Thursday, March 19, 2015

Розкрутка в Інстаграме як високе мистецтво

Для початку давайте розберемося, чи потрібна вам розкрутка в Інстаграме. Як я вже говорила в статті про швидке контенті , ця соцмережа підходить тільки для тих напрямків бізнесу, яким дійсно є, що показати. І показувати щось нове кожен день. Instagram ідеальний для творчих людей, які люблять і вміють «красиво упаковувати» те, чим займаються. Успішно візуалізувати бізнес у цій соцмережі може і фотограф, і пекар, і турагент, і ресторатор. Та хоч продавець риби - якщо він зможе цю рибу ефектно подати. І, звичайно ж, Інстаграм підходить для більшості інтернет-магазинів.

Ось уже рік я щільно тусуюсь в Instagram і дуже його люблю. Це єдина соцмережа, стрічку якій я переглядаю на 100%. З неї починається мій день, і їй же він закінчується. Мене цікавлять тут дві речі: як поживають мої друзі, і що назнімали за день незнайомі, але креативні автори. Сьогодні ми поговоримо про другій групі - і про красу в чистому вигляді. Я часто підписався на фотографів, дизайнерів, флористів, кулінарів, декораторів і т.п. - Заради естетичного задоволення. Тому до ранкової кави в стрічці мене завжди чекають десятки розкішних фото, які роблять мій день.
Розкрутка в Інстаграме - поради

© polkadot_store

Нещодавно я знайшла золоту жилу і підписалася приблизно на 150 нових авторів з усього світу. При найближчому розгляді виявилось, що все це комерційні акаунти, створені для розкрутки бізнесу в Інстаграме. Існує думка, що просування в соціальних мережах - справа невдячна, оскільки юзери ходять туди не за рекламою, а за задоволенням. Нещодавно Інстаграм зламав для мене цей шаблон. Виявилося, що по-справжньому креативні бізнес-акки можуть приносити тонни радості передплатникам і непогані гроші господарям. Нижче я наводжу приклади того, як люди, які просувають свій продукт в Інстаграме, доводять це до рівня високого мистецтва і збирають десятки тисяч передплатників, залишаючи за прапором зірок і відомих політиків. Просто подивіться кілька акаунтів, які працюють у вашій ніші або недалеко від неї, і під списком ми продовжимо розмову про те, як же, власне, розкрутити бізнес в Instagram, а головне - як зробити це красиво.

Зараз для зручності я показую все в ПК-інтерфейсі, але реєстрація та повний функціонал Інстаграма доступні тільки з мобільних пристроїв.
Раскрутка в Инстаграме - советы

© yasmineme

        tanya_volkova - фотограф,
        nicole_franzen - фотограф,
        cannellevanille - фотограф і кулінар,
        yossyarefi - фотограф і кулінар,
        yasminemei - флорист,
        billynovik - Біллі Новик, музичний виконавець, лідер гурту Billy's Band, господар бару The Hat. Просуває свої концерти і бар, але постит дуже багато нейтральних фото, в тому числі домашніх. Фанатам цікаво і те, і інше.
        polkadot_store - посуд і домашній декор,
        belaya_hvoya - посуд з дерева ручної роботи,
        happystation - дизайн інтер'єрів, ландшафтний дизайн,

Раскрутка в Инстаграме - советы

© foods_and_woods

        gardenclinicclub - садівники,
        oriental_wind - декоратор,
        flavorstudio - студія весіль та декору,
        homnguyen - художник,
        so__juli - ілюстратор,
        foods_and_woods - посуд і вінтажний домашній декор,
        @ 24thofaugust - одяг,
        kachorovska_atelier - взуття,
        @ Utopia_8 - одяг, аксесуари,
        helpersbazar - аксесуари,
        chulanchemodan - майстерня шкіряних і срібних справ,
        alohagaia - срібні прикраси,

Раскрутка в Инстаграме - советы

© teabakery_cafe

        sabi_krabi - дизайн прикрас,
        smirnova_nadi - хендмейд,
        baker_street_nn - пекарня,
        teabakery_cafe - кафе-кондитерська,
        yumbaker - кондитер,
        vkusnocake - домашня кондитерська,
        coffeeatelier - кав'ярня,
        bite_russia - шоколадні батончики,
        copenhagenfood - продукти харчування,
        gastronomia_cesare - гастрономія,
        newamsterdammarket - продуктовий ринок.

Раскрутка в Инстаграме - советы

© 24thofaugust

Як бачите, в Інстаграме панують фотографи. Або професіонали, що пропонують власні послуги (їм простіше всіх - реєструйся да викладай роботи), або професіонали, що допомагають іншим підприємцям просувати їхні товари. Ключове слово тут - професіонали. Не впевнена, що простий смертний зможе досягти подібного ефекту без спеціальних навичок та апаратури. Так що, якщо ви таки вирішили податися в Інстаграм, знайдіть професійного фотографа або розстаралася самі. Якість грає тут головну роль.

Як розкрутити бізнес в Інстаграме?
Раскрутка в Инстаграме - советы

© coffeeatelier

Функціонал Інстаграма сильно урізаний: активне посилання на свій сайт, магазин або продукт ви можете дати тільки в профілі - один раз. Всі обговорення продукту відбуваються в коментарях до фото. Під кожним продуктом давати посилання на його сторінку на сайті не вийде - такі посилання не клікабельні, а значить, марні. Доводиться писати: «Зайдіть в мій профіль, там є посилання на сайт - або пишіть в приват». І це ще личка з'явилася! Рік тому і її не було. Вірусний ефект тут мінімальний: не падають в стрічки друзів більші фото з приміткою «Вася Пупкін поділився» або «Васі Пупкину сподобалося». Новини про «сподобалося» і «підписався» є, але багато користувачі про них навіть не підозрює - це треба зайти в свої повідомлення та провести пальцем не вниз, а вправо. Або натиснути на «Підписки». Та й там все виглядає убого і нецікаво. Репости можливі, але тільки через додатки типу PhotoRepost - і всім лінь з ними возитися.

Що ж робити в таких суворих умовах?
Розкрутка в Інстаграме - поради

© baker_street_nn

1. Будьте прекрасні. Це головне. Зразки пишноти я вам показала. Якщо цього мало, серед моїх підписок (профіль користувачаpbeletskaya, цифра в правому верхньому куті) їх ще раз в десять більше. Якщо ви будете викладати сумовиті зернисті фотки, на вас підпишуться тільки мама, тітка Зіна і кілька жалісливих друзів. Ніколи не постите чужі фотки з инета. Суть Інстаграма - в ВЛАСНОМУ творчості. Це вам не безлика ВКонташечка з чужими цитатами і репост. З обережністю постите власні фото зі старих запасів. Це вже з технічних причин: Інстаграм часто псує і піксель фото, зняті не так на мобільні пристрої. Причини мені не відомі, напевно можна в цьому розібратися і пристосуватися. Багато хто використовує додаткові додатки заради особливих фільтрів і ефектів.

2. Виберіть яскраву і гранично лаконічну аватарку з урахуванням того, що в стрічці вона буде крихітною. Не забудьте вказати в профілі, чим ви займаєтеся, і дати посилання на свій сайт / магазин / паблік. Власне, це ваш єдиний шанс видати загальну інформацію про бізнес, тому текст продумайте як слід. Ніяких написів FollowBack, Взаємний фолловінг і інш. На самому сайті не забудьте повісити помітну кнопку, провідну в ваш профіль у Інстаграме.
Раскрутка в Инстаграме - советы

© alohagaia

3. Як набирати передплатників? Зробіть первинне наповнення профілю (пара десятків постів у грамотній пропорції: скажімо, 60% красивих фото продукту і 40% нейтральних та особистих фото) і починайте підписуватися на представників вашої цільової аудиторії. Як їх шукати? Можна почати з хештегов. Забивайте в пошук ключові слова з гратами, наприклад: # самара, # туризм, # дизайн - тільки з вашою специфікою. Переглядайте профілі тих, хто використовує ці хештеги. Якщо ці люди вам підходять - френд їх самих, їх коментаторів, передплати та передплатників, що підходять під ваші критерії (2 цифри зверху в кожному профілі). Дивіться, які ще релевантні хештеги використовує ця аудиторія, і ходіть ним з аналогічною метою. І, звичайно, використовуйте ці хештеги самі. Приділіть увагу конкурентам, подивіться, як вони ведуть свої акаунти. Передплачуйте і на тих, хто просто вас надихнув - такі акки стануть джерелом нових ідей. Процес довгий і клопіткий, але що поробиш - груп та паблік тут немає.

Підписавшись на обраних користувачів, лайкати і коментуйте їх фотки - тільки в каментах НЕ спамьте і не клянчити підписатися на вас, а пишіть щось людське, як звичайний читач. Інстаграм поки порівняно новий для наших користувачів, і кожен новий передплатник не залишається непоміченим. До вас зайдуть, подивляться вашу галерею, і, якщо вона красива і цікава, швидше за все, підпишуться у відповідь. Інстаграм - одне з небагатьох місць, де люди шукають красу в чистому вигляді (ми зараз говоримо про нормальних людей, а не про «туалетних качат» - дівчатах-duckface, що роблять Селфі в туалетах). Освіжите в пам'яті основні принципи просування бізнесу в соціальних мережах : для Інстаграма більшість з них теж підходить.
Раскрутка в Инстаграме - советы

© smirnova_nadi

4. Якщо ви не гидуєте ботами і фальшивими лайками, то ось тут один форумчанин дає цілий список сервісів. Сама порекомендувати нічого не можу, тому подібні методи мені не близькі.

5. Не постите багато фоток поспіль: це всіх дратує, бо користувач не може пробитися до наступних фоткам крізь масив ваших, без виснажливого скролінгу. Імовірність відписки при цьому - 90%. Та й взагалі трьох фото в день в різний час цілком достатньо. Якщо раптом фотографій дуже багато, ви можете збирати їх у колажі за допомогою додатків InstaSize або InstaCollage. Вони ж дозволяють не обрізати зображення під квадрат, якщо це псує фото. Але при цьому по краях або зверху-знизу залишаються білі поля. У Інстаграме це виглядає менш органічно, ніж квадрат, так що я б не зловживала.
Розкрутка в Інстаграме - поради

© yossyarefi

Краще відразу знімати під квадрат, щоб не шкода було обрізати щось важливе. Складаючи колаж, пам'ятайте, що більшість юзерів переглядають стрічку з телефонів, і зображення виходять дуже дрібними. Дроблення на колажі може остаточно зіпсувати ефект, так як ніхто просто нічого не розгледить. І, заради Бога, не «прикрашайте» колажі додатковими рамками, різнобарвною ліпниною, смайлами та іншими геральдичними курочками. Це виглядає жахливо.

6. Не налягайте на рекламу. Подивіться, як вищевказані акки розбавляють пропозиція продукту нейтральними постами і особистими фото. Однак для комерційного акка засилля особистих фоток все ж не найкраща ідея. Заходячи в ваш профіль, юзер бачить мініатюри всіх зображень. І вони повинні складатися в якусь загальну концепцію і давати зрозуміти, чим ви займаєтеся, що пропонуєте.

7. Під кожним фото пишіть красивий (душевний, цікавий), але короткий коментар, як це роблять, наприклад, foods_and_woods . Не забудьте про описах товарів: розмір, матеріал і т.п. Якщо можна відразу написати ціну, пишіть. Якщо можна дати якийсь корисний рада, теж не лінуйтеся. Згадайте про повчальному маркетингу!
Раскрутка в Инстаграме - советы

© 24thofaugust

8. Відповідайте на всі коментарі та питання клієнтів терпляче і ввічливо, а не якpolkadot_store в цій гілці (коментарі скривджених клієнток господарі вже подтерлі, але основний камент «дівчинки, що не тупите» поки на місці). Ось так буває, коли у магазина відмінний фотограф і поганий SMMщік.

9. Слід зазначити, що жінок в Інстаграме дещо більше, ніж чоловіків, і основні споживачі «краси в чистому вигляді» - саме вони, хоча просунуті креативні чоловіки теж трапляються. Звичайні чоловіки в Інстаграме частіше публікують фото типу «ось він я, ось мій годинник, ось я з друзями і пивом, ось моя машина, моя жінка, мій кіт і мій айфон». До них достукатися буде складніше, хоча все залежить від специфіки вашого бізнесу.

Бажаю вам всіляких успіхів і гарного трафіку. Сподіваюся зустріти вас в Інстаграме і поповнити вами свій список зразково-показових акков.

SFS в Інстаграме SFS в Інстаграме

UPD: І місяця не минуло з публікації цієї статті, а в Інстаграме вже набрав обертів новий метод розкрутки під назвою SFS (Shoutout for Shoutout: «Я кричу про вас, а ви про мене»). Це взаємний піар і обмін фото між користувачами. Суть його приблизно така:

1. Ви - ініціатор, і ви вирішуєте наростити аудиторію за допомогою SFS-акції (мається на увазі, що у вас вже багато класних фоток і постійних передплатників).

2. Ви оформляєте і постите картинку з надпістю SFS і хештегом #sfs. Пишете під нею коментар приблизно такого змісту: «Пропоную взяти участь в моєму SFS. Додайте в своєму профілі будь-яку з моїх фотографій, додайте в коментар мійusername, відзначте мене на моєму фото, а потім поверніться сюди і отпишитесь під цією картинкою: «Готово». Я зайду в ваш профіль, виберу одну з ваших фотографій і запощу у себе ». Текст не зобов'язаний бути таким убогим. Я виклала сенс, а креатив за вами.

3. Усі, хто бажає просунути свій профіль або просто безкорисливо вас любить, беруть участь в акції і викладають у себе ваші фото. Ви відстежуєте коментарі «Готово» і ходите по профілях. При цьому можете вибирати тільки «вигідний» обмін з користувачами, що мають багато передплатників, можете влаштовувати жорсткий відбір кращих профілів (зрозуміло, що не всякий захоче тягнути до себе котиків, ліфтолукі або тих же «туалетних каченят»), а можете з ввічливості охопити всіх , хто охопив вас - вирішуйте самі. Ви не зобов'язані надавати відповідну послугу кожному добровольцю (якщо в умовах не зазначили зворотного), але ті, кого не вибрали, часто ображаються і видаляють фотографії ініціатора.

SFS в Інстаграме 4. Фото викачуються за допомогою програми InstaSave - просто так Інстаграм не дозволяє зберігати картинки. Ви можете викладати чужі фото, збираючи їх у колажі, а можете постити solo - тобто, по одній фотографії від кожного учасника. Зазвичай це обмовляється відразу в умовах під картинкою ініціатора SFS.

5. Досвід показує, що перевагу отримують профілі, витримані в єдиній тематиці (від випічки до фітнесу), єдиній стилістиці, кольоровій гамі і т.п. Загалом, вітається концептуальний підхід. Також важливі коментарі автора до кожного фото.

6. У кожному разі, не забувайте відзначати автора на його фото, а також вказувати йогоusername. Також необхідно зробити нехай короткий, але утішний коментар про автора і його роботах. Ну і зафолловьте всіх відгукнулися учасників, якщо не зробили цього раніше.

7. Звичайні користувачі, що не беруть участь в SFS, але такі, що шукають свіжих вражень (такі як я), із задоволенням розглядають колажі і ходять за профілями, підписуючись на нових авторів чисто для задоволення. Кількість передплатників зростає у всіх учасників. Проте зловживання цими акціями в одних і тих же колах поступово починає всіх напружувати, одні й ті ж фото миготять у стрічці все частіше, а заклики до SFS у великій кількості дратують. Деякі вже жартують, що це розшифровується як Spam for Spam. Так що знайте міру.

8. Після закінчення акції первинна картинка із закликом зазвичай видаляється ініціатором, а чужі фото залишаються, якщо інше не обумовлено в умовах SFS.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru