Как привлечь внимание к email рассылкам Колись я вже писала про правильні заголовках в розважальному ключі. Сьогодні роблю серйозне обличчя і викладаю рекомендації по пунктах. Те, що тут буде сказано про заголовках, підходить до будь текстам. Але увага хочеться загострити саме на email-маркетингу. Привернути увагу одержувача до своїх розсилок - завдання не з легких. Згадайте, скільки спаму ви чистите зі свого ящика щодня. З цієї маси потрібно вміти виділятися. Адже все, що одержувач бачить в своїй поштовій скриньці - це ім'я відправника і тему, в яку ми і виносимо заголовок нашого тексту. Саме від теми повідомлення буде залежати, відкриє одержувач листа або видалить. Тому наша мета - скласти такий заголовок, повз якого складно пройти.
Як перевірити ефективність заголовка?
Дуже просто, якщо ви користуєтеся одним їх цивілізованих поштових сервісів, таких як MailChimp або Aweber. У них є звіти по кожній кампанії, і головна цифра, що визначає привабливість вашого заголовка - це Open Rate, який показує, який відсоток користувачів відкрив вашу розсилку. Середня розкриваність повідомлень в моїй індустрії (реклама і маркетинг) становить 12,5%. І з кожним роком, у міру зростання кількості спаму в поштових скриньках, цей відсоток знижується. Мені вдається підтримувати його на рівні 23-36%, що в 2-3 рази вище середнього рівня по індустрії, але мені, звичайно, хочеться більшого. Open Rate залежить від якості заголовка майже на 100%, тому не шкодуйте часу і сил на цей найважливіший фактор.
Ось кілька порад щодо залучення уваги:
1. Використовуйте в заголовку слово «як»:
Як скоротити витрати у відпустці вдвічі
Як продавати в 5 разів вигідніше конкурентів
Як заощадити на послугах бухгалтера
Далеко не всі люди слідують корисним радам. Але збирають подібні статті і посилання, «щоб були» - дуже багато. У подібних заголовках важливо вказувати конкретні переваги і / або результат. Невдалий заголовок: «Як розпочати власний бізнес, сидячи вдома за комп'ютером» (мова йде не про результат, а про процес). Вдалий заголовок: «Як заробляти хороші гроші, сидячи вдома за комп'ютером» (йдеться про результат).
2. Використовуйте заголовки-списки:
7 способів зберегти молодість шкіри в сухому кліматі
10 порад по розкручуванню сайту
20 питань, які потрібно задати ріелтору при виборі квартири
Такі заголовки створюють враження, що у автора: а) є великий і цінний досвід в даному питанні; б) автор може чітко і структуровано донести цей досвід до читачів. У заголовку повинна бути згадана поширена серед даної цільової аудиторії проблема, а в повідомленні / статті - дано її рішення. Мої розсилки з подібними назвами (в ніші інтернет-маркетингу) відкриває 30-35% одержувачів.
3. Не пишіть занадто довгих заголовків. У багатьох поштових програмах полі «тема повідомлення» занадто коротке, і текст буде обрізаний. Пишучи тему розсилки попередньої статті про заголовках, я припустила, що згадка американських бомжів викличе у читачів цікавість. Моєю помилкою було те, що я відтіснила їх в кінець пропозиції: «Про важливість хороших заголовків на прикладі американських бомжів». Я користуюся двома поштами - Google і Mail. Ru, які вміщають досить довгі теми повідомлень. А мої знайомі, підписані на розсилки і користуються Ou t look Express і The Bat!, Назвали мій заголовок нудним: вони побачили тільки «Про важливість хороших заголовків», без всяких бомжів. Відсоток розкриття цієї розсилки був усього лише 19,45%. Хороший урок!
4. Інтригуйте, грайте на цікавості. Для цього потрібно представляти інтереси цільової аудиторії і знати, чим її зачепити. Моя основна аудиторія - господарі інтернет-магазинів та інших продають сайтів. Тому краще всього працюють такі заголовки як «Типові помилки при створенні інтернет-магазинів» (розкриваність 36,3%), «Здається, мій сеошник мене обманює - як перевірити?» (32,9%) або «Як у мене вкрали домен, і що робити в такій ситуації »(31,8%). Це не дивно, адже в заголовках згадуються проблеми, що цікавлять всіх власників сайтів.
Деякі гуру радять як зразки збирати провокаційні заголовки з новин, журналів і навіть жовтої преси. Щодо останнього у мене є сумніви. По-перше, все, що віддає жовтизною, у нормальних людей викликає відторгнення. По-друге, обіцянка сенсації потрібно виконувати. Наприклад, коли читачі клікають на заголовок «Розбився відомий актор», і з'ясовують, що йому всього лише пом'яли бампер, вони відчувають себе спійманими нехай на нешкідливий, але все ж лохотрон. Що завжди неприємно. Якщо ви хочете зберегти свою аудиторію, не обманюйте її очікування.
Ось приклади непоганих інтригуючих заголовків:
Чому я ненавиджу книги рад з ведення бізнесу
Моя найбільша помилка у житті
Як гарантовано провалити свою справу
5. Пропонуйте що-небудь безкоштовне (якщо воно у вас є):
Безкоштовний вебінар з інтернет-маркетингу
Перша консультація в нашій клініці - безкоштовно!
При покупці 15 троянд і більше - ваза безкоштовно
Думаю, тут пояснення зайві.
6. Задавайте питання, використовуйте займенник «ви»:
А ви знаєте, як вигідно вкладати гроші?
Ви досі не змінили свою нудну і низькооплачувану роботу?
Ви впевнені у кваліфікації своїх юристів?
Тут ми експлуатуємо відразу дві людських слабкості: а) схильність говорити про себе коханого; б) готовність висловлювати свою думку, відповідати на запитання (згадайте нескінченні тести, які нам не лінь заповнювати).
7. Уникайте будь-якого подібності з низькопробним спамом. Ви бачите гори цього сміття у своїй поштовій скриньці кожен день. Як тільки ваш заголовок здався хоч трохи схожим на один з подібних зразків, замініть його. Постарайтеся за допомогою короткого тексту в полі «тема повідомлення» донести до одержувача, що, на відміну від мутного потоку спам-розсилок ваш лист дійсно цікаве, цінне, корисне. І що, відкривши його, він можливо, вирішить одну зі своїх проблем.
Влаштуйте мозковий штурм
Є безліч способів і секретів написання заголовків. Яку б стратегію ви не вибрали, не поспішайте приймати остаточне рішення з кожної конкретної розсилкою, прес-релізом або статтею. Напишіть з десяток різних заголовків. Ніколи не знаєш, що вийде, поки не побачиш цього на папері або екрані. Якщо варіантів багато, з них напевно можна вибрати той, який не тільки приверне увагу клієнтів, але і, можливо, конвертується в цілком конкретні продажу.
Головне, не забувайте: заголовок - це обіцянка, яку ви повинні виконати в повідомленні або статті!
Як перевірити ефективність заголовка?
Дуже просто, якщо ви користуєтеся одним їх цивілізованих поштових сервісів, таких як MailChimp або Aweber. У них є звіти по кожній кампанії, і головна цифра, що визначає привабливість вашого заголовка - це Open Rate, який показує, який відсоток користувачів відкрив вашу розсилку. Середня розкриваність повідомлень в моїй індустрії (реклама і маркетинг) становить 12,5%. І з кожним роком, у міру зростання кількості спаму в поштових скриньках, цей відсоток знижується. Мені вдається підтримувати його на рівні 23-36%, що в 2-3 рази вище середнього рівня по індустрії, але мені, звичайно, хочеться більшого. Open Rate залежить від якості заголовка майже на 100%, тому не шкодуйте часу і сил на цей найважливіший фактор.
Ось кілька порад щодо залучення уваги:
1. Використовуйте в заголовку слово «як»:
Як скоротити витрати у відпустці вдвічі
Як продавати в 5 разів вигідніше конкурентів
Як заощадити на послугах бухгалтера
Далеко не всі люди слідують корисним радам. Але збирають подібні статті і посилання, «щоб були» - дуже багато. У подібних заголовках важливо вказувати конкретні переваги і / або результат. Невдалий заголовок: «Як розпочати власний бізнес, сидячи вдома за комп'ютером» (мова йде не про результат, а про процес). Вдалий заголовок: «Як заробляти хороші гроші, сидячи вдома за комп'ютером» (йдеться про результат).
2. Використовуйте заголовки-списки:
7 способів зберегти молодість шкіри в сухому кліматі
10 порад по розкручуванню сайту
20 питань, які потрібно задати ріелтору при виборі квартири
Такі заголовки створюють враження, що у автора: а) є великий і цінний досвід в даному питанні; б) автор може чітко і структуровано донести цей досвід до читачів. У заголовку повинна бути згадана поширена серед даної цільової аудиторії проблема, а в повідомленні / статті - дано її рішення. Мої розсилки з подібними назвами (в ніші інтернет-маркетингу) відкриває 30-35% одержувачів.
3. Не пишіть занадто довгих заголовків. У багатьох поштових програмах полі «тема повідомлення» занадто коротке, і текст буде обрізаний. Пишучи тему розсилки попередньої статті про заголовках, я припустила, що згадка американських бомжів викличе у читачів цікавість. Моєю помилкою було те, що я відтіснила їх в кінець пропозиції: «Про важливість хороших заголовків на прикладі американських бомжів». Я користуюся двома поштами - Google і Mail. Ru, які вміщають досить довгі теми повідомлень. А мої знайомі, підписані на розсилки і користуються Ou t look Express і The Bat!, Назвали мій заголовок нудним: вони побачили тільки «Про важливість хороших заголовків», без всяких бомжів. Відсоток розкриття цієї розсилки був усього лише 19,45%. Хороший урок!
4. Інтригуйте, грайте на цікавості. Для цього потрібно представляти інтереси цільової аудиторії і знати, чим її зачепити. Моя основна аудиторія - господарі інтернет-магазинів та інших продають сайтів. Тому краще всього працюють такі заголовки як «Типові помилки при створенні інтернет-магазинів» (розкриваність 36,3%), «Здається, мій сеошник мене обманює - як перевірити?» (32,9%) або «Як у мене вкрали домен, і що робити в такій ситуації »(31,8%). Це не дивно, адже в заголовках згадуються проблеми, що цікавлять всіх власників сайтів.
Деякі гуру радять як зразки збирати провокаційні заголовки з новин, журналів і навіть жовтої преси. Щодо останнього у мене є сумніви. По-перше, все, що віддає жовтизною, у нормальних людей викликає відторгнення. По-друге, обіцянка сенсації потрібно виконувати. Наприклад, коли читачі клікають на заголовок «Розбився відомий актор», і з'ясовують, що йому всього лише пом'яли бампер, вони відчувають себе спійманими нехай на нешкідливий, але все ж лохотрон. Що завжди неприємно. Якщо ви хочете зберегти свою аудиторію, не обманюйте її очікування.
Ось приклади непоганих інтригуючих заголовків:
Чому я ненавиджу книги рад з ведення бізнесу
Моя найбільша помилка у житті
Як гарантовано провалити свою справу
5. Пропонуйте що-небудь безкоштовне (якщо воно у вас є):
Безкоштовний вебінар з інтернет-маркетингу
Перша консультація в нашій клініці - безкоштовно!
При покупці 15 троянд і більше - ваза безкоштовно
Думаю, тут пояснення зайві.
6. Задавайте питання, використовуйте займенник «ви»:
А ви знаєте, як вигідно вкладати гроші?
Ви досі не змінили свою нудну і низькооплачувану роботу?
Ви впевнені у кваліфікації своїх юристів?
Тут ми експлуатуємо відразу дві людських слабкості: а) схильність говорити про себе коханого; б) готовність висловлювати свою думку, відповідати на запитання (згадайте нескінченні тести, які нам не лінь заповнювати).
7. Уникайте будь-якого подібності з низькопробним спамом. Ви бачите гори цього сміття у своїй поштовій скриньці кожен день. Як тільки ваш заголовок здався хоч трохи схожим на один з подібних зразків, замініть його. Постарайтеся за допомогою короткого тексту в полі «тема повідомлення» донести до одержувача, що, на відміну від мутного потоку спам-розсилок ваш лист дійсно цікаве, цінне, корисне. І що, відкривши його, він можливо, вирішить одну зі своїх проблем.
Влаштуйте мозковий штурм
Є безліч способів і секретів написання заголовків. Яку б стратегію ви не вибрали, не поспішайте приймати остаточне рішення з кожної конкретної розсилкою, прес-релізом або статтею. Напишіть з десяток різних заголовків. Ніколи не знаєш, що вийде, поки не побачиш цього на папері або екрані. Якщо варіантів багато, з них напевно можна вибрати той, який не тільки приверне увагу клієнтів, але і, можливо, конвертується в цілком конкретні продажу.
Головне, не забувайте: заголовок - це обіцянка, яку ви повинні виконати в повідомленні або статті!
No comments:
Post a Comment