Точки контакта онлайн Вчора прочитала нову книгу Ігоря Манна та Надії Поміновой « Точки контакту онлайн ». Прочитала буквально за годину, оскільки обсяг книги невеликий, написана вона без «води» і читається дуже легко. Велика кількість скріншотів робить керівництво не тільки цікавим, але і гранично зрозумілим.
Кому може бути корисний цей матеріал?
1. Початківцям інтернет-маркетеров. А також студентам та абітурієнтам. Книга дає уявлення про те, чим в принципі займається фахівець на цій посаді. Подання, втім, досить поверхневе, оскільки суті інтернет-маркетингу на 95 сторінках не викладеш. Тут охоплені і SMM, і email-маркетинг, і контекстна реклама, і копірайтинг, і питання інтерфейсу, і багато іншого. Всього потрошку. Для серйозного навчання не варіант, для загального розвитку - нормально.
2. Досвідченим маркетеров, які начебто всі знають (або думають, що знають), але могли упустити якісь деталі або не здогадався про деякі фішках. Таким фахівцям книга послужить своєрідним чекліст із серії «а чи все я зробив як треба?». Швидше за все, велика частина при прочитанні виявить, що не все. Я, наприклад, помітила, що упустила в своїх розсилках та на сайті як мінімум три речі, які могли б бути корисні. Я навіть внесла їх у органайзер, щоб не забути при редизайні блогу, наміченому на весну. І затіяному, до речі, саме з метою вдосконалення точок контакту.
3. Підприємцям, нещодавно вийшов в онлайн або тільки планують створення власного сайту. Вам, пані та панове, ця книга потрібна, як нікому іншому. Як загальне керівництво з інтернет-маркетингу, допомога при створенні сайту і чекліст на різних етапах просування. Мої постійні читачі, особливо ті, хто встиг отримати персональну консультацію , побачать багато спільного між моїми вічними голосінням з приводу ваших сайтів і тезами «Точок контакту онлайн». Може, хоча б цих авторів ви послухаєте! Адже кожна «провальна» точка контакту - це втрачені клієнти. Кожна ваша орфографічна помилка, бита посилання, непрацююча сторінка, спам в соцмережах - це «відвалилися» передплатники і покупці. Саме тому я постійно говорю вам про коректорах, копірайтерів та професійних дизайнерів, тому прошу замінювати рекламу корисним контентом і закликаю уникати недбалості в текстах, кодах, графіку і інтерфейсі. Особисто я вважаю, що навіть кегль «вісімка» або шрифт із серії «золоті дев'яності» - це неповага до користувача і привід для відходу з сайту. Тобто, у своїх причіпках я заходжу ще далі авторів книги. Втім, вам до цього не звикати.
Купити книгу можна тут , і коштує вона 640 рублів. Ах так, забула сказати: це не просто книга, а PushBook, яка і після прочитання довго буде нагадувати вам про себе повідомленнями на електронну пошту, що містять завдання, думки експертів, цікаві факти і інш. Це принципово новий формат навчання. Думаю, вам буде цікаво взяти участь у настільки нетривіальною проекті. Потім розповісте!
Кому може бути корисний цей матеріал?
1. Початківцям інтернет-маркетеров. А також студентам та абітурієнтам. Книга дає уявлення про те, чим в принципі займається фахівець на цій посаді. Подання, втім, досить поверхневе, оскільки суті інтернет-маркетингу на 95 сторінках не викладеш. Тут охоплені і SMM, і email-маркетинг, і контекстна реклама, і копірайтинг, і питання інтерфейсу, і багато іншого. Всього потрошку. Для серйозного навчання не варіант, для загального розвитку - нормально.
2. Досвідченим маркетеров, які начебто всі знають (або думають, що знають), але могли упустити якісь деталі або не здогадався про деякі фішках. Таким фахівцям книга послужить своєрідним чекліст із серії «а чи все я зробив як треба?». Швидше за все, велика частина при прочитанні виявить, що не все. Я, наприклад, помітила, що упустила в своїх розсилках та на сайті як мінімум три речі, які могли б бути корисні. Я навіть внесла їх у органайзер, щоб не забути при редизайні блогу, наміченому на весну. І затіяному, до речі, саме з метою вдосконалення точок контакту.
3. Підприємцям, нещодавно вийшов в онлайн або тільки планують створення власного сайту. Вам, пані та панове, ця книга потрібна, як нікому іншому. Як загальне керівництво з інтернет-маркетингу, допомога при створенні сайту і чекліст на різних етапах просування. Мої постійні читачі, особливо ті, хто встиг отримати персональну консультацію , побачать багато спільного між моїми вічними голосінням з приводу ваших сайтів і тезами «Точок контакту онлайн». Може, хоча б цих авторів ви послухаєте! Адже кожна «провальна» точка контакту - це втрачені клієнти. Кожна ваша орфографічна помилка, бита посилання, непрацююча сторінка, спам в соцмережах - це «відвалилися» передплатники і покупці. Саме тому я постійно говорю вам про коректорах, копірайтерів та професійних дизайнерів, тому прошу замінювати рекламу корисним контентом і закликаю уникати недбалості в текстах, кодах, графіку і інтерфейсі. Особисто я вважаю, що навіть кегль «вісімка» або шрифт із серії «золоті дев'яності» - це неповага до користувача і привід для відходу з сайту. Тобто, у своїх причіпках я заходжу ще далі авторів книги. Втім, вам до цього не звикати.
Купити книгу можна тут , і коштує вона 640 рублів. Ах так, забула сказати: це не просто книга, а PushBook, яка і після прочитання довго буде нагадувати вам про себе повідомленнями на електронну пошту, що містять завдання, думки експертів, цікаві факти і інш. Це принципово новий формат навчання. Думаю, вам буде цікаво взяти участь у настільки нетривіальною проекті. Потім розповісте!
No comments:
Post a Comment