Saturday, March 21, 2015

Заголовки рулять! Як привернути увагу клієнтів до своїх email-розсилок

Как привлечь внимание к email рассылкам Колись я вже писала про правильні заголовках в розважальному ключі. Сьогодні роблю серйозне обличчя і викладаю рекомендації по пунктах. Те, що тут буде сказано про заголовках, підходить до будь текстам. Але увага хочеться загострити саме на email-маркетингу. Привернути увагу одержувача до своїх розсилок - завдання не з легких. Згадайте, скільки спаму ви чистите зі свого ящика щодня. З цієї маси потрібно вміти виділятися. Адже все, що одержувач бачить в своїй поштовій скриньці - це ім'я відправника і тему, в яку ми і виносимо заголовок нашого тексту. Саме від теми повідомлення буде залежати, відкриє одержувач листа або видалить. Тому наша мета - скласти такий заголовок, повз якого складно пройти.

Як перевірити ефективність заголовка?

Дуже просто, якщо ви користуєтеся одним їх цивілізованих поштових сервісів, таких як MailChimp або Aweber. У них є звіти по кожній кампанії, і головна цифра, що визначає привабливість вашого заголовка - це Open Rate, який показує, який відсоток користувачів відкрив вашу розсилку. Середня розкриваність повідомлень в моїй індустрії (реклама і маркетинг) становить 12,5%. І з кожним роком, у міру зростання кількості спаму в поштових скриньках, цей відсоток знижується. Мені вдається підтримувати його на рівні 23-36%, що в 2-3 рази вище середнього рівня по індустрії, але мені, звичайно, хочеться більшого. Open Rate залежить від якості заголовка майже на 100%, тому не шкодуйте часу і сил на цей найважливіший фактор.

Ось кілька порад щодо залучення уваги:

1. Використовуйте в заголовку слово «як»:

    Як скоротити витрати у відпустці вдвічі
    Як продавати в 5 разів вигідніше конкурентів
    Як заощадити на послугах бухгалтера

Далеко не всі люди слідують корисним радам. Але збирають подібні статті і посилання, «щоб були» - дуже багато. У подібних заголовках важливо вказувати конкретні переваги і / або результат. Невдалий заголовок: «Як розпочати власний бізнес, сидячи вдома за комп'ютером» (мова йде не про результат, а про процес). Вдалий заголовок: «Як заробляти хороші гроші, сидячи вдома за комп'ютером» (йдеться про результат).

2. Використовуйте заголовки-списки:

    7 способів зберегти молодість шкіри в сухому кліматі
    10 порад по розкручуванню сайту
    20 питань, які потрібно задати ріелтору при виборі квартири

Такі заголовки створюють враження, що у автора: а) є великий і цінний досвід в даному питанні; б) автор може чітко і структуровано донести цей досвід до читачів. У заголовку повинна бути згадана поширена серед даної цільової аудиторії проблема, а в повідомленні / статті - дано її рішення. Мої розсилки з подібними назвами (в ніші інтернет-маркетингу) відкриває 30-35% одержувачів.

3. Не пишіть занадто довгих заголовків. У багатьох поштових програмах полі «тема повідомлення» занадто коротке, і текст буде обрізаний. Пишучи тему розсилки попередньої статті про заголовках, я припустила, що згадка американських бомжів викличе у читачів цікавість. Моєю помилкою було те, що я відтіснила їх в кінець пропозиції: «Про важливість хороших заголовків на прикладі американських бомжів». Я користуюся двома поштами - Google і Mail. Ru, які вміщають досить довгі теми повідомлень. А мої знайомі, підписані на розсилки і користуються Ou t look Express і The Bat!, Назвали мій заголовок нудним: вони побачили тільки «Про важливість хороших заголовків», без всяких бомжів. Відсоток розкриття цієї розсилки був усього лише 19,45%. Хороший урок!

4. Інтригуйте, грайте на цікавості. Для цього потрібно представляти інтереси цільової аудиторії і знати, чим її зачепити. Моя основна аудиторія - господарі інтернет-магазинів та інших продають сайтів. Тому краще всього працюють такі заголовки як «Типові помилки при створенні інтернет-магазинів» (розкриваність 36,3%), «Здається, мій сеошник мене обманює - як перевірити?» (32,9%) або «Як у мене вкрали домен, і що робити в такій ситуації »(31,8%). Це не дивно, адже в заголовках згадуються проблеми, що цікавлять всіх власників сайтів.

Деякі гуру радять як зразки збирати провокаційні заголовки з новин, журналів і навіть жовтої преси. Щодо останнього у мене є сумніви. По-перше, все, що віддає жовтизною, у нормальних людей викликає відторгнення. По-друге, обіцянка сенсації потрібно виконувати. Наприклад, коли читачі клікають на заголовок «Розбився відомий актор», і з'ясовують, що йому всього лише пом'яли бампер, вони відчувають себе спійманими нехай на нешкідливий, але все ж лохотрон. Що завжди неприємно. Якщо ви хочете зберегти свою аудиторію, не обманюйте її очікування.

Ось приклади непоганих інтригуючих заголовків:

    Чому я ненавиджу книги рад з ведення бізнесу
    Моя найбільша помилка у житті
    Як гарантовано провалити свою справу

5. Пропонуйте що-небудь безкоштовне (якщо воно у вас є):

    Безкоштовний вебінар з інтернет-маркетингу
    Перша консультація в нашій клініці - безкоштовно!
    При покупці 15 троянд і більше - ваза безкоштовно

Думаю, тут пояснення зайві.

6. Задавайте питання, використовуйте займенник «ви»:

    А ви знаєте, як вигідно вкладати гроші?
    Ви досі не змінили свою нудну і низькооплачувану роботу?
    Ви впевнені у кваліфікації своїх юристів?

Тут ми експлуатуємо відразу дві людських слабкості: а) схильність говорити про себе коханого; б) готовність висловлювати свою думку, відповідати на запитання (згадайте нескінченні тести, які нам не лінь заповнювати).

7. Уникайте будь-якого подібності з низькопробним спамом. Ви бачите гори цього сміття у своїй поштовій скриньці кожен день. Як тільки ваш заголовок здався хоч трохи схожим на один з подібних зразків, замініть його. Постарайтеся за допомогою короткого тексту в полі «тема повідомлення» донести до одержувача, що, на відміну від мутного потоку спам-розсилок ваш лист дійсно цікаве, цінне, корисне. І що, відкривши його, він можливо, вирішить одну зі своїх проблем.

Влаштуйте мозковий штурм

Є безліч способів і секретів написання заголовків. Яку б стратегію ви не вибрали, не поспішайте приймати остаточне рішення з кожної конкретної розсилкою, прес-релізом або статтею. Напишіть з десяток різних заголовків. Ніколи не знаєш, що вийде, поки не побачиш цього на папері або екрані. Якщо варіантів багато, з них напевно можна вибрати той, який не тільки приверне увагу клієнтів, але і, можливо, конвертується в цілком конкретні продажу.

Головне, не забувайте: заголовок - це обіцянка, яку ви повинні виконати в повідомленні або статті!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru