Friday, March 13, 2015

Хороший секс і хороший маркетинг - загальні принципи

Спочатку хотілося написати: «Не кожному з нас доводилося займатися маркетингом, а ось сексом займалися всі». А потім я подумала: але ж маркетингом теж займаються всі. Принаймні, саме маркетингом. Коли шукають роботу. Коли заводять корисні зв'язки. Коли вибирають партнера для сексу. І вже тим більше, коли шукають людину для відносин. Тому кожен з нас має досвід в обох областях. Отже, що ж ми знаємо про секс такого, що допоможе нам підвищити свою кваліфікацію в галузі маркетингу ?

Об'єкт спочатку потрібно розігріти

Ви не підходите до незнайомих людей на вулиці і не кажіть їм замість привітання: «Гей, дитинко, подивися, що в мене є!» Принаймні, я сподіваюся, що ви так не робите. З клієнтами те ж саме. Витратьте деякий час на те, щоб вселити довіру. Покажіть свої кращі сторони. Допоможіть в чомусь безкорисливо. Чи не хапайте за гудзик, чи не затискайте в кутку і не втюхати з порога свій товар. Дайте клієнту можливість придивитися до вас і дізнатися вас ближче. Підтримуйте образ благонадійного й уважного партнера, і, як тільки клієнт дозріє, він сам прийде до вас і зробить покупку.

Знайте, як реагувати на відмову

Іноді «ні» - це дійсно «ні». Іноді це означає «поки немає». А іноді «нууу, не знаю ... Намов мене». Відчувайте різницю. У першому випадку відчепіться. У другому - відчепіться на час, щоб повернутися трохи пізніше. У третьому - куйте залізо, поки гаряче. Напоїть що вагається, в кінці кінців)). Що ви зазвичай робите в таких випадках? Ресторан, квіти, подарунки, чесні блакитні очі? Напевно у вашому бізнесі досить булочок, бонусів, подарунків для нових передплатників, безкоштовних тестових періодів та інших приємних речей для спокушання клієнтів. Використовуйте все це, тільки не брешіть і не обіцяйте одружитися. Це недобре.

Слухайте більше, ніж говорите

Не будьте егоїстом. Замість власної неперевершеності сфокусуйтеся на потребах, радощах і печалях клієнта. Це, до речі, непогана тактика при роботі з негативними відгуками. Дозвольте клієнту висловити все, що він про вас думає. Чи не заперечуйте. Публічно вибачитеся (якщо відгук був опублікований публічно). Позначте, що ви шкодуєте. Скажіть, що приймете заходи. Відзвітуйте по факту, коли дійсно їх приймете. Запропонуйте компенсацію. Ще раз вибачитеся. І, з імовірністю до 90%, ви побачите, як той, хто готовий був зрівняти вас із землею пару днів тому, вже дивиться на вас з погано прихованим пожадливістю. Не забувайте: ми сваримося і з'ясовуємо стосунки тільки з тими, з ким ще не все втрачено. Інших ми тихо відправляємо в ігнор. Так що бурхливих вам примирень!

Подбайте про якість

Думаю, тут довгі коментарі зайві. Не мені вам розповідати про важливість зовнішнього вигляду, особистої та інформаційної гігієни, такті, увазі, техніці і - найголовніше - як все, що ви робите. Перевершуєте очікування і не будьте колодою.

Експериментуйте і погоджуйте

Більшість компаній при виробленні маркетингової стратегії ґрунтуються на концепції «всі так роблять». Вони бояться пробувати щось нове, тому що не впевнені, що це спрацює. Тут хочеться порадити більше експериментувати: спочатку в невеликих масштабах, в порядку тіста; а потім відмовлятися від того, що не працює, і ставити на потік те, що має ефект. Не обмежуйтеся тим, що подобається саме вам. Знати, що подобається партнеру - набагато важливіше.

Задавайте питання

Хороші коханці й успішні бізнесмени мають звичку з'ясовувати, що подобається їх партнерам / клієнтам, а що - ні. Чи спілкуєтеся ви зі своїми клієнтами? Питаєте чи їх, як поліпшити обслуговування або продукт? Чи цікавитеся, чому вони обрали саме вас, а не вашого конкурента? Уточнюєте Чи, чим краще виявився конкурент, якщо клієнт все-таки покинув вас? Невелика примітка: Знайте міру і не будьте занадто настирливі. Далеко не всі готові годинами обговорювати фізіологію, пози і конкурентів.

Якість важливіша за кількість

Деякі компанії практикують кількісний підхід до маркетингу. Коли падає рівень продажів, вони роблять те ж саме, що робили раніше, тільки БІЛЬШЕ. Замість того, щоб робити це КРАЩЕ. Якщо методи, які ви використовуєте, не працюють, марно використовувати їх в три рази інтенсивніше. Тільки мозолі натрете.

В інтернет-маркетингу компанії, зациклені на кількості, практикують массфолловінг, накрутку лічильників, рейтингів, покупку ботів та інший проміскуїтет, покликаний вирішити лише одну проблему: забезпечити якусь більшу цифру, щоб викликати заздрість і справити враження. Думаю, це юнацький атавізм, що залишився з тих часів, коли молоді люди міряються списками своїх сексуальних перемог. Це нормально, коли тобі 20. Після 30-ти подібний інфантилізм викликає лише сміх і легку жалість. Будь ти хоч доходжалий пікапер, хоч маркетолог-массфолловер.

Те, що відбувається після сексу, не менш важливо, ніж те, що відбувається до

Хороший коханець ніколи не скаже: «Було круто. Усім спасибі, всі вільні ». Якщо ви сподіваєтеся на продовження банкету (у нашому випадку - на повторні покупки), вмійте підігрівати інтерес після сексу. У житті, якщо ви будуєте постійні відносини з людиною, яка вам небайдужий, ви зустрічаєтеся не тільки заради статевого акту. Ви телефонуєте без жодного приводу, щоб дізнатися, як справи; ви спілкуєтеся в соцмережах, ходите разом обідати, гуляти або в кіно. Навіть якщо це не завжди закінчується сексом. Цим і відрізняються справжні стосунки від взаємного фізіологічного використання. У бізнесі принцип той самий. Знайдіть спосіб точно так само, без всякої користі, взаємодіяти з клієнтом. Демонструйте турботу і увагу. Запитуйте, чи задоволений він своєю покупкою, чи немає у нього з нею якихось проблем. Нагадуйте, як правильно поводитися з придбаним у вас товаром. Поздоровляю зі святом і днем ??народження. Тримайте в курсі ваших новин та цікавтеся його новинами. Словом, покажіть, що вам потрібен від нього не тільки секс. Тобто, пардон, покупки. З тим, хто вже встиг вас близько дізнатися, набагато легше вибудувати міцні стосунки. Особливо якщо клієнт задоволений, і якщо вам вдалося перевершити його очікування. Ви вже пов'язані особливими флюїдами, а такими речами не розкидаються. Якщо все піде добре, ви зустрінетеся ще не раз. І взагалі, дбати про те, хто годує вашу родину, роблячи у вас покупки - розумно і правильно.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини yeshouse.ru youtoome.ru yourm88.com york-talisman.com.ua yomayo.ru yvavilebismovla.ge yuzhin.com zaozrkk.com zel.engdk.ru zdorovayaledy.ru