, коли я виходжу з офісу, щоб пройтися або випити чашку кави. Велика частина бізнесів стане набагато успішніше, якщо сфокусується не так на вирішенні нагальних проблем, а на тому, щоб постаратися побачити всю картину - і знайти можливості для поліпшення ситуації в цілому.

Тайм менеджмент і життя Ось кілька прикладів того, що краще робити повільно, ніж швидко:

    Я б вважав за краще витратити час і написати відмінне комерційну пропозицію для кожного окремо взятого потенційного клієнта, а не розсилати однаковий шаблон відразу багатьом.
    Не пошкодуйте пари тижнів на те, щоб як слід продумати свій сайт, перш ніж приступати до його створення. Інакше на виході отримаєте низькопробне виріб, нічим не відрізняється від інших.
    Знайдіть час на те, щоб налагодити хороші відносини з впливовою людиною з вашої сфери бізнесу, який коли-небудь може принести вам користь. Це набагато розумніше, ніж захаращувати спамом поштові скриньки 100 осіб, яким немає до вас ніякого діла.

Підходьте до роботи з розумом. Змініть своє ставлення. І отримуйте задоволення!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru