Потрібні гроші, щоб так напитися, щоб дві жінки могли забрати мене додому і там догоджати! Пожертви приймаються тут: / посилання на порносайт /
Інтернет рухається з космічною швидкістю, і заволодіти увагою юзера з кожним роком все складніше. Тема - це перша точка вашого перетину з читачем. Найчастіше і остання. Все залежить від того, чи змогли ви зачепити своїм текстом користувача, що переглядає сторінку по діагоналі. У вас є менше однієї секунди, щоб зловити його погляд. Щоб навчитися писати правильні заголовки, уявіть, що ви клянчити гроші, стоячи на узбіччі хайвею. Все, що у вас є - це шматок картону і маркер. Що ви напишете, щоб привернути увагу водіїв проносяться автомобілів?
Приклад 1: «Я відчайдушно потребую невеликій сумі грошей. У мене був такий жахливий день, і я не заробив ні копійки. Мені дійсно потрібно щось з'їсти, тому, будь ласка, не пошкодуйте трохи дрібниці ».
Як ви думаєте, чи вдасться такому бездомному розжитися грошима? Зрозуміло, немає! Заклик занадто довгий. Ваші заголовки повинні бути:
Коротка, помітна, наочності, відверто і іноді ... раптово.
Отже, машини проносяться швидко, і у вас є лише кілька секунд, щоб привернути увагу і донести сенс призову. Тепер ми знаємо, що текст повинен бути коротким, так що давайте спробуємо ще раз:
Приклад 2: «Мені потрібні гроші».
Вийшло коротко, помітно й відверто. Нічого раптового, і навряд чи наочно. Для чого саме вам потрібні гроші? Як водій дізнається, на що їх вам дає? Додамо наочності. Пробуємо ще раз:
Приклад 3: «Мені потрібні гроші, щоб купити їжу для моєї родини»
Набагато краще! Цього разу вийшло наочно і, до того ж, коротко, помітно й відверто. Тепер ви точно зберете хоч трохи дрібниці, особливо якщо підійдете творчо і додасте щось на зразок: «... щоб нагодувати мою маленьку дочку».
Ви можете використовувати ще дві техніки.
1) «У вас є трохи грошей, щоб нагодувати мою маленьку дочку?»
(Коротко, помітно, наочно, відверто, і волає до співчуття. Задаючи питання, також можна зіграти на людській психології і спровокувати відповідь).
2) «Навіщо брехати - я хочу пива»
(Тут ми додаємо трохи раптовості. Чесність і гумор - на противагу загальної неприязні до постійно врущій бездомним і маркетологам).
В якій комбінації ви будете використовувати ці техніки - залежить від вас і ваших потреб.
Тренуйтеся!
Наступного разу, коли сядете писати статтю для сайту, пост в групу, рекламне оголошення або текст e-mail-розсилки, придумайте не менше 10 можливих заголовків. Не вкладайте в них занадто глибокого сенсу, просто записуйте все, що приходить в голову. Потім виставте їм бали по кожній з наступних категорій:
Стислість, помітність, НАОЧНІСТЬ, ВІДВЕРТІСТЬ і раптово.
Пам'ятайте: мета заголовка - змусити людей прочитати ваш текст. І не забувайте про бомжів і автомобілях.
Інтернет рухається з космічною швидкістю, і заволодіти увагою юзера з кожним роком все складніше. Тема - це перша точка вашого перетину з читачем. Найчастіше і остання. Все залежить від того, чи змогли ви зачепити своїм текстом користувача, що переглядає сторінку по діагоналі. У вас є менше однієї секунди, щоб зловити його погляд. Щоб навчитися писати правильні заголовки, уявіть, що ви клянчити гроші, стоячи на узбіччі хайвею. Все, що у вас є - це шматок картону і маркер. Що ви напишете, щоб привернути увагу водіїв проносяться автомобілів?
Приклад 1: «Я відчайдушно потребую невеликій сумі грошей. У мене був такий жахливий день, і я не заробив ні копійки. Мені дійсно потрібно щось з'їсти, тому, будь ласка, не пошкодуйте трохи дрібниці ».
Як ви думаєте, чи вдасться такому бездомному розжитися грошима? Зрозуміло, немає! Заклик занадто довгий. Ваші заголовки повинні бути:
Коротка, помітна, наочності, відверто і іноді ... раптово.
Отже, машини проносяться швидко, і у вас є лише кілька секунд, щоб привернути увагу і донести сенс призову. Тепер ми знаємо, що текст повинен бути коротким, так що давайте спробуємо ще раз:
Приклад 2: «Мені потрібні гроші».
Вийшло коротко, помітно й відверто. Нічого раптового, і навряд чи наочно. Для чого саме вам потрібні гроші? Як водій дізнається, на що їх вам дає? Додамо наочності. Пробуємо ще раз:
Приклад 3: «Мені потрібні гроші, щоб купити їжу для моєї родини»
Набагато краще! Цього разу вийшло наочно і, до того ж, коротко, помітно й відверто. Тепер ви точно зберете хоч трохи дрібниці, особливо якщо підійдете творчо і додасте щось на зразок: «... щоб нагодувати мою маленьку дочку».
Ви можете використовувати ще дві техніки.
1) «У вас є трохи грошей, щоб нагодувати мою маленьку дочку?»
(Коротко, помітно, наочно, відверто, і волає до співчуття. Задаючи питання, також можна зіграти на людській психології і спровокувати відповідь).
2) «Навіщо брехати - я хочу пива»
(Тут ми додаємо трохи раптовості. Чесність і гумор - на противагу загальної неприязні до постійно врущій бездомним і маркетологам).
В якій комбінації ви будете використовувати ці техніки - залежить від вас і ваших потреб.
Тренуйтеся!
Наступного разу, коли сядете писати статтю для сайту, пост в групу, рекламне оголошення або текст e-mail-розсилки, придумайте не менше 10 можливих заголовків. Не вкладайте в них занадто глибокого сенсу, просто записуйте все, що приходить в голову. Потім виставте їм бали по кожній з наступних категорій:
Стислість, помітність, НАОЧНІСТЬ, ВІДВЕРТІСТЬ і раптово.
Пам'ятайте: мета заголовка - змусити людей прочитати ваш текст. І не забувайте про бомжів і автомобілях.
No comments:
Post a Comment