Про найпростіших речах ми забуваємо найчастіше. У цьому я постійно переконуюся, консультуючи власників інтернет-проектів. Сайт повинен не тільки бути зовні привабливим, але і мати зручний інтерфейс, що дозволяє відвідувачам легко і швидко орієнтуватися в контенті, а також знайомитися з діяльністю вашої компанії. Пам'ятайте про так званий «Правилі трьох кліків», неофіційному, але широко розповсюдженій: воно припускає, що користувач повинен знаходити будь-яку потрібну інформацію не більше ніж за 3 кліка. Інакше він втратить терпіння і покине сайт.
1. Сторінка «Про компанію» («Про проект», «Про автора», «Про нас» і т.п.)
About page, як називають таку сторінку американці, - один з найважливіших елементів вашого представництва в інтернеті. Якщо ви коли-небудь бачили теплові карти сайтів, то могли помітити, що вкладка «Про компанію» зазвичай одна з найгарячіших. Часто вона навіть займає друге місце після Головною. Ця сторінка повідомляє потенційним клієнтам, чим займається компанія, і як вона може їм допомогти. About page також дозволяє вибудувати більш близькі і довірчі відносини з відвідувачами сайту, тому не полінуйтеся розмістити тут своє гарне професійне фото і навіть коротку біографію (свою або компанії) з описом того, як ви почали нинішній бізнес, що вас до цього підштовхнуло і т. д. Це допоможе вам стати ближче до відвідувачів і зміцнить їх симпатію до вас.
Приділіть цій сторінці максимум уваги і не економте на ній, адже, швидше за все, саме сюди в першу чергу будуть заходити відвідувачі, охочі дізнатися більше про вас і вашої компанії. Це особливо важливо для зниження нерішучості перед першою покупкою у нових клієнтів.
2. Сторінка «Рекомендації» («Відгуки клієнтів»)
Якщо ви хочете переконати споживачів, що вести справи потрібно саме з вами, сторінка відгуків надасть в цьому неоціненну допомогу. Просіть своїх клієнтів залишати відгуки про вас і забезпечте всі необхідні для цього інструменти. Ця сторінка допоможе залучити нових покупців, розповідаючи про те, як відбулися клієнти раді тому, що вибрали саме вас і ваш товар / послугу.
Відгуки та рекомендації є важливою частиною будь-якого сайту, особливо якщо у вас в запасі є історії успіху, в яких ваш товар або послуга зіграли помітну роль. Все це обов'язково потрібно показувати своїм потенційним клієнтам для того, щоб вплинути на їх вибір на вашу користь.
Примітка: при зборі відгуків куйте залізо, поки гаряче. Враження, особливо позитивні, швидко вицвітають в пам'яті людей, перекриваючись новими подіями і новими враженнями. Якщо клієнт дуже задоволений і хоче якось висловити свою вдячність, не соромтеся попросити його залишити рекомендацію відразу, інакше потім буде пізно. Добре, якщо ви дасте людям можливість самим викладати відгуки на сторінці. Те, що публікує господар або адмін сайту, викликає набагато менше довіри, особливо в нинішню епоху фальшивих позитивних відгуків, які наповнили інтернет.
3. Контактна інформація («Контакти»)
Здавалося б, це очевидна річ, але дуже багато як і раніше забувають завести на своєму сайті сторінку з контактами, через що відвідувачам, бажаючим зв'язатися з представниками компанії (або просто переконатися в її існуванні), доводиться докладати масу зусиль з пошуку адрес і телефонів. Така забудькуватість може обернутися для вас втратою клієнтів. У своєму маленькому блозі я, заради економії місця, розмістила контакти на сторінці «Про проект». Для мене ця інформація менш важлива. А от якщо ви щось активно продаєте, окрема сторінка з контактами вам дійсно необхідна.
Перерахуйте всю можливу контактну інформацію - вкажіть не тільки адресу електронної пошти, а й фізичну адресу, скайп, телефони офісу і все, що тільки можна, включаючи профайли в соцмережах (ті, що ви використовуєте для роботи). Даючи відвідувачам максимальний вибір способів зв'язку з вами, ви маєте більше шансів перетворити їх на своїх клієнтів.
4. Внутрішній пошук
Ця проста функція особливо корисна для великих багатосторінкових сайтів. Я не раз користувалася пошуком навіть у цьому маленькому блозі. Згадаю, наприклад, що півтора року тому використовувала в заголовку якусь цитату, і захочу відновити її точне формулювання. А сторінки гортати лінь. Тому забиваю в пошук пару слів із цієї фрази - і він відразу видає потрібну статтю. Що вже говорити про інтернет-магазинах? Там без пошуку просто не прожити. Інакше відвідувач Пома п'ять хвилин, хаотично тикаючи по посиланнях, і піде до конкурентів, подбати про зручність клієнтів. Важлива деталь: простежте, щоб після введення в поле потрібного слова пошук спрацьовував і при кліці на кнопку з лупою (або «Пошук»), і при натисканні клавіші Enter. Такі дрібниці відіграють важливу роль у побудові зручної навігації.
5. Підписка
Якщо ви постійно оновлюєте контент і практикуєте email-розсилки, важливою функцією для вас стане підписка на оновлення. Це проста форма з одним-двома полями, в які відвідувачі, охочі бути в курсі ваших новин, будуть вводити свої ел. адреси, а в деяких випадках ще й логіни. У мене така висить на правій панелі. За підписку прийнято пропонувати щось безкоштовне і корисне: навчальну статтю, знижку, купон і т.п. Подумайте, яку «плюшки» ви можете дати своїм передплатникам за контакт. Вона повинна бути цінною для них і не занадто руйнівної для вас.
Функція підписки потрібна не стільки відвідувачам, скільки вам самим: адже залишені email-адреси автоматично збираються в базу, яка може стати в нагоді не тільки для розсилки новин, а й для програм лояльності та комерційних пропозицій, хоча зловживати останнім не раджу. На цьому і будується email-маркетинг . Не знаю, що порадити щодо RSS-підписки. Чи користується хтось у наш час цією функцією? Особисто я навіть не пам'ятаю, як це виглядає. Якщо ви підозрюєте, що ваша аудиторія все ще користується RSS, то прикрутите цю фічу.
Всі перераховані елементи досить прості у виконанні, але при цьому відіграють велику роль у вашому взаємодії з потенційними клієнтами.
1. Сторінка «Про компанію» («Про проект», «Про автора», «Про нас» і т.п.)
About page, як називають таку сторінку американці, - один з найважливіших елементів вашого представництва в інтернеті. Якщо ви коли-небудь бачили теплові карти сайтів, то могли помітити, що вкладка «Про компанію» зазвичай одна з найгарячіших. Часто вона навіть займає друге місце після Головною. Ця сторінка повідомляє потенційним клієнтам, чим займається компанія, і як вона може їм допомогти. About page також дозволяє вибудувати більш близькі і довірчі відносини з відвідувачами сайту, тому не полінуйтеся розмістити тут своє гарне професійне фото і навіть коротку біографію (свою або компанії) з описом того, як ви почали нинішній бізнес, що вас до цього підштовхнуло і т. д. Це допоможе вам стати ближче до відвідувачів і зміцнить їх симпатію до вас.
Приділіть цій сторінці максимум уваги і не економте на ній, адже, швидше за все, саме сюди в першу чергу будуть заходити відвідувачі, охочі дізнатися більше про вас і вашої компанії. Це особливо важливо для зниження нерішучості перед першою покупкою у нових клієнтів.
2. Сторінка «Рекомендації» («Відгуки клієнтів»)
Якщо ви хочете переконати споживачів, що вести справи потрібно саме з вами, сторінка відгуків надасть в цьому неоціненну допомогу. Просіть своїх клієнтів залишати відгуки про вас і забезпечте всі необхідні для цього інструменти. Ця сторінка допоможе залучити нових покупців, розповідаючи про те, як відбулися клієнти раді тому, що вибрали саме вас і ваш товар / послугу.
Відгуки та рекомендації є важливою частиною будь-якого сайту, особливо якщо у вас в запасі є історії успіху, в яких ваш товар або послуга зіграли помітну роль. Все це обов'язково потрібно показувати своїм потенційним клієнтам для того, щоб вплинути на їх вибір на вашу користь.
Примітка: при зборі відгуків куйте залізо, поки гаряче. Враження, особливо позитивні, швидко вицвітають в пам'яті людей, перекриваючись новими подіями і новими враженнями. Якщо клієнт дуже задоволений і хоче якось висловити свою вдячність, не соромтеся попросити його залишити рекомендацію відразу, інакше потім буде пізно. Добре, якщо ви дасте людям можливість самим викладати відгуки на сторінці. Те, що публікує господар або адмін сайту, викликає набагато менше довіри, особливо в нинішню епоху фальшивих позитивних відгуків, які наповнили інтернет.
3. Контактна інформація («Контакти»)
Здавалося б, це очевидна річ, але дуже багато як і раніше забувають завести на своєму сайті сторінку з контактами, через що відвідувачам, бажаючим зв'язатися з представниками компанії (або просто переконатися в її існуванні), доводиться докладати масу зусиль з пошуку адрес і телефонів. Така забудькуватість може обернутися для вас втратою клієнтів. У своєму маленькому блозі я, заради економії місця, розмістила контакти на сторінці «Про проект». Для мене ця інформація менш важлива. А от якщо ви щось активно продаєте, окрема сторінка з контактами вам дійсно необхідна.
Перерахуйте всю можливу контактну інформацію - вкажіть не тільки адресу електронної пошти, а й фізичну адресу, скайп, телефони офісу і все, що тільки можна, включаючи профайли в соцмережах (ті, що ви використовуєте для роботи). Даючи відвідувачам максимальний вибір способів зв'язку з вами, ви маєте більше шансів перетворити їх на своїх клієнтів.
4. Внутрішній пошук
Ця проста функція особливо корисна для великих багатосторінкових сайтів. Я не раз користувалася пошуком навіть у цьому маленькому блозі. Згадаю, наприклад, що півтора року тому використовувала в заголовку якусь цитату, і захочу відновити її точне формулювання. А сторінки гортати лінь. Тому забиваю в пошук пару слів із цієї фрази - і він відразу видає потрібну статтю. Що вже говорити про інтернет-магазинах? Там без пошуку просто не прожити. Інакше відвідувач Пома п'ять хвилин, хаотично тикаючи по посиланнях, і піде до конкурентів, подбати про зручність клієнтів. Важлива деталь: простежте, щоб після введення в поле потрібного слова пошук спрацьовував і при кліці на кнопку з лупою (або «Пошук»), і при натисканні клавіші Enter. Такі дрібниці відіграють важливу роль у побудові зручної навігації.
5. Підписка
Якщо ви постійно оновлюєте контент і практикуєте email-розсилки, важливою функцією для вас стане підписка на оновлення. Це проста форма з одним-двома полями, в які відвідувачі, охочі бути в курсі ваших новин, будуть вводити свої ел. адреси, а в деяких випадках ще й логіни. У мене така висить на правій панелі. За підписку прийнято пропонувати щось безкоштовне і корисне: навчальну статтю, знижку, купон і т.п. Подумайте, яку «плюшки» ви можете дати своїм передплатникам за контакт. Вона повинна бути цінною для них і не занадто руйнівної для вас.
Функція підписки потрібна не стільки відвідувачам, скільки вам самим: адже залишені email-адреси автоматично збираються в базу, яка може стати в нагоді не тільки для розсилки новин, а й для програм лояльності та комерційних пропозицій, хоча зловживати останнім не раджу. На цьому і будується email-маркетинг . Не знаю, що порадити щодо RSS-підписки. Чи користується хтось у наш час цією функцією? Особисто я навіть не пам'ятаю, як це виглядає. Якщо ви підозрюєте, що ваша аудиторія все ще користується RSS, то прикрутите цю фічу.
Всі перераховані елементи досить прості у виконанні, але при цьому відіграють велику роль у вашому взаємодії з потенційними клієнтами.
No comments:
Post a Comment