Як придумати ідею якщо ви не Огілві - рецензія Всі ми знаємо, що краще навчання - це навчання на прикладах. Але чи доводилося вам читати професійну літературу, що складається з прикладів повністю? Саме така книга Олексія Іванова: « Як придумати ідею, якщо ви не Огілві ». Її вихід заплановано видавництвом «Альпіна Паблишер» на 15 грудня, а мені пощастило прочитати її трохи раніше.
У цій книзі немає ні краплі «води», тільки сотні прикладів, збудованих в захоплююче оповідання за допомогою коротких теоретичних зв'язок з поясненнями та порадами. Як кажуть в паблік «Інтернет-маркетинг від А до Я», тут - «тільки м'ясо». Це величезна праця по збору та класифікації корисного матеріалу, концентрація якого доведена до межі. Читається книга легко і швидко, завдяки сторітеллінгу і великій кількості ілюстрацій, багато з яких ми з вами вже зустрічали у спільнотах із серії «Шедеври реклами». Тут ви дізнаєтеся історію створення цих шедеврів і, можливо, зловите трохи натхнення для своїх власних проектів.
Простих смертних креативні ідеї рідко відвідують по клацанню пальців. Тим часом, у всіх, хто займається рекламою професійно, це, можна сказати, входить в посадові обов'язки. Через часті творчих криз «професійний рекламіст постійно відчуває себе невдахою» (цитата з книги). Щоб допомогти колегам, автор розкриває деякі секрети і на прикладах описує такі креативні прийоми в рекламі як граничний перехід, поділ, інверсія, примноження, метафора, навмисне порушення симетрії, приховані резерви, гіпербола. При певній гнучкості розуму і постійних тренуваннях ці інструменти здатні вирішити проблему з браком натхнення і значно підвищити творчий потенціал рекламіста.
Загалом-то, саме боротьбі з психологічної інерцією і присвячена книга «Як придумати ідею, якщо ви не Огілві». Вона вчить виходити за рамки, не боятися бентежити і, як каже один мій друг, «з'являтися ліворуч, коли тебе чекають справа». Також вона вчить тому, що жоден секретний інструмент не звільняє нас від обов'язку думати і багато працювати.
На закінчення хочеться висловити респект Олексію Іванову не тільки як автору багатьох цінних книг, але і як начитаному, ерудованій та різнобічного людині, вільно орієнтується в історії, живопису та літератури, цитує то Герцена і Данте, то Довлатова і всіма улюбленого Шелдона з «Теорії великого вибуху ». При цьому Олексій - кандидат фізико-математичних наук, а його послужний список в рекламі і маркетингу настільки значний, що краще прочитайте його самі на сторінці 231. Коли навчальні книги пише така людина, у них просто немає шансів не стати успішними.
У цій книзі немає ні краплі «води», тільки сотні прикладів, збудованих в захоплююче оповідання за допомогою коротких теоретичних зв'язок з поясненнями та порадами. Як кажуть в паблік «Інтернет-маркетинг від А до Я», тут - «тільки м'ясо». Це величезна праця по збору та класифікації корисного матеріалу, концентрація якого доведена до межі. Читається книга легко і швидко, завдяки сторітеллінгу і великій кількості ілюстрацій, багато з яких ми з вами вже зустрічали у спільнотах із серії «Шедеври реклами». Тут ви дізнаєтеся історію створення цих шедеврів і, можливо, зловите трохи натхнення для своїх власних проектів.
Простих смертних креативні ідеї рідко відвідують по клацанню пальців. Тим часом, у всіх, хто займається рекламою професійно, це, можна сказати, входить в посадові обов'язки. Через часті творчих криз «професійний рекламіст постійно відчуває себе невдахою» (цитата з книги). Щоб допомогти колегам, автор розкриває деякі секрети і на прикладах описує такі креативні прийоми в рекламі як граничний перехід, поділ, інверсія, примноження, метафора, навмисне порушення симетрії, приховані резерви, гіпербола. При певній гнучкості розуму і постійних тренуваннях ці інструменти здатні вирішити проблему з браком натхнення і значно підвищити творчий потенціал рекламіста.
Загалом-то, саме боротьбі з психологічної інерцією і присвячена книга «Як придумати ідею, якщо ви не Огілві». Вона вчить виходити за рамки, не боятися бентежити і, як каже один мій друг, «з'являтися ліворуч, коли тебе чекають справа». Також вона вчить тому, що жоден секретний інструмент не звільняє нас від обов'язку думати і багато працювати.
На закінчення хочеться висловити респект Олексію Іванову не тільки як автору багатьох цінних книг, але і як начитаному, ерудованій та різнобічного людині, вільно орієнтується в історії, живопису та літератури, цитує то Герцена і Данте, то Довлатова і всіма улюбленого Шелдона з «Теорії великого вибуху ». При цьому Олексій - кандидат фізико-математичних наук, а його послужний список в рекламі і маркетингу настільки значний, що краще прочитайте його самі на сторінці 231. Коли навчальні книги пише така людина, у них просто немає шансів не стати успішними.
ReplyDeleteHello,
we provide affordable and result-oriented SEO services, please give a chance to serve you.
Thanks
Admin: E07.net
Добры дзень, усе, я Адрык Вадзім, які жыве ў горадзе Курган, хачу падзяліцца з вамі ўсім пра тое, як містэр Бенджамін дапаможа мне атрымаць крэдыт у 15 000 000,00 рублёў, каб пачаць сваю дастаўку харчовых напояў пасля таго, як я працую некалькі гатэляў тут, у Кургане, проста зарабляць на жыццё, але пры гэтым у мяне ўсё яшчэ ўзнікаюць цяжкасці з аплатай арэнднай платы, але я дзякую Богу, што цяпер я працую самастойна з 5 працаўнікамі, якія працуюць на маёй апецы. Проста, калі вы шукаеце фінансавую свабоду, я параю вам звярнуцца да містэра Бенджаміна з гэтым электронным лістом ніжэй і нумарам прыкладання. Lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740
ReplyDelete