Нещодавно подивилася відеокурс «Точно в ціль. Створення ефективних цільових сторінок » . Як і інші матеріали, на які я періодично пишу рецензії , він призначений для небайдужих до своєї справи підприємців та їх маркетеров. Як залучати клієнтів і продавати товари та послуги через інтернет? Якою має бути по-справжньому ефективна цільова сторінка? Як оцінити свою роботу і підвищити результати? На всі ці (і багато інших) питання тут дані докладні відповіді.
Відеокурс про створення та розкрутки цільових сторінок читає аналітик ЛідМашіни Олександр Райков. Ця людина явно знає, про що говорить: розповідає він про все докладно, з поясненнями, але простою мовою і дуже дохідливо. Ніякої «води» і загальних фраз. Відчувається багаторічний досвід і знання не тільки своєї справи, а й своєї аудиторії.
Що було найбільш корисно особисто для мене? Поради щодо компонування і контенту цільових сторінок. Ми робимо їх постійно, і завжди намагаємося слідувати останнім тенденціям, але і нам тут було що запозичити.
У цьому курсі вам розкажуть не тільки про загальну філософію створення цільових сторінок, але і докладним чином опишуть цілих три способи їх технічного втілення, у тому числі своїми силами. Як самостійно створити цільову сторінку? Як з'ясувалося, це не так вже й складно. Олександр проробляє це все прямо у вас на очах, расшарівая свій екран. При бажанні ви можете поставити поруч ще один девайс і, періодично ставлячи відео на паузу, просто повторювати його дії - і створити в результаті власну цільову сторінку. А після цього вам розпишуть ще й процес розміщення контекстної реклами (з підбором ключевиков), і спліт-тестування. І аналітичні системи - Google.Analyticsі Яндекс Метрика - допоможуть встановити і навчать використовувати.
Мінус я побачила тільки один, та й той технічний і суто індивідуальний: перші дві глави розбиті на занадто дрібні частини - від 1 до 3 хвилин. Так-так, це і є той єдиний мінус)) Я і сидячи за столом перед монітором, не дуже-то люблю зайві рухи: додивитися фрагмент, повернутися на попередню сторінку, потім в зміст, вибрати наступний шматочок, запустити його, а іноді ще і повторно залогінитися. І все це кожні пару-трійку хвилин. А конкретно це відео я дивилася на біговій доріжці (так вже вийшло, що для мене затяжні кардіотреніровки - найкраща, а іноді і єдина можливість для вивчення теоретичних матеріалів). І на цій самій доріжці не так-то просто прицілитися куди треба на екрані планшета і включити що хочеш, тому відбувається все в інтенсивному русі. Кожен успішний запуск фрагмента - як маленька перемога. З першими двома частинами довелося, загалом, неабияк помучитися - дуже багато зайвих кліків. Потім пішли великі шматки - хвилин по 15-20, а то й по годині. Ось тоді нудне годинне кардіо пролітало миттєво! Втім, я не думаю, що багато хто дивиться відеокурси в настільки дивних обставин, так що нормальних людей цей мінус бентежити не повинен.
Відеокурс про створення та розкрутки цільових сторінок читає аналітик ЛідМашіни Олександр Райков. Ця людина явно знає, про що говорить: розповідає він про все докладно, з поясненнями, але простою мовою і дуже дохідливо. Ніякої «води» і загальних фраз. Відчувається багаторічний досвід і знання не тільки своєї справи, а й своєї аудиторії.
Що було найбільш корисно особисто для мене? Поради щодо компонування і контенту цільових сторінок. Ми робимо їх постійно, і завжди намагаємося слідувати останнім тенденціям, але і нам тут було що запозичити.
У цьому курсі вам розкажуть не тільки про загальну філософію створення цільових сторінок, але і докладним чином опишуть цілих три способи їх технічного втілення, у тому числі своїми силами. Як самостійно створити цільову сторінку? Як з'ясувалося, це не так вже й складно. Олександр проробляє це все прямо у вас на очах, расшарівая свій екран. При бажанні ви можете поставити поруч ще один девайс і, періодично ставлячи відео на паузу, просто повторювати його дії - і створити в результаті власну цільову сторінку. А після цього вам розпишуть ще й процес розміщення контекстної реклами (з підбором ключевиков), і спліт-тестування. І аналітичні системи - Google.Analyticsі Яндекс Метрика - допоможуть встановити і навчать використовувати.
Мінус я побачила тільки один, та й той технічний і суто індивідуальний: перші дві глави розбиті на занадто дрібні частини - від 1 до 3 хвилин. Так-так, це і є той єдиний мінус)) Я і сидячи за столом перед монітором, не дуже-то люблю зайві рухи: додивитися фрагмент, повернутися на попередню сторінку, потім в зміст, вибрати наступний шматочок, запустити його, а іноді ще і повторно залогінитися. І все це кожні пару-трійку хвилин. А конкретно це відео я дивилася на біговій доріжці (так вже вийшло, що для мене затяжні кардіотреніровки - найкраща, а іноді і єдина можливість для вивчення теоретичних матеріалів). І на цій самій доріжці не так-то просто прицілитися куди треба на екрані планшета і включити що хочеш, тому відбувається все в інтенсивному русі. Кожен успішний запуск фрагмента - як маленька перемога. З першими двома частинами довелося, загалом, неабияк помучитися - дуже багато зайвих кліків. Потім пішли великі шматки - хвилин по 15-20, а то й по годині. Ось тоді нудне годинне кардіо пролітало миттєво! Втім, я не думаю, що багато хто дивиться відеокурси в настільки дивних обставин, так що нормальних людей цей мінус бентежити не повинен.
No comments:
Post a Comment