Консультуючи власників бізнесу, я часто отримую повідомлення, в яких зустрічаються одні й ті ж слова: «Мій сайт абсолютно не працює, продажі в інтернеті не йдуть, а я навіть не знаю, чому». При детальному вивченні причини виявляються різні, але серед них можна виділити кілька типових помилок просування інтернет-магазинів та інших видів продають сайтів. Отже, якщо сайт не виправдовує ваших надій, спробуйте проаналізувати, чи не криється проблема в одному з наступних пунктів:
Ваш продукт недостатньо хороший, недостатньо корисний чи занадто дорогий
Проблема. Якщо ви працюєте не перший рік, люди вас вже знають, а з продажами погано, на ваш сайт ніхто не дає посилань і не поширює ваш контент, є ймовірність, що ви пропонуєте не надто якісні товари або послуги. Тому ніхто не рекомендує вас знайомим. Або ваш продукт цілком собі нічого, але для нього немає місця на ринку. Таке теж буває. А може, ви просто завищуєте ціни?
Вихід. Якщо у вас виникають подібні підозри, кращим способом дізнатися правду стане отримання зворотного зв'язку від клієнтів і моніторинг конкурентів. Задавайте питання клієнтам. Спробуйте дізнатися, що ви робите не так, і внесіть відповідні зміни у виробничий процес або обслуговування. Знаючи побажання і реальні потреби споживачів, ви маєте шанс швидко виправити ситуацію. Перевірте, як йдуть справи у конкурентів. Якщо хтось інший успішно продає те, чого не можете продати ви, значить, настав час переглянути деякі свої погляди і звички. Також порівняйте ціни. Можливо, причина простіше, ніж вам здається.
Ваша реклама не працює
Проблема. Можливо, ви підібрали не ті ключові слова для контекстної реклами. Або повісили банер там, де його ніхто не бачить. Або бачить, але не ваша аудиторія. Можливо, ви пишете невдалі заголовки чи сумовиті тексти. А може, ви робите все через посередників, які вас просто обманюють.
Вихід. При просуванні інтернет-магазину та розміщенні реклами в інтернеті треба багато думати, багато пробувати і багато перевіряти. Спочатку чітко визначте свою цільову аудиторію і знайдіть місця, де вона мешкає. Банери вішайте тільки в цих місцях. А для їх виробництва найміть хорошого дизайнера, який допоможе вам виділитися із загальної маси. При підборі ключевиков для контекстної реклами поставте себе на місце користувача. Як би ви шукали свій власний продукт вперше? Які слова забили б у пошуковик, якби були чайником? Або, навпаки, не чайником, а оптовиком (якщо ви працюєте з оптовиками)? Візьміть за правило відслідковувати результати всієї своєї активності в інтернеті через Google Analytics. Якщо ви ще не знайомі з цим сервісом, заведіть аккаунт прямо зараз! Ви навіть не уявляєте, скільки цінної інформації ви отримаєте. Від усього, що не працює, відмовляйтеся швидко і без жалю. З банера немає переходів на сайт? Прибирайте його і шукайте інше місце. Або міняйте сам банер. І так по всіх пунктах. Чи не тягнете на собі мертвого коня.
Купувати у вас - занадто ризиковано
Проблема. Якщо клієнт вас ще не знає, і особливо якщо ви продаєте недешеві товари або послуги, людина може просто побоятися купувати у вас. Він ще не переконався у вашій надійності, у якості продукту, оперативності доставки і т.п.
Вихід. По-перше, зробіть все, щоб сайт справляв хороше враження. Солідний дизайн, грамотні тексти, зручний інтерфейс, якісні фотографії - все це має для сумнівається потенційного покупця велике значення. Одна орфографічна помилка може стати для нього свідченням вашого непрофесіоналізму - і провалити всю справу. По-друге, дайте гарантії. Наприклад, 100% -ний повернення грошей, якщо товар не підійде. Або навіть компенсацію витрат по поверненню. Запропонуйте безкоштовний тестовий період. Покажіть відгуки задоволених клієнтів - тільки справжні, з іменами, прізвищами, фото, посиланнями на сайти та іншої контактною інформацією. Загалом, зробіть так, щоб віддавати вам гроші (особливо вперше) було не страшно. У питаннях продажів в інтернеті довіру виходить на перший план.
Низький або нецільової трафік
Проблема. Можливо, ваш сайт не працює просто тому, що туди ніхто не ходить. Або ходять не ті, кому цікаві ваші товари або послуги.
Вихід. Продвигайте свій сайт в онлайні і офлайні. Для того щоб підвищити рейтинги в пошукових системах, найміть SEO-фахівця, оптимізуйте контент і, якщо є можливість, замовте контекстну рекламу. Для того щоб залучити народ із соціальних медіа, освойте SMM (цій темі я присвячу свої наступні статті). Добре працює такий метод просування як навчальний маркетинг. Я, наприклад, при наявності вільного часу публічно консультую людей на форумах і в професійних співтовариствах. Це дає дуже навіть непоганий цільовий трафік! Відслідковувати, хто і звідки приходить, потрібно все в тому ж Google Analytics. Розмістіть інформацію про компанію (з посиланням на сайт, звичайно ж) у всіх паперових та онлайн-каталогах, вкажіть посилання на поліграфічної продукції, візитках, календарях і т.п. Заведіть акаунти свого бізнесу на всіх сайтах відгуків, відповідних вам за сферою діяльності.
У вас просто поганий сайт
Проблема. Можливо, сайт не привабливий зовні. Або на ньому не працюють якісь важливі функції, що роблять покупку неможливою. Може бути, у вашому інтерфейсі без півлітра не розберешся. Або сайт просто настільки довго вантажиться, що у людей закінчується терпець, і вони йдуть. Ви будете сміятися, але відвідувача може відштовхнути навіть шрифт дрібніше 12-го. У наше століття інформаційного перенасичення ніхто не хоче ламати очі про монітор.
Вихід. Зробіть роботу над помилками. Сядьте і протестуйте кожну кнопку і заслання. Подивіться на сайт очима нового відвідувача. Попросіть когось із своїх знайомих (або мене) оцінити сайт незамиленим поглядом. Перевірте, чи все нормально працює, чи завантажені свіжі прайси, чи є опис товарів, умови доставки, оплати і т.п. Усі виявлені дефекти усуньте якомога швидше. Буває, що продукт настільки хороший, що на естетичні недосконалості сайту ніхто не звертає уваги. А буває і навпаки. Я не закликаю вас створювати шедевр. Сайт може бути простий і невигадливий в плані дизайну і функціоналу. Але він повинен працювати як годинник і містити всю необхідну для клієнтів інформацію.
Бажаю удачі! Якщо у вас є питання по просуванню ваших інтернет-магазинів, звертайтеся за персональною консультацією - будемо розбиратися.
Ваш продукт недостатньо хороший, недостатньо корисний чи занадто дорогий
Проблема. Якщо ви працюєте не перший рік, люди вас вже знають, а з продажами погано, на ваш сайт ніхто не дає посилань і не поширює ваш контент, є ймовірність, що ви пропонуєте не надто якісні товари або послуги. Тому ніхто не рекомендує вас знайомим. Або ваш продукт цілком собі нічого, але для нього немає місця на ринку. Таке теж буває. А може, ви просто завищуєте ціни?
Вихід. Якщо у вас виникають подібні підозри, кращим способом дізнатися правду стане отримання зворотного зв'язку від клієнтів і моніторинг конкурентів. Задавайте питання клієнтам. Спробуйте дізнатися, що ви робите не так, і внесіть відповідні зміни у виробничий процес або обслуговування. Знаючи побажання і реальні потреби споживачів, ви маєте шанс швидко виправити ситуацію. Перевірте, як йдуть справи у конкурентів. Якщо хтось інший успішно продає те, чого не можете продати ви, значить, настав час переглянути деякі свої погляди і звички. Також порівняйте ціни. Можливо, причина простіше, ніж вам здається.
Ваша реклама не працює
Проблема. Можливо, ви підібрали не ті ключові слова для контекстної реклами. Або повісили банер там, де його ніхто не бачить. Або бачить, але не ваша аудиторія. Можливо, ви пишете невдалі заголовки чи сумовиті тексти. А може, ви робите все через посередників, які вас просто обманюють.
Вихід. При просуванні інтернет-магазину та розміщенні реклами в інтернеті треба багато думати, багато пробувати і багато перевіряти. Спочатку чітко визначте свою цільову аудиторію і знайдіть місця, де вона мешкає. Банери вішайте тільки в цих місцях. А для їх виробництва найміть хорошого дизайнера, який допоможе вам виділитися із загальної маси. При підборі ключевиков для контекстної реклами поставте себе на місце користувача. Як би ви шукали свій власний продукт вперше? Які слова забили б у пошуковик, якби були чайником? Або, навпаки, не чайником, а оптовиком (якщо ви працюєте з оптовиками)? Візьміть за правило відслідковувати результати всієї своєї активності в інтернеті через Google Analytics. Якщо ви ще не знайомі з цим сервісом, заведіть аккаунт прямо зараз! Ви навіть не уявляєте, скільки цінної інформації ви отримаєте. Від усього, що не працює, відмовляйтеся швидко і без жалю. З банера немає переходів на сайт? Прибирайте його і шукайте інше місце. Або міняйте сам банер. І так по всіх пунктах. Чи не тягнете на собі мертвого коня.
Купувати у вас - занадто ризиковано
Проблема. Якщо клієнт вас ще не знає, і особливо якщо ви продаєте недешеві товари або послуги, людина може просто побоятися купувати у вас. Він ще не переконався у вашій надійності, у якості продукту, оперативності доставки і т.п.
Вихід. По-перше, зробіть все, щоб сайт справляв хороше враження. Солідний дизайн, грамотні тексти, зручний інтерфейс, якісні фотографії - все це має для сумнівається потенційного покупця велике значення. Одна орфографічна помилка може стати для нього свідченням вашого непрофесіоналізму - і провалити всю справу. По-друге, дайте гарантії. Наприклад, 100% -ний повернення грошей, якщо товар не підійде. Або навіть компенсацію витрат по поверненню. Запропонуйте безкоштовний тестовий період. Покажіть відгуки задоволених клієнтів - тільки справжні, з іменами, прізвищами, фото, посиланнями на сайти та іншої контактною інформацією. Загалом, зробіть так, щоб віддавати вам гроші (особливо вперше) було не страшно. У питаннях продажів в інтернеті довіру виходить на перший план.
Низький або нецільової трафік
Проблема. Можливо, ваш сайт не працює просто тому, що туди ніхто не ходить. Або ходять не ті, кому цікаві ваші товари або послуги.
Вихід. Продвигайте свій сайт в онлайні і офлайні. Для того щоб підвищити рейтинги в пошукових системах, найміть SEO-фахівця, оптимізуйте контент і, якщо є можливість, замовте контекстну рекламу. Для того щоб залучити народ із соціальних медіа, освойте SMM (цій темі я присвячу свої наступні статті). Добре працює такий метод просування як навчальний маркетинг. Я, наприклад, при наявності вільного часу публічно консультую людей на форумах і в професійних співтовариствах. Це дає дуже навіть непоганий цільовий трафік! Відслідковувати, хто і звідки приходить, потрібно все в тому ж Google Analytics. Розмістіть інформацію про компанію (з посиланням на сайт, звичайно ж) у всіх паперових та онлайн-каталогах, вкажіть посилання на поліграфічної продукції, візитках, календарях і т.п. Заведіть акаунти свого бізнесу на всіх сайтах відгуків, відповідних вам за сферою діяльності.
У вас просто поганий сайт
Проблема. Можливо, сайт не привабливий зовні. Або на ньому не працюють якісь важливі функції, що роблять покупку неможливою. Може бути, у вашому інтерфейсі без півлітра не розберешся. Або сайт просто настільки довго вантажиться, що у людей закінчується терпець, і вони йдуть. Ви будете сміятися, але відвідувача може відштовхнути навіть шрифт дрібніше 12-го. У наше століття інформаційного перенасичення ніхто не хоче ламати очі про монітор.
Вихід. Зробіть роботу над помилками. Сядьте і протестуйте кожну кнопку і заслання. Подивіться на сайт очима нового відвідувача. Попросіть когось із своїх знайомих (або мене) оцінити сайт незамиленим поглядом. Перевірте, чи все нормально працює, чи завантажені свіжі прайси, чи є опис товарів, умови доставки, оплати і т.п. Усі виявлені дефекти усуньте якомога швидше. Буває, що продукт настільки хороший, що на естетичні недосконалості сайту ніхто не звертає уваги. А буває і навпаки. Я не закликаю вас створювати шедевр. Сайт може бути простий і невигадливий в плані дизайну і функціоналу. Але він повинен працювати як годинник і містити всю необхідну для клієнтів інформацію.
Бажаю удачі! Якщо у вас є питання по просуванню ваших інтернет-магазинів, звертайтеся за персональною консультацією - будемо розбиратися.
No comments:
Post a Comment