Saturday, March 14, 2015

Приклади вдалих ідей в сарафанне маркетингу. Частина друга

Продовжую знайомити вас з історіями успіху різних креативників і просто дурних підприємців в області стимуляції сарафанного радіо і створення шуму навколо компаній, товарів і послуг. Чи не кожну з цих історій ми зможемо повторити, але з кожної зможемо зробити корисні висновки, перекроїти і приміряти на власний бізнес. Отже, 5 порад цього тижня:

1. Допомагайте людям правильно користуватися вашим продуктом

Це не тільки поліпшить вашу репутацію, але і позбавить вас від зайвих витрат на сервісне обслуговування, а ваших клієнтів - від нервів і головного болю. Покупці - народ зайнятою, і мало хто з них виконує всі необхідні процедури по догляду за купленим обладнанням. У ваших інтересах привчити їх регулярно і самостійно доглядати за технікою, тому, чим довше і ефективніше працює ваш продукт, тим більша ймовірність, що покупець не тільки сам прийде до вас за новою покупкою, але і порекомендує вас друзям.

Приклад. Саме тому виробники пилососів Dyson висилають своїм покупцям на ел. пошту листи з нагадуваннями про так званих «помивочних днях». У цих повідомленнях дуже простою і зрозумілою мовою описується процедура промивання фільтрів, а заодно даються поради про те, як правильно пилососити. Закінчується лист фразою: «Якщо Ви не проти, ми будемо час від часу висилати вам такі нагадування. Регулярне промивання фільтрів дозволить вашому пилососа працювати довше і краще ».

В результаті виграють усі: компанія економить на сервісі і маркетингу, пилососи працюють краще, клієнти задоволені товаром і зворушені турботою виробника.

2. Якщо ви хочете отримати відгук або інший фідбек від клієнта - запропонуйте йому щось натомість

Збір чесного фідбека (зворотного зв'язку) від клієнтів - процес настільки ж необхідний, наскільки клопіткий і дорогий. Щороку прогресивні компанії, яким небайдуже думка клієнтів, витрачають на збір фідбека чималі суми.

Сарафанный маркетинг примеры

Приклад. Британська компанія Hall & Partners вирішила полегшити життя таким компаніям, організувавши особливу службу таксі і запропонувавши збирачам відгуків замість докучання до людей на вулицях або в соцмережах безкоштовно підвозити їх додому або в будь-яке інше місце на симпатичних брендованих автомобілях. У комплекті з водієм, зрозуміло, їде той, хто прагне дізнатися думку клієнта про свою компанію або продукт. Розмова відбувається під час поїздки.

Згодна, це далеко не найпростіший і дешевий спосіб збору фідбека. Але мораль звідси така: якщо вам потрібен відгук клієнта, дайте йому причину приділити вам час. Я, наприклад, збираючи відгуки клієнтів про мої консультаціях, пропоную їм публікацію їх фото, даних, а головне - активних dofollow посилань на їхні сайти в цьому блозі. Допомагаючи людям, ви збільшуєте свої шанси отримати допомогу взамін.

3. Практикуйте внутрішній бартер

Ця рада схожий на попередній, тільки «з градусом». Корисний бартер - це добре. Веселий бартер - це подвійна гарантія поширення сарафанного радіо.

Приклад. Мотивація співробітників - одне з ключових питань будь-якого бізнесу. На цій ниві процвітають незліченні консультанти, тренери та автори книг. Але виявляється, все, що потрібно для мотивації - це ПИВО. Агентство JWT Brazil за допомогою пива мотивує своїх співробітників вчасно здавати свої відомості відпрацьованого часу. Холодильник доверху набитий пляшками, але відкривається він тільки тоді, коли всі співробітники здають відомості. І починається вечірка. Такий ось нехитрий стимул, що формує командний дух і дозволяє уникати неприємної і довгої процедури збору відомостей. Навіть ті, хто байдужий до пива, змушені дотримуватися правил під тиском тих, хто до пива небайдужий. І, зрозуміло, ті й інші роблять що? Правильно - розповідають про милу корпоративної традиції своїм друзям і передплатникам в інтернеті. Якщо в попередній статті ви дійшли до останнього пункту, то ви пам'ятаєте, що в поширенні сарафанного радіо про будь-якої компанії важливу роль відіграють саме її співробітники.

Відео JWT Brazil «Здавайте відомості і отримуйте безкоштовне пиво» ??див. тут .

4. Практикуйте зовнішній бартер

Сарафанный маркетинг примеры

Ще один схожий рада. Якщо ви хочете добитися від людей того, чого домогтися складно, зробіть їм пропозицію, від якої вони не зможуть відмовитися. Вдало придуманий підкуп (в хорошому сенсі цього слова) може здорово впливати на поведінку людини.

Приклад. Один з інтернет-провайдерів Мехіко вступив у змову з агентством DDB і впровадив вельми оригінальний метод очищення парків міста від собачих екскрементів. У багатьох країнах чого тільки не придумують, щоб змусити господарів прибирати за своїми вихованцями. Але до цього моменту ще ніхто не додумався ... роздавати за це безкоштовний вайфай! Надаваний трафік пропорційний вазі здається товару: в апарат, що роздає вайфай, вбудований приймач мішечків з екскрементами і ваги. Оскільки багато хто любить гуляти в парках підлягає, та ще й виходити звідти в інтернет, при такій пропозиції не гріх і за чужий собакою прибрати! Особливо якщо ви господар чихуахуа, яка може забезпечити господареві хіба що скайп. Загалом, парки стали набагато чистіше.

Мораль: подумайте, чого ви хочете домогтися від людей - і винайдіть відповідний бартер.

Відео «WiFi за какашки» див. тут .

5. Влаштовуйте сюрпризи 

Несподівані сюрпризи запускають сарафанне радіо.

Сарафанный маркетинг примеры

Приклад (знову туалетно-паркової спрямованості, але вже для людей). IKEA завжди славилася геніальними і веселими ідеями. Нещодавно вони влаштували винос мозку відвідувачам одного з парків, сконструювавши прямо на вулиці розкішну ванну кімнату з меблів, сантехніки та аксесуарів власного виробництва, приховавши її від очей і приставивши до входу зовні звичайний біотуалет без задньої стінки. Ні про що не підозрюють громадяни заходили в цей біотуалет, приготувавшись затискати носи і, по можливості, ні до чого не торкатися - і раптом опинялися в красивій, дивно пахне 125-метрової ванній кімнаті з повноцінним туалетом. Реакція увійшли фіксувалася прихованою камерою. Зрозуміло, відео моментально стало вірусним, а позитивні емоції гостей заполонили весь інтернет.

Мораль: подібні витівки не тільки мають ефект, набагато сильніший і довгий, ніж будь-який традиційний рекламний ролик, але й роблять життя веселіше і прекрасніше. У тому числі і ваше життя, дорогі друзі. Веселіться!

1 comment:


  1. Hello,

    we provide affordable and result-oriented SEO services, please give a chance to serve you.


    Thanks
    Admin: E07.net

    ReplyDelete

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru