Thursday, March 12, 2015

Просування бізнесу в соціальних мережах. Крок другий - відкриваємо групи та паблік

У попередній статті про просування бізнесу в соціальних мережах ми поговорили про те, що перед розміщенням представництв вашого бізнесу в соціальних мережах потрібно провести велику підготовчу роботу. Сьогодні, з усіма заготовками, ентузіазмом та бажанням зробити цей світ трохи краще, вирушаємо відкривати групи та паблік (публічні сторінки).

В якості наочного посібника розглядаємо все ту ж трійцю: ВКонтакте, Facebook і Twitter.

1. ВКонтакте. Паблік або група? Хороше питання. Для просування бізнесу ВКонтакте раніше було прийнято створювати групи. Так колись вчинила і я. Група мене повністю влаштовувала, але тут в моду увійшли паблік. На роботі мені порекомендували закрити групу і відкрити новий паблік. Що поробиш, треба - значить, треба. Відкрила я паблік ВКонтакте - і зажурилася ... Виявляється, в ньому не можна викладати документи, а головне - немає функції «запросити друзів». Друге мене вбило, чесно кажучи. Мені довелося лізти зі шкіри, щоб заманити людей в паблік без автоматичної відправки запрошень: учасникам покинутій групи ВКонтакте я писала повідомлення в личку з рекомендацією підписатися за новою адресою. Нових людей заманювала через френдстрічку. В результаті вдалося відновити лише половину колишнього кількості учасників.

З переваг паблік для просування бізнесу ВКонтакте мені запам'яталося тільки одне. Коли ви заходите в чийсь профіль, ви бачите зліва сторінки, на які він підписаний. Точніше, 5 верхніх сторінок, якщо не розгортати список. Так от, якщо у вас паблік, і якщо цей паблік у юзера висить у першій п'ятірці, відвідувачі (теоретично) його помітять. На відміну від групи, сумовита синя посилання на яку нічим не виділяється з маси інших сумовитих синіх посилань. Здавалося б, вагома перевага на користь паблік. Але задумайтеся: чи часто ви взагалі вовни інформацію про користувачів, особливо про їх підписках? Я - ні. Дуже рідко. Тому дана перевага паблік я не оцінила, а інших вагомих аргументів «за» - не знайшла. Можете назвати мене ретроградом, але для цього блогу я знову відкрила групу. Пам'ятайте, вчора ми говорили про побудову якісної професійної мережі? Так от, якщо у вас паблік, то цю мережу ви зможете конвертувати в передплатників, тільки якщо будете дуже добре співати і танцювати в їх френдстрічку, роблячи перепис з паблік. А якщо у вас група, то ви їх просто покличете. За моїми особистими спостереженнями, у другому випадку результат буде приблизно в 2-3 рази вище, ніж у першому.

Друзі, тут я повинна зробити невеликий ліричний відступ. Те, що я зараз розповіла про групи та паблік ВКонтакте - це моя суб'єктивна думка. Я не займалася науковим зіставленням цих двох видів спільнот. Я лише виклала свій особистий досвід і пояснила, чому мені не сподобався паблік. Можливо, я «просто не вмію їх готувати». Тому вирішуйте самі, що краще для вас, але не забувайте про такий серйозний момент, як неможливість запрошувати в паблік своїх друзів, нажитих непосильною працею. І якщо ви хочете викладати презентації та інші документи, знайте, що це також можливо тільки в групі.

UPD: з часів написання цього циклу статей про просування бізнесу в соціальних мережах минув певний час, і тепер я роблю так: 1. Відкриваю групу ВКонтакте і запрошую в неї друзів з особистого акка. 2. Запросивши всіх, кого тільки можна, я звертаюся до служби підтримки ВКонтакте і слізно прошу переробити групу в паблік, чітко, по пунктах мотивуючи це необхідністю подальшого зростання і кращої видимістю паблік. 3. Від пари днів до тижня агент підтримки лякає мене тим, що перевести групу в паблік ВКонтакте можна зробити тільки один раз (назад в групу можна перетворити одним кліком, але вже незворотно), що зникнуть документи, меню та ін., І що я повинна підтвердити, що перебуваю в повному розумі і тверезій пам'яті. 4. Я стопіцот раз все підтверджую, вклоняюся, б'ю чолом, і мені надсилають чарівну смс-ку з секретною фразою, яку я відтворюю в діалоговому вікні, після чого стаю щасливою володаркою паблік. Поки не відмовили жодного разу. Примітка: запити приймаються тільки від творця групи, тобто від того, хто вперше її відкрив. Якщо це зробили не ви, то будь ви хоч модератор, хоч заслужений адмін, який присвятив групі все життя, хоч Павло Дуров, хоч Господь Бог - ніхто з вами навіть розмовляти не стане.

Є ще один різновид спільноти - це захід. Відмінна річ для разових подій: концертів, семінарів, вечірок, круглих столів і т.п. Ви заповнюєте розділи всією необхідною інформацією - і кличете друзів. Вони або відмовляються, або погоджуються, або клікають на «Можливо піду». Ті, хто не відмовився, діляться на сторінці заходу на дві групи - учасники та можливі учасники. Нагадування про зустріч висить в акаунтах тих і інших у розділі «Мої групи», зверху. А перед самою зустріччю напоминалка відображається ще й в профілі, ліворуч від аватарки. На наступний день після заходу все це зникає. Деякі надходять хитріше, відкриваючи замість заходи групу або паблік. Тоді після зазначеної дати ніщо нікуди не зникає, всі передплатники залишаються, і можна просто міняти картинки, заголовки та інформацію, щоразу переробляючи группуілі паблік під нове подія. Тут теж є недолік: запросити кожного друга ви можете тільки один раз. А на наступний захід - вже немає. Бачити ваші оголошення у своїй френдстрічку раніше запрошений друг буде, а от отримувати нові особисті запрошення - ні.

Який би вид спільноти ви не вибрали для просування бізнесу ВКонтакте, робиться це так: в меню зліва вибираєте «Мої групи». У правому верхньому куті відкрилася сторінки клікаєте посилання «Створити собщество». Вибираєте один варіант з трьох і тиснете на кнопку «Створити спільноту».

Продвижение бизнеса вконтакте

2. Facebook. Група або паблік? Тут у мене теж було те й інше. Але, на відміну від ВКонтакте, на Facebook я вибрала паблік. Тут це називається «сторінка», але зміст той самий. Тому що група підкинула несподіваний сюрприз: виявилося, що в неї можуть вступати ТІЛЬКИ мої друзі. Зате для цього не потрібно їх згоду. Ви просто берете їх і запихаєте в групу. Але крім них нікого покликати не можете. Це несерйозно. Тому на Facebook - однозначно паблік! Зайдіть на https://www.facebook.com/pages/create.php/ , уважно виберіть свою категорію, вкажіть назву компанії, прийміть умови і починайте працювати.

Продвижение бизнеса Facebook Не переживайте: у фейсбуковскій паблік ви прекрасно можете запросити друзів, тільки для цього вони повинні дати згоду. Ще Facebook буде пропонувати вам перейти з особистого профілю в бізнес-паблік і ходити по всьому Фейсбук під виглядом паблік. Вирішуйте самі. Особисто я від цієї пропозиції відмовилася, і другий рік прекрасно живу в бізнес-паблік і особистому акаунті одночасно, без всяких входів-виходів та інших зайвих рухів тіла. Все, що я викладаю в паблік, публікується від імені паблік. Все, що викладаю в особистому акаунті, публікується від імені Поліни Білецької.

3. Twitter. Тут все настільки просто, що і вибирати нічого. Ніякої різниці між акаунтами компаній і особистими акаунтами немає. Справа тільки в тому, який ви виберете ник, як назвете офіційно, і що поставите на аватарку - особа або логотип.

Загалом, заходите на https://twitter.com/signup , створюйте звичайну обліковий запис і приступайте до роботи.

Продвижение бизнеса Twitter

Я навмисно не розповідаю, як заповнювати всі розділи груп та паблік. Мені здається, у всіх трьох соцмережах все більш ніж зрозуміло, і я не хочу, щоб ви кликали мене Кепом. Пам'ятайте про одне: перш ніж кликати гостей, необхідно зробити первинне наповнення. Вантажте у відповідні розділи фото, відео, документи, створюйте обговорення, заготовлюйте голосування, а головне - завчасно викладіть 10-20 постів. І, звичайно ж, не забудьте дати посилання на свій сайт і викласти те саме чітке, коротке і захоплююче опис вашого бізнесу, про який ми говорили минулого разу. При складанні цього тексту ви можете керуватися принципами Elevator Pitch , тільки замість усного викладу у вас буде письмове. А сенс - той самий.

Після того як первинне наповнення буде готове, починайте кликати людей. Щоб вони затрималися, підписалися і почали брати участь у житті групи або паблік, ви повинні їх зацікавити. А це вже велика окрема тема, дорогі друзі. Чекайте третьої частини!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru